Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For noen dritt-tester godt du har tempen som kan bekrefte litt mer hva det er som skjer. Men uff, hadde håpet de strekene faktisk stemte denne gangenÆsj
Og tempen gikk som jeg fryktet (noe tidlig temping de to siste dagene, derfor trekant)
Det er jo meg selv som utsetter meg for dette med å ikke klare å holde meg unna testene jeg har i hus men glad for at jeg ikke kun tok f.eks bp typ 10dpo, da hadde jeg virkelig fått opp håpetFor noen dritt-tester godt du har tempen som kan bekrefte litt mer hva det er som skjer. Men uff, hadde håpet de strekene faktisk stemte denne gangen
Lettere sagt enn gjort å holde seg unna. Men ja, bra du ikke bare tok bp for den var en luring, en SÅ tydelig lurestrek er skummelt...Det er jo meg selv som utsetter meg for dette med å ikke klare å holde meg unna testene jeg har i hus men glad for at jeg ikke kun tok f.eks bp typ 10dpo, da hadde jeg virkelig fått opp håpet
Hydrosonografi er det for å sjekke om eggledere er åpne osv? Håper den kommer som ønsket nå daDa får vi se om cd1 blir allerede idag, begynt å spotte. Jeg ringte gynekolog tidligere for å bestille time til hydrosonografi (hun anbefalte å teste det ut tidligere hvis det ikke klaffet etterhvert) og sa da at jeg ventet mensen imorgen det optimale tidspunktet å utføre det er så fort mensen er ferdig, så jeg hååååpet på at mensen skulle være på vei imorgen. Men da håper jeg det er det som er på gang nå, da kan det passe med time neste uke
Ja, spyle gjennom egglederneHydrosonografi er det for å sjekke om eggledere er åpne osv? Håper den kommer som ønsket nå da
Aj... Vi får håpe det er det som skal til da og at den sitter på nesteJa, spyle gjennom egglederne
Å gud! det hørtes ubehagelig ut! Håper du kommer deg fort igjen! Men bra hun har henvist deg videre da, og at dere har funnet ut at de antakeligvis er tette, da er det jo ikke rart det ikke har klaffet. Kanskje litt godt med en forklaring også? En som kan fiksesHmmm... Dette var en opplevelse.
Egglederne er nok temmelig tette (bakovervendt livmor, så gyn hadde problemer med å direkte bekrefte noe som helst), så gyn henviser til kikkhullskirurgi ifht det og endometriose.
Undersøkelsen gikk tålig greit, helt frem til vi ble enige om at hun trykket inn væske med godt trykk, som et siste forsøk til å få noe gjennom. Jeg våknet i gynstolen med assistenten holdt meg i hånda og gyn snakket til meg. Ligger nå på en benk på et annet rom og kommer meg, fortsatt svimmel og uvel... Så jeg besvimte rett og slett
Det kan være de kan fikses, eller det kan være de ikke kan. Dette er noe jeg ikke får vite før evnt operasjon som er veldig lenge tilÅ gud! det hørtes ubehagelig ut! Håper du kommer deg fort igjen! Men bra hun har henvist deg videre da, og at dere har funnet ut at de antakeligvis er tette, da er det jo ikke rart det ikke har klaffet. Kanskje litt godt med en forklaring også? En som kan fikses