Prøve på nr 3

Du, nå ser jeg noe enda tydeligere på den øverste testen altså :wideyed: Jeg tror noe er på gang hos deg :shy: krysser fingrene for mer økning!!
Jeg ser det,jeg også :shy: men har ikke helt tro på det pga det ikke finnes utslag på makesure og de har betydelig bedre rykte enn bp :p skulle ønske, og har sånn sett ikke gitt opp håpet heeelt enda, er jo bare 8dpo :p

Tror du det bare er skygge på BP? Det er definitivt noe der og jeg syns det ser ut som den farge også??
Jeg ser godt streken (både i virkeligheten og på bilde), men ser dessverre ingen farge per nå :shifty: skulle bare ønske at det var nooooe utslag på makesure også, da hadde jeg turt å håpe :Heartred

Jeg ser godt streken (både i virkeligheten og på bilde), men ser dessverre ingen farge per nå :shifty: skulle bare ønske at det var nooooe utslag på makesure også, da hadde jeg turt å håpe :Heartred
Aah jeg skjønner. Da håper jeg du får utslag på makesure iløpet av de nærmeste dagene!!

Enig med de andre, altså. Bp streken har økt i styrke! Jeg stoler heller ikke på bp, men jeg håper på denne streken! Mine så også gråe ut i starten :angelic:

Ettermiddagstest 8dpo :shifty: fristet til å kaste resten av bp!
Gi det par dager, hadde akkurat samme strek i går - og viste seg å være positiv ifølge digital. Det er jo fryktelig tidlig egentlig med 8 dpo, men akkurat nok til at noe kan kanskje fanges opp, krysser fingrene at det slår ut veldig tydelig snart nå :love2

Gi det par dager, hadde akkurat samme strek i går - og viste seg å være positiv ifølge digital. Det er jo fryktelig tidlig egentlig med 8 dpo, men akkurat nok til at noe kan kanskje fanges opp, krysser fingrene at det slår ut veldig tydelig snart nå :love2
Et par dager? Meg?! Hahaha,nå lo jeg godt :hilarious: (altså jeg forstår at du mener at det evnt øker ila et par dager, men tenkte også at... Jeg? Ikke teste på et par dager? Skjer ikke:hilarious:)

Jeg synes bp-streken har økt :nailbiting: gleder meg til neste test:love7

Jeg synes også BP har økt ❤️
Håper sånn for deg at den blir enda tydligere i morgen eller på lørdag ❤️

Et par dager? Meg?! Hahaha,nå lo jeg godt :hilarious: (altså jeg forstår at du mener at det evnt øker ila et par dager, men tenkte også at... Jeg? Ikke teste på et par dager? Skjer ikke:hilarious:)
Nei ikke jeg heller HAHAHAH, ble digital dagen etter jeg kanskje så noe. Men må si at jeg har trua at det kan være bryggeri på gang

Synes det ser ut som en tidlig babystrek, jeg :Heartred Håper, håper :smiley-angelic001

Stusselige greier:( jeg ser fortsatt en skygge på strimmelen, men mener på at den er grå og svakere enn jeg så igår...

Vedlegg

• PXL_20231215_055335664.jpg
    PXL_20231215_055335664.jpg
    256,6 KB · Visninger: 87
  • PXL_20231215_053721902.jpg
    PXL_20231215_053721902.jpg
    347,4 KB · Visninger: 91
Det må bare være tull med disse testene. Jeg holder på å gi opp håpet (ifht tidligere graviditeter). Vurderer å fyre av en digital imorgen bare for å avklare det og se fremover.

Vedlegg

• PXL_20231215_150644896.jpg
    PXL_20231215_150644896.jpg
    409,8 KB · Visninger: 86
Last edited:
Det må bare være tull med disse testene. Jeg holder på å gi opp håpet (ifht tidligere graviditeter). Vurderer å fyre av en digital imorgen bare for å avklare det og se fremover.

Kjedelig. Mange som får skygge på bp dessverre.. selv brukes kun make sure, nettopp av den grunn :bag:

Back
Topp