Prøve på nr 3

Grønn forrige pp med progesterontilskudd, rosa nå. Følger hverandre ganske bra, så regner med at jeg faktisk er i dpoland :p
Og NÅ begynner testetrangen å komme :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20231213-103515.png
    Screenshot_20231213-103515.png
    141,1 KB · Visninger: 31
Og nå har jeg gjort unna omtrent alle julegaver, omsider :hilarious: hvertfall holdt tankene unna testing i 2t :hilarious:

Denne gang MÅ den sitte!!! Så spent på dine vegner ❤️

7dpo og gikk på en smell :p
Jeg kjenner til det å ryke på en testesmell:hilarious: Jeg vet ikke hva jeg ser her på denne altså. Syns jeg skimter noe sykt svakt. Men jeg syns det er skummelt å si, for vil ikke gi forhåpninger. Men krysser alt som kan for at du får babystrek denne mnd :D

Jeg kjenner til det å ryke på en testesmell:hilarious: Jeg vet ikke hva jeg ser her på denne altså. Syns jeg skimter noe sykt svakt. Men jeg syns det er skummelt å si, for vil ikke gi forhåpninger. Men krysser alt som kan for at du får babystrek denne mnd :D
Jeg har ikke så store forhåpninger, de blir mindre og mindre for hver pp, kjenner jeg :shy: :)

Gleder meg til morgendagens test!

Spennende!!

Ååå testingen er i gang! Så spennende!! Håper på strek de neste dagene :happy093.

Ettermiddagstest 8dpo :shifty: fristet til å kaste resten av bp!

Vedlegg

• PXL_20231214_150128115.jpg
    PXL_20231214_150128115.jpg
    511,1 KB · Visninger: 88
Ble litt engasjert på dine vegne her:hilarious: Håper det går bra, men se på bildet med negativ farge da! Jeg ser noe:shy:
IMG_2194.jpeg

Ettermiddagstest 8dpo :shifty: fristet til å kaste resten av bp!
Tror du det bare er skygge på BP? Det er definitivt noe der og jeg syns det ser ut som den farge også??

Back
Topp