Hurra for effekt av progesteron!!!Temp følger samme spor som tidligere, bortsett fra at den ligger på et høyere nivå ikm igår eller idag og ingen tegn til tr idag heller, så progesteron funker da kan jeg visst få lenger lf!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for effekt av progesteron!!!Temp følger samme spor som tidligere, bortsett fra at den ligger på et høyere nivå ikm igår eller idag og ingen tegn til tr idag heller, så progesteron funker da kan jeg visst få lenger lf!!
Har du testet idag? Jeg har også streksyn, syns jeg ser noe.Jeg tok en test ikveld (også!!) og jeg selv kan se noe der, det forbaskede streksynet mitt er i gang igjen... Jeg tror jeg holder på å miste vettet jeg vet jo innerst inne at testene er negative, jeg ønsker bare så sterkt å se noe...
Ja,makesure og den viste ingenting så jeg slår meg til ro nå og venter på å slutte på progesteronHar du testet idag? Jeg har også streksyn, syns jeg ser noe.
Jaaaa, akkurat nå er jeg veldig negativ og klarer ikke å håpe på at det klafferSå godt med lengre lutealfase! Da er det jo brått litt bedre sjanser
Så leit at du føler det sånn. Jeg håper masse for deg Prøvingen kan være så intens..Jaaaa, akkurat nå er jeg veldig negativ og klarer ikke å håpe på at det klaffer
Ja, og like vondt hver gang testen er negativ. Jeg tenker ikke at det hadde hjulpet å vente med å teste heller, jeg tror det hadde vært like vondtSå leit at du føler det sånn. Jeg håper masse for deg Prøvingen kan være så intens..
Neste gang, da, nå har hvertfall egget en fair sjanse for å klare å rekke å feste seg!Ja, og like vondt hver gang testen er negativ. Jeg tenker ikke at det hadde hjulpet å vente med å teste heller, jeg tror det hadde vært like vondt
Jeg bare fatter ikke at det skal være så vanskelig å bli gravidNeste gang, da, nå har hvertfall egget en fair sjanse for å klare å rekke å feste seg!
Sender deg en klemJeg bare fatter ikke at det skal være så vanskelig å bli gravid
Prøving er kjempetungt, du kan jo bli gravid, du har fått det til før. Men det er beintøft når det tar tid, jeg håper virkelig det klaffer for dere nå. *klem*Jeg bare fatter ikke at det skal være så vanskelig å bli gravid
Nei, tok siste progesteron igår kveld, så vet jeg ikke hvor lang tid det er vanlig å vente. Men har sett mange får tr et par dager etter slutt (og da kan jeg endelig skrive meg inn i ny ikm-gruppe!)Hvordan går det med deg? Noe TR enda?
Så koselig med tur! Ja da kan du drikke så mye kaffe du vil iallefall og noe godt oppi kaffen og hvis du liker det hihi ja det kan vel ta noen dager da ja... Jeg blødde "igjennom" imens jeg fortsatt gikk på progesteron så har ikke noe erfaring med hvor lang tid det tar etter stopp. Håper tr kommer fort nå da, så du kommer fort i gang igjen også får du ha riktig god tur!!Nei, tok siste progesteron igår kveld, så vet jeg ikke hvor lang tid det er vanlig å vente. Men har sett mange får tr et par dager etter slutt (og da kan jeg endelig skrive meg inn i ny ikm-gruppe!)
Idag skal vi på dagstur til dk (svipptur med julebuffet på vei ned) sammen med svigers, svogere med familie, så det blir koselig! Trenger ikke være forsiktig med kaffen heller
Aha, når begynte du å blø da (hvilken dpo)?Så koselig med tur! Ja da kan du drikke så mye kaffe du vil iallefall og noe godt oppi kaffen og hvis du liker det hihi ja det kan vel ta noen dager da ja... Jeg blødde "igjennom" imens jeg fortsatt gikk på progesteron så har ikke noe erfaring med hvor lang tid det tar etter stopp. Håper tr kommer fort nå da, så du kommer fort i gang igjen også får du ha riktig god tur!!
Jeg begynte å blø da 5+4, ble gravid den runden men den satt ikke... men tror den holdt seg lenger der inne pga progesteronstøtten, det er jeg helt sikker på.Aha, når begynte du å blø da (hvilken dpo)?
Ja, jeg liker noe godt oppi kaffen, men har sagt at samboer gjerne må gå og ta seg en øl med brødrene sine, så kan jeg kjøre
Jeg håper tr holder seg borte idag, og kommer fort fra imorgen av
Takk, gleder meg
Det har vært en fin tur, omsider i sengJeg begynte å blø da 5+4, ble gravid den runden men den satt ikke... men tror den holdt seg lenger der inne pga progesteronstøtten, det er jeg helt sikker på.
Hihi, det var veldig snilt av deg håper turen har vært fin i dag og at tr holdt seg borte hvertfall i dag
Btw, har du blitt kvalm på progesteronstøtten nå?