Prøve på nr 3

Kakemenn er så koselig! Det har vi allerede gjort :hilarious: så gøy med en tradisjon, flink du er! Krumkaker er jo såå godt! I morgen blir det risboller og potetmelstopper (elsk!) Ellers er det pepperkaker og kakemenn vi pleier å bake. Karamell gjør jeg av og til, har lyst å lage d i år :) ellers lager mamma resten:hilarious: veldig viktig med julemusikk når vi baker, få skikkelig julestemning ❤️
Jula er en fin tid :Heartred ifjor (første jul uten pappa,vi feiret siste jul med ham 2021) så eide jeg ikke julestemning en plass. Jeg gjorde ting kun pga ungene, men skulle gjerne bare ha hoppet over hele greia selv. Iår kjenner jeg at jeg faktisk gleder meg til disse tingene, og det føles godt :D ifjor var det kun sorg, iår er det sorg og GLEDE :love7 og det hadde ikke gjort noe å evnt få en positiv test rundt julaften :angelic:

Ah, dere har vært så kjappe med kakemenn,ja :p vi har kun kjøpt pepperkakedeig og laget av, får laget litt fra bunnen også :p
Julemusikk må til,ja! Veldig viktig del av det hele :p

Jula er en fin tid :Heartred ifjor (første jul uten pappa,vi feiret siste jul med ham 2021) så eide jeg ikke julestemning en plass. Jeg gjorde ting kun pga ungene, men skulle gjerne bare ha hoppet over hele greia selv. Iår kjenner jeg at jeg faktisk gleder meg til disse tingene, og det føles godt :D ifjor var det kun sorg, iår er det sorg og GLEDE :love7 og det hadde ikke gjort noe å evnt få en positiv test rundt julaften :angelic:

Ah, dere har vært så kjappe med kakemenn,ja :p vi har kun kjøpt pepperkakedeig og laget av, får laget litt fra bunnen også :p
Julemusikk må til,ja! Veldig viktig del av det hele :p
Det skjønner jeg så godt! Det må være fryktelig vondt den første julen uten en foreldre, jeg kan ikke forestille meg❤️ kjekt å høre at du har glede i år, det gjør så mye. Julestemning og gleden den gir er magisk❤️

Ja, vi var tidlig ute med kakemenn for da baker vi sammen med hele min familie, vanskelig å samle alle i desember :hilarious: det blir nok bare ikea-pepperkakedeig her :hilarious:

Når blir din neste ikm?

Det skjønner jeg så godt! Det må være fryktelig vondt den første julen uten en foreldre, jeg kan ikke forestille meg❤️ kjekt å høre at du har glede i år, det gjør så mye. Julestemning og gleden den gir er magisk❤️

Ja, vi var tidlig ute med kakemenn for da baker vi sammen med hele min familie, vanskelig å samle alle i desember :hilarious: det blir nok bare ikea-pepperkakedeig her :hilarious:

Når blir din neste ikm?
Åh, så koselig å samles hele gjengen :love7 ikm blir 25/12 (14dpo, skal ta progesteron igjen) :)

Denne pp ligner på den tidlig i august, kanskje kan el komme på cd13 denne gangen? :p uansett litt gøy å sammenligne tidligere sykluser!

Vedlegg

• Screenshot_20231204-213037.png
    Screenshot_20231204-213037.png
    216,7 KB · Visninger: 27
Når man har ei "hoarder" av ei datter og rensker skuffer og skap... Nå er det sortering av kastes/gis bort/beholdes. Dette er kun småtingene, større leker er ryddet og satt fint i skapene.
Og når man er fullt opptatt av dette og plutselig innser at det er dialogmøte med Nav og arbeidsgiver idag kl 13, så får man hjertebank :p

Vedlegg

• PXL_20231205_093520863.jpg
    PXL_20231205_093520863.jpg
    2,3 MB · Visninger: 56
Hmmm, idag har det murret veldig nede i høyre side. Nå ikveld er det temmelig vondt, jeg er oppblåst og føler at det er skikkelig eggløsningssmerter.
Jeg tok da en eggløsningstest tidligere ikveld som viste 0,52 på cd8. Som oftest har jeg ligget på 0,01-0,1 på cd10 og ingen tegn på el.

Jeg tok en ny en nå, som viste høyere verdi. Hva skjer?! Det kan da ikke være bra å få så tidlig positiv test? :arghh: den er hvertfall tilnærmet positiv, jeg pleier å få tester som jeg ikke er i tvil om at er positiv, men vil tro det skjer imorgen da. På cd9! :banghead:

Vedlegg

• PXL_20231205_225851254.jpg
    PXL_20231205_225851254.jpg
    382,1 KB · Visninger: 29
  • Screenshot_20231206-000020~2.png
    Screenshot_20231206-000020~2.png
    133,6 KB · Visninger: 27
Dagens test... Rare greier ..

Vedlegg

• PXL_20231206_064541549.jpg
    PXL_20231206_064541549.jpg
    505,2 KB · Visninger: 28
  • Screenshot_20231206-074900~2.png
    Screenshot_20231206-074900~2.png
    179,7 KB · Visninger: 32
Dagens test... Rare greier ..
Kan det være at det kommer en eggløsning til denne mnd da? Er jo noen ganger to egg slippes, og da har jeg lest at det er noen dager i mellom :)

Kan det være at det kommer en eggløsning til denne mnd da? Er jo noen ganger to egg slippes, og da har jeg lest at det er noen dager i mellom :)
Eller så kanskje et egg har prøvd å slippe, men ikke klart. Og at det prøves på nytt etterhvert?
Jeg har ingen aning. Symptomene var akkurat som forrige pp (oppblåst og vondt som fy), men testene er fullstendig negative igjen :wacky:
Når man tror man kjenner syklusen din....! :hilarious:

Så spennende! Og tidlig :joyful: håper det slipper snart, det er så dritt med el-smerter!!

Så spennende! Og tidlig :joyful: håper det slipper snart, det er så dritt med el-smerter!!
Smertene har roet seg, bare endel murringer og litt rar følelse i magen :) men jeg forstår helt ærlig ingenting, hater å ikke ha helt kontroll :arghh::p

Eller så kanskje et egg har prøvd å slippe, men ikke klart. Og at det prøves på nytt etterhvert?
Jeg har ingen aning. Symptomene var akkurat som forrige pp (oppblåst og vondt som fy), men testene er fullstendig negative igjen :wacky:
Når man tror man kjenner syklusen din....! :hilarious:
Ja eller det :rolleyes:
Ja denne kroppen er underlig! Blir spennende å se da :)

Smertene har roet seg, bare endel murringer og litt rar følelse i magen :) men jeg forstår helt ærlig ingenting, hater å ikke ha helt kontroll :arghh::p
Haha enig i den!! Vi skulle hatt et ul apparat så vi konne sett hva som skjer inni der :hilarious:

Haha enig i den!! Vi skulle hatt et ul apparat så vi konne sett hva som skjer inni der :hilarious:
Hadde jeg hatt ul apparat, hadde jeg ikke skjønt hva som var hva likevel :hilarious: Gyn bare "her er eggstokken din" *peke på grå masse* "og her er livmoren" *peke på grå masse* og jeg bare... Hvis du sier det så :hilarious:

Hadde jeg hatt ul apparat, hadde jeg ikke skjønt hva som var hva likevel :hilarious: Gyn bare "her er eggstokken din" *peke på grå masse* "og her er livmoren" *peke på grå masse* og jeg bare... Hvis du sier det så :hilarious:
UL med tolkning av en KI? :hilarious:

Youtube har nok svaret, opplæringsvideo :hilarious:

Akkurat sånn sitter jeg og. Klarer heldigvis å se at det er baby når man har den tidlige ultralyden. Men når de driver og sjekker og sier "her er magesekken" *peke på grå masse* osv så sitter jeg og nikker og smiler da og :smiley-ashamed004

Back
Topp