Prøve på nr 3

Temp følger samme spor som tidligere, bortsett fra at den ligger på et høyere nivå :) ikm igår eller idag og ingen tegn til tr idag heller, så progesteron funker :D da kan jeg visst få lenger lf!!
Hurra for effekt av progesteron!!! :happy093

Jeg tok en test ikveld (også!!) og jeg selv kan se noe der, det forbaskede streksynet mitt er i gang igjen... Jeg tror jeg holder på å miste vettet :p jeg vet jo innerst inne at testene er negative, jeg ønsker bare så sterkt å se noe...

Vedlegg

• PXL_20231122_195002775.jpg
    PXL_20231122_195002775.jpg
    191,3 KB · Visninger: 73
Last edited:
Jeg tok en test ikveld (også!!) og jeg selv kan se noe der, det forbaskede streksynet mitt er i gang igjen... Jeg tror jeg holder på å miste vettet :p jeg vet jo innerst inne at testene er negative, jeg ønsker bare så sterkt å se noe...
Har du testet idag? Jeg har også streksyn, syns jeg ser noe.

Så leit at du føler det sånn. Jeg håper masse for deg ❤️❤️ Prøvingen kan være så intens.. ❤️
Ja, og like vondt hver gang testen er negativ. Jeg tenker ikke at det hadde hjulpet å vente med å teste heller, jeg tror det hadde vært like vondt :Heartred

Ja, og like vondt hver gang testen er negativ. Jeg tenker ikke at det hadde hjulpet å vente med å teste heller, jeg tror det hadde vært like vondt :Heartred
Neste gang, da, nå har hvertfall egget en fair sjanse for å klare å rekke å feste seg!

Jeg bare fatter ikke at det skal være så vanskelig å bli gravid :sad015
Prøving er kjempetungt, du kan jo bli gravid, du har fått det til før. Men det er beintøft når det tar tid, jeg håper virkelig det klaffer for dere nå. *klem* :Heartred

Hvordan går det med deg? Noe TR enda? ❤️
Nei, tok siste progesteron igår kveld, så vet jeg ikke hvor lang tid det er vanlig å vente. Men har sett mange får tr et par dager etter slutt :) (og da kan jeg endelig skrive meg inn i ny ikm-gruppe!)
Idag skal vi på dagstur til dk (svipptur med julebuffet på vei ned) sammen med svigers, svogere med familie, så det blir koselig! Trenger ikke være forsiktig med kaffen heller :p

Nei, tok siste progesteron igår kveld, så vet jeg ikke hvor lang tid det er vanlig å vente. Men har sett mange får tr et par dager etter slutt :) (og da kan jeg endelig skrive meg inn i ny ikm-gruppe!)
Idag skal vi på dagstur til dk (svipptur med julebuffet på vei ned) sammen med svigers, svogere med familie, så det blir koselig! Trenger ikke være forsiktig med kaffen heller :p
Så koselig med tur! Ja da kan du drikke så mye kaffe du vil iallefall og noe godt oppi kaffen og hvis du liker det hihi ☺️ ja det kan vel ta noen dager da ja... Jeg blødde "igjennom" imens jeg fortsatt gikk på progesteron så har ikke noe erfaring med hvor lang tid det tar etter stopp. Håper tr kommer fort nå da, så du kommer fort i gang igjen ❤️ også får du ha riktig god tur!! :love017

Så koselig med tur! Ja da kan du drikke så mye kaffe du vil iallefall og noe godt oppi kaffen og hvis du liker det hihi ☺️ ja det kan vel ta noen dager da ja... Jeg blødde "igjennom" imens jeg fortsatt gikk på progesteron så har ikke noe erfaring med hvor lang tid det tar etter stopp. Håper tr kommer fort nå da, så du kommer fort i gang igjen ❤️ også får du ha riktig god tur!! :love017
Aha, når begynte du å blø da (hvilken dpo)? :)
Ja, jeg liker noe godt oppi kaffen, men har sagt at samboer gjerne må gå og ta seg en øl med brødrene sine, så kan jeg kjøre :)
Jeg håper tr holder seg borte idag, og kommer fort fra imorgen av :p
Takk, gleder meg :Heartred

Aha, når begynte du å blø da (hvilken dpo)? :)
Ja, jeg liker noe godt oppi kaffen, men har sagt at samboer gjerne må gå og ta seg en øl med brødrene sine, så kan jeg kjøre :)
Jeg håper tr holder seg borte idag, og kommer fort fra imorgen av :p
Takk, gleder meg :Heartred
Jeg begynte å blø da 5+4, ble gravid den runden men den satt ikke... :sorry: men tror den holdt seg lenger der inne pga progesteronstøtten, det er jeg helt sikker på.

Hihi, det var veldig snilt av deg ❤️ håper turen har vært fin i dag og at tr holdt seg borte hvertfall i dag ☺️❤️

Btw, har du blitt kvalm på progesteronstøtten nå?

Jeg begynte å blø da 5+4, ble gravid den runden men den satt ikke... :sorry: men tror den holdt seg lenger der inne pga progesteronstøtten, det er jeg helt sikker på.

Hihi, det var veldig snilt av deg ❤️ håper turen har vært fin i dag og at tr holdt seg borte hvertfall i dag ☺️❤️

Btw, har du blitt kvalm på progesteronstøtten nå?
Det har vært en fin tur, omsider i seng :)
Uff da, derfor begynte du å blø,ja :(:Heartred
Jeg har vært uggen noen dager, litt sånn til og fra. Og endel murringer :wacky:

Nå syns jeg bare tr kan komme :p igår var første kveld jeg ikke tok progesteron, og etter hva jeg kan se så opplever mange at tr kommer et par dager etter slutt. Det murrer kraftig i magen, så har håp om idag eller imorgen :)

Vedlegg

• Screenshot_20231126-110823.png
    Screenshot_20231126-110823.png
    284,1 KB · Visninger: 30
Back
Topp