Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler på at det er lap i og med at det ikke står noe om å fasteMon tro om det er for selve lap-en eller bare forundersøkelser
Nei, det var nettopp det, stusset bare når det stod "innkalling til behandling".Tviler på at det er lap i og med at det ikke står noe om å faste
Dagens temp og krysset kom. Jeg var nødt til å legge inn positiv test cd12 (da jeg hadde den sterkeste) ellers mener ff at jeg er 6dpo idag og det stemmer ikke mtp time hos gyn
Jeg har skrevet dette inne på en post på "vi som prøver", men jeg prøver å jobbe med tankene for tiden. Jeg prøver å slå meg til ro med at vi mest sannsynlig ikke får det til på egenhånd, og ivf er for vår del utelukket. Jeg fikk mange gode svar på den posten av folk som er oppmuntrende og gir meg mange gode tips til å kunne slå meg til ro med det. Så jeg håper at jeg kommer der en dag det blir nok mest sannsynlig ikke noen tredjemann hos oss
Takk håper alt er bra med deg og dineHåper det skjer et mirakel, og at du nå er gravid Håper gyn fikk åpnet egglederne opp under spylingen Sender deg mange klemmer
Det går alt i alt greit 7dpo, begynte på progesterontilskudd 5dpo. Jeg går jo selvfølgelig med et håp, men vet at det er liten sjanse for noe klaff.Hvordan går det med deg?
Jeg hadde det sånn på jobb når vi prøvde på første. Jobbet da som nå på småbarnsavdeling og det var så mange gravid mødre i barnehagen (foreldre) og små bebiser. Det var så tøftDet går alt i alt greit 7dpo, begynte på progesterontilskudd 5dpo. Jeg går jo selvfølgelig med et håp, men vet at det er liten sjanse for noe klaff.
Jeg kjenner at det er tungt å levere 6åring på barnetreningen for tiden, det er tre gravide mødre + to med små babyer i samme årskull. Jeg kjenner at jeg er så misunnelig på de fine magene, får tårer i øynene av tanken på at jeg kanskje ikke får oppleve det igjen
Det er tungt,jaJeg hadde det sånn på jobb når vi prøvde på første. Jobbet da som nå på småbarnsavdeling og det var så mange gravid mødre i barnehagen (foreldre) og små bebiser. Det var så tøft
Og nå fikk jeg beskjed om at en av oss bør være med 6åringen og være hele treningen pga han sliter med å finne sin plass og ikke hører på beskjeder. Samboer jobber neste mandag, så da er jeg nødt til å sitte der hele treningen med disse mødrene jaja, får håpe den såre følelsen kan lette litt etterhvert nåJeg hadde det sånn på jobb når vi prøvde på første. Jobbet da som nå på småbarnsavdeling og det var så mange gravid mødre i barnehagen (foreldre) og små bebiser. Det var så tøft
Åååh nei så typiskOg nå fikk jeg beskjed om at en av oss bør være med 6åringen og være hele treningen pga han sliter med å finne sin plass og ikke hører på beskjeder. Samboer jobber neste mandag, så da er jeg nødt til å sitte der hele treningen med disse mødrene jaja, får håpe den såre følelsen kan lette litt etterhvert nå
Gikk på en smell 8dpo, kjipe greier som vanlig
Dette var etter 5min, og nå er det mange timer siden men jeg så/ser ingenting i virkelighetenSer antydning til noe jeg altså!
Hvordan ser den ut når alt fargestoffer er trekt tilbake?
Dette var etter 5min, og nå er det mange timer siden men jeg så/ser ingenting i virkeligheten
Jeg vet at sjansen er liten, men går jo med et håpHåper det synes mer i morra
Jeg vet at sjansen er liten, men går jo med et håp
Har fulgt med her i det stille, men nå må jeg bare si at jeg ser antydning til strek jeg ogsåGikk på en smell 8dpo, kjipe greier som vanlig