Prøve på nr 3

Ja, jeg spotter ikke noe særlig i forkant (hvis tr kommer på morgen, kan jeg spotte littegrann kvelden før, og motsatt hvis den kommer på kveld, da kan jeg spotte litt på ettermiddagen).
Men tr kommer enten 9dpo eller 10dpo, annenhver gang, så da forsøker man litt forskjellig :) testet ut b6 noen sykluser, men ingen effekt, så ble litt utålmodig :p
Skjønner, hos meg kommer alltid mens 14 dpo. Før spottet jeg også gjerne bare litt kvelden i forveien, mens nå begynner det ofte rundt 11 dpo. Tenker at det skader vel ikke prøve, så skal høre hva han tenker om det neste time :-)

Skjønner, hos meg kommer alltid mens 14 dpo. Før spottet jeg også gjerne bare litt kvelden i forveien, mens nå begynner det ofte rundt 11 dpo. Tenker at det skader vel ikke prøve, så skal høre hva han tenker om det neste time :)
Det var det gyn sa til meg, at det var verd å prøve :)

Tempen vil liksom ikke ordentlig opp, jeg blir faktisk usikker, har jeg hatt el egentlig?
Det finner jeg vel ut med blodprøve idag, spent på hvor lang tid det tar å få svar :)

Vedlegg

• Screenshot_20231116-062226.png
    Screenshot_20231116-062226.png
    264,1 KB · Visninger: 32
Tempen vil liksom ikke ordentlig opp, jeg blir faktisk usikker, har jeg hatt el egentlig?
Det finner jeg vel ut med blodprøve idag, spent på hvor lang tid det tar å få svar :)
Syns dette ser bra ut jeg :love017
Ligner på grafen min da jeg ble gravid med sønnen vår:woot:

Håper du får kjapt svar på blodprøven:Heartred

Jeg synes også den ser bra ut! Så spennende med blodprøve, håper du får svaret raskt!

Jeg håper du får det bekreftet nå om få dager med positiv graviditetstest jeg ❤️☺️

Har du tatt progesteron før? :)
Ja, fikk det i graviditeten jeg mistet (men det var MA og mistet ikke pga blødning for å si det sånn). Og så har jeg prøvd det 1 syklus nå før denne, da ble jeg gravid og fikk 1 uker lenger syklus før jeg mistet. Og så ble lutealfasen etter det naturlig lengre etter å ha tatt det. Så jeg har absolutt troa på at det er noe i å ta det! Skal begynne på det nå når jeg kommer til 3 dpo

Ja, fikk det i graviditeten jeg mistet (men det var MA og mistet ikke pga blødning for å si det sånn). Og så har jeg prøvd det 1 syklus nå før denne, da ble jeg gravid og fikk 1 uker lenger syklus før jeg mistet. Og så ble lutealfasen etter det naturlig lengre etter å ha tatt det. Så jeg har absolutt troa på at det er noe i å ta det! Skal begynne på det nå når jeg kommer til 3 dpo
Jeg bare lurer litt på temping når man går på det. Forventet kanskje at temp skulle være noe høyere enn normalt, derfor ble jeg så usikker på hvorfor min foreløpig er treg på stigning :p

Jeg bare lurer litt på temping når man går på det. Forventet kanskje at temp skulle være noe høyere enn normalt, derfor ble jeg så usikker på hvorfor min foreløpig er treg på stigning :p
Ahaaa, ja det ville jeg også forventet... Jeg har jo desverre ikke tempet når jeg tok det så kan desverre ikke hjelpe med min erfaring der. Har jo bare tempet 1 syklus og det var forrige (da uten prog.). Mulig dosen vi tar er så lav at den ikke vil påvirke temp på samme måte som kroppens egne hormoner? Er det andre ting som kan ha påvirket tempen din nå? Her har det vært litt kaldere på soverommet noen netter og har våknet som en ispinne :hilarious:

Ahaaa, ja det ville jeg også forventet... Jeg har jo desverre ikke tempet når jeg tok det så kan desverre ikke hjelpe med min erfaring der. Har jo bare tempet 1 syklus og det var forrige (da uten prog.). Mulig dosen vi tar er så lav at den ikke vil påvirke temp på samme måte som kroppens egne hormoner? Er det andre ting som kan ha påvirket tempen din nå? Her har det vært litt kaldere på soverommet noen netter og har våknet som en ispinne :hilarious:
Det er jo kaldere pga kaldere ute, men ikke sååå kaldt :shy: jeg vet ikke hva som er vanlig, jeg :bag:

Håper egget har sluppet og at tempen bare ligger litt lavere denne gangen :) Kanskje den gjør et hopp en av de neste dagene?
Åå, ja, det var litt lenge å vente På svar på blodprøven.. Jaja, kanskje du rekker å få en positiv test før det eller får en bekreftelse gjennom høyere temp :D

Jeg googler, og ser at flere har opplevd lavere temp på progesterontilskudd satt vaginalt, så lov å håpe at jeg også har det slik :angelic:

Vedlegg

• Screenshot_20231116-160427~2.png
    Screenshot_20231116-160427~2.png
    166,7 KB · Visninger: 28
6dpo og tempen gikk hvertfall noe opp, men det pleier den forsåvidt da jeg ofte har et dropp 5dpo :) jeg fyrte også av en test allerede, tenkte at det ikke gjorde noe å sløse opp tidligtestene da jeg ikke stoler på dem :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20231117-075121.png
    Screenshot_20231117-075121.png
    264,7 KB · Visninger: 52
  • PXL_20231117_062218527.jpg
    PXL_20231117_062218527.jpg
    1,5 MB · Visninger: 51
Dette er så spennende!!

Back
Topp