Prøve på nr 3

Neei, det var ikke slik det skulle gå!! Det er jo din tur nå! Jeg holder fast i et lite håp om festedipp:smiley-angelic001
 
Æsj :shifty:
Og tempen gikk som jeg fryktet :( (noe tidlig temping de to siste dagene, derfor trekant)
For noen dritt-tester :facepalm: godt du har tempen som kan bekrefte litt mer hva det er som skjer. Men uff, hadde håpet de strekene faktisk stemte denne gangen ❤️
 
For noen dritt-tester :facepalm: godt du har tempen som kan bekrefte litt mer hva det er som skjer. Men uff, hadde håpet de strekene faktisk stemte denne gangen ❤️
Det er jo meg selv som utsetter meg for dette med å ikke klare å holde meg unna testene jeg har i hus :wacky: men glad for at jeg ikke kun tok f.eks bp typ 10dpo, da hadde jeg virkelig fått opp håpet :shifty:
 
Det er jo meg selv som utsetter meg for dette med å ikke klare å holde meg unna testene jeg har i hus :wacky: men glad for at jeg ikke kun tok f.eks bp typ 10dpo, da hadde jeg virkelig fått opp håpet :shifty:
Lettere sagt enn gjort å holde seg unna. ❤️ Men ja, bra du ikke bare tok bp for den var en luring, en SÅ tydelig lurestrek er skummelt...
 
Uff, har så innmari mensmurringer idag, forferdelig ubehagelig... Jeg pleier vanligvis ikke å få det så lenge i forkant, men noe skal nå alltids kroppen min tulle med... Forventer tr imorgen da mtp smertene, regner med hun banker på når jeg står opp :wacky: (joda, tok test ikveld også og den er blank som bare det...)
 

Vedlegg

  • PXL_20240109_201209940.jpg
    PXL_20240109_201209940.jpg
    643 KB · Visninger: 60
Da får vi se om cd1 blir allerede idag, begynt å spotte. Jeg ringte gynekolog tidligere for å bestille time til hydrosonografi (hun anbefalte å teste det ut tidligere hvis det ikke klaffet etterhvert) og sa da at jeg ventet mensen imorgen :p det optimale tidspunktet å utføre det er så fort mensen er ferdig, så jeg hååååpet på at mensen skulle være på vei imorgen. Men da håper jeg det er det som er på gang nå, da kan det passe med time neste uke :)
 
Da får vi se om cd1 blir allerede idag, begynt å spotte. Jeg ringte gynekolog tidligere for å bestille time til hydrosonografi (hun anbefalte å teste det ut tidligere hvis det ikke klaffet etterhvert) og sa da at jeg ventet mensen imorgen :p det optimale tidspunktet å utføre det er så fort mensen er ferdig, så jeg hååååpet på at mensen skulle være på vei imorgen. Men da håper jeg det er det som er på gang nå, da kan det passe med time neste uke :)
Hydrosonografi er det for å sjekke om eggledere er åpne osv? Håper den kommer som ønsket nå da :love017
 
Æsj altså, jeg har fått skikkelig kink i nakken idag. Våknet med det inatt, og har sovet skikkelig dårlig pga det. Var nødt til å ta ibux tidligere for å holde ut dagen alene med ungene, og nå kjenner jeg at det drar på igjen. Og min samboer som sier at jeg bare ikke må kjenne etter, så glemmer jeg smertene. :shifty:
I tillegg fant jeg ikke temp-måleren.
Og minstemann har hatt uhell i senga to av de tre siste nettene, urinen lukter stramt, så tror det er noe uvi på gang. Han har noe uhell til vanlig på dagtid, men ikke tisset i senga siden han var rundt 3år (han er 6) :wacky:
 
Cd9, mye murringer i magen, så jeg ble litt nervøs. Testen er dog veldig svak heldigvis!!
Skylling av eggledere imorgen tidlig, så ser ut som vi kan få det gjort før el :)
Jeg merker at jeg er negativt innstilt til prøvingen, jeg føler selv at det ikke kommer til å skje for oss, selv om det er helt bak mål å tenke det. Vi har fått to barn uten de største anstrengelser før (tok 6mnd for hver av de, men ikke så mye styr med prøvingen).
Og jeg er så lei av å høre at man bare må slappe av, så skjer det....
Jeg vil så gjerne bli gravid :sad010
 
Slapp av så skjer det er så dårlig å si det. Jeg tror strengt tatt det har liten sammenheng altså. Man skal stresse veldig mye før det går utover fertiliteten, er vell heller egens psyke det går hardt utover ❤️ Men hva skal man gjøre når man har aå lyst til at det skal skje? Vi er ikke alle så der at vi kan droppe å følge med på syklusen også skjer det av seg selv... Tror folk som sier sånn aldri selv har måtte prøve over tid..
 
Har heller ikke troa på "slapp av så skjer det", de som sier det har lite erfaring (og litt lite empati?). Håper skyllingen går fint, og at det er det som skulle til for dere!! ☺️❤️ skjønner godt følelsen du sitter med, ikke noe rart det når reisen har vært så kronglete og lang ❤️
 
Hmmm... Dette var en opplevelse.
Egglederne er nok temmelig tette (bakovervendt livmor, så gyn hadde problemer med å direkte bekrefte noe som helst), så gyn henviser til kikkhullskirurgi ifht det og endometriose.

Undersøkelsen gikk tålig greit, helt frem til vi ble enige om at hun trykket inn væske med godt trykk, som et siste forsøk til å få noe gjennom. Jeg våknet i gynstolen med assistenten holdt meg i hånda og gyn snakket til meg. Ligger nå på en benk på et annet rom og kommer meg, fortsatt svimmel og uvel... Så jeg besvimte rett og slett :shy:
 
Hmmm... Dette var en opplevelse.
Egglederne er nok temmelig tette (bakovervendt livmor, så gyn hadde problemer med å direkte bekrefte noe som helst), så gyn henviser til kikkhullskirurgi ifht det og endometriose.

Undersøkelsen gikk tålig greit, helt frem til vi ble enige om at hun trykket inn væske med godt trykk, som et siste forsøk til å få noe gjennom. Jeg våknet i gynstolen med assistenten holdt meg i hånda og gyn snakket til meg. Ligger nå på en benk på et annet rom og kommer meg, fortsatt svimmel og uvel... Så jeg besvimte rett og slett :shy:
Å gud! :eek: det hørtes ubehagelig ut! Håper du kommer deg fort igjen! ❤️ Men bra hun har henvist deg videre da, og at dere har funnet ut at de antakeligvis er tette, da er det jo ikke rart det ikke har klaffet. Kanskje litt godt med en forklaring også? En som kan fikses ❤️
 
Å gud! :eek: det hørtes ubehagelig ut! Håper du kommer deg fort igjen! ❤️ Men bra hun har henvist deg videre da, og at dere har funnet ut at de antakeligvis er tette, da er det jo ikke rart det ikke har klaffet. Kanskje litt godt med en forklaring også? En som kan fikses ❤️
Det kan være de kan fikses, eller det kan være de ikke kan. Dette er noe jeg ikke får vite før evnt operasjon som er veldig lenge til :shy:
Uff, ja, det var ubehagelig å besvime. Jeg merket at det ble sykt vondt da hun sprøytet inn mer og mer (hun ba meg si stopp hvis det ble for ille), det siste jeg husker er at jeg sa stopp og så ble det svart :shy:
 
Back
Topp