Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Ser også noe på bpSprakk med testingen idag, 8dpo... Skygge på bp, negativ wondfo. Ser skygge på wondfo etter 12min da, burde la være å se
Ja, men jeg hadde så mange stygge skygger på dem forrige pp, så nå skal de bare brukes opp (sammen med andre tester, så jeg beholder litt vett når de strekene kommer )Spennende! Ser også noe på bp
Høres lurt ut Krysser fingrene for deg!Ja, men jeg hadde så mange stygge skygger på dem forrige pp, så nå skal de bare brukes opp (sammen med andre tester, så jeg beholder litt vett når de strekene kommer )
Hvordan går det med deg?Høres lurt ut Krysser fingrene for deg!
Sånn passe. Begynte å spotte 9dpo denne gangen og ble overrasket med to streker i går 10dpo. Spottingen har fortsatt så er ganske sikker på at det er kjemisk, så nå venter jeg egentlig bare på at den skal ta seg opp. Blir nok å spørre gyn om progresteron i neste forsøk slik at egget får en sjanse til å feste segHvordan går det med deg?
Oi! Blør du mye, eller? menssmerter? Tester du fortsatt? (Sånn mtp evnt økning)Sånn passe. Begynte å spotte 9dpo denne gangen og ble overrasket med to streker i går 10dpo. Spottingen har fortsatt så er ganske sikker på at det er kjemisk, så nå venter jeg egentlig bare på at den skal ta seg opp. Blir nok å spørre gyn om progresteron i neste forsøk slik at egget får en sjanse til å feste seg
Ikke veldig mye enda, så har også googlet meg halvt ihjel på festeblødning Men mens har startet med spotting de siste gangene og dette oppleves likt, så antar det vil ta seg opp. Temperaturen har også stupt både i går og i dag. Testene har hatt litt økning, men nå er jeg tom for tester og det er kanskje like greit. Kjøper nok flere i morgen (eller i kveld) om blødningen ikke tar seg opp. Men prøver veldig hardt å ikke få forhåpningerOi! Blør du mye, eller? menssmerter? Tester du fortsatt? (Sånn mtp evnt økning)
Det skjønner jegIkke veldig mye enda, så har også googlet meg halvt ihjel på festeblødning Men mens har startet med spotting de siste gangene og dette oppleves likt, så antar det vil ta seg opp. Temperaturen har også stupt både i går og i dag. Testene har hatt litt økning, men nå er jeg tom for tester og det er kanskje like greit. Kjøper nok flere i morgen (eller i kveld) om blødningen ikke tar seg opp. Men prøver veldig hardt å ikke få forhåpninger
Jeg ser strek på bp! Spennende lykke til denne runden. Håper på stigning for degSprakk med testingen idag, 8dpo... Skygge på bp, negativ wondfo. Ser skygge på wondfo etter 12min da, burde la være å se
Er det der virkelig en skygge?? Dritt-tester altså!!Negative tester igjen ikveld (ja, når den ene er negativ, så regner jeg bp som negativ også)
Negative tester igjen ikveld (ja, når den ene er negativ, så regner jeg bp som negativ også)
Er det der virkelig en skygge?? Dritt-tester altså!!
Meen, jeg gir deg ikke opp enda
Ja, jeg stoler ikke på dem, men er fortsatt på 8dpo, så tidlig å gi opp enda men har hatt litt til og fra vondt i magen (mensen vondt) igår og idag. Så frykter litt at tempen stuper imorgen og at tr står klarMen synes jeg ser noooe på ms også??
Og BP har jo definitivt blitt sterkere, men skjønner at du ikke stoler på den altså... får forhåpentligvis sterkere streker i morgen blir spennende!!
Nå er jeg snart tom for dem hvertfallMen f da! Er ikke lov å ha sånne skyggestreker på BP!!!! Blir irritert på dine vegne
Enda godt, må da være et skikkelig dårlig parti nå! Har ikke sett liknende på leeeeenge! Skjønner jeg godt at det er, for den var jommen tydelig!Nå er jeg snart tom for dem hvertfall
Men arg, så irriterende...