Jaaaa, tiden går litt for fort (alderen min løper ifra meg)Sykt det er lenge siden... vi fikk i nov 19 og prøvde allerede da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa, tiden går litt for fort (alderen min løper ifra meg)Sykt det er lenge siden... vi fikk i nov 19 og prøvde allerede da
Du er ikke så mye eldreJaaaa, tiden går litt for fort (alderen min løper ifra meg)
Jeg blir nå snart 35 (mener på at jeg nettopp var 25 hva skjedde der?!)Du er ikke så mye eldre
Jeg fyller 36 før bebis kommer ut, det går så fint, atte! Jeg hører mange som skryter av hvor fint det er å få barn med litt aldersforskjell og når man selv er litt eldre. Det blir veldig fint! Ikke gi oppJeg blir nå snart 35 (mener på at jeg nettopp var 25 hva skjedde der?!)
Jeg har satt en sluttstrek for når jeg virkelig legger prøvingen på hylla, vi får se om jeg når den eller ikkeJeg fyller 36 før bebis kommer ut, det går så fint, atte! Jeg hører mange som skryter av hvor fint det er å få barn med litt aldersforskjell og når man selv er litt eldre. Det blir veldig fint! Ikke gi opp
De følger hverandre,ja. Men utover forrige syklus så fikk jeg plutselige striplete kryss istedenfor fast, så ff ble usikker på el. Litt spent på å se hvordan det blir uten progesteron nåSå spennende å følge med! De kurvene var jo veldig like
ja, det blir spennende har el vært nå?De følger hverandre,ja. Men utover forrige syklus så fikk jeg plutselige striplete kryss istedenfor fast, så ff ble usikker på el. Litt spent på å se hvordan det blir uten progesteron nå
Ikke fått bekreftet noe enda, fortsatt omtrent blanke eltester, så jeg vet ikkeja, det blir spennende har el vært nå?
Så spennende! Dpo land!Jeg fikk krysset idag, men tempen har vært treg de tre siste syklusene
Denne ganga skal jeg IKKE teste tidlig, jeg blir like knust uansett. Så kan heller få meg en megaskuffelse på slutten (tr kommer meg nok i forkjøpet av testingen, skal ikke ta progesteron denne pp)Så spennende! Dpo land!