Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så mange dagene til svar nå daGrønn forrige pp med progesterontilskudd, rosa nå. Følger hverandre ganske bra, så regner med at jeg faktisk er i dpoland
Og NÅ begynner testetrangen å komme
Tror ikke jeg vil ha svaretIkke så mange dagene til svar nå da
Føler med deg, men hååper svaret er det du ønsker deg denne gangen altsåTror ikke jeg vil ha svaret
Spent på testingen din denne runden! Krysser det som krysses kanGrønn forrige pp med progesterontilskudd, rosa nå. Følger hverandre ganske bra, så regner med at jeg faktisk er i dpoland
Og NÅ begynner testetrangen å komme
Jeg kjenner til det å ryke på en testesmell Jeg vet ikke hva jeg ser her på denne altså. Syns jeg skimter noe sykt svakt. Men jeg syns det er skummelt å si, for vil ikke gi forhåpninger. Men krysser alt som kan for at du får babystrek denne mnd7dpo og gikk på en smell
Jeg har ikke så store forhåpninger, de blir mindre og mindre for hver pp, kjenner jegJeg kjenner til det å ryke på en testesmell Jeg vet ikke hva jeg ser her på denne altså. Syns jeg skimter noe sykt svakt. Men jeg syns det er skummelt å si, for vil ikke gi forhåpninger. Men krysser alt som kan for at du får babystrek denne mnd
Du, nå ser jeg noe enda tydeligere på den øverste testen altså Jeg tror noe er på gang hos deg krysser fingrene for mer økning!!Ettermiddagstest 8dpo fristet til å kaste resten av bp!
Tror du det bare er skygge på BP? Det er definitivt noe der og jeg syns det ser ut som den farge også??Ettermiddagstest 8dpo fristet til å kaste resten av bp!
Sier det samme Her tror jeg noe er på gang ! Bare å håpe på mer stigning nåTror du det bare er skygge på BP? Det er definitivt noe der og jeg syns det ser ut som den farge også??