Prøve på nr 3

Foreløpig ser det ok ut mtp å prøve å øke lf ved hjelp av progesteron. Ofte pleier tempen å stupe på denne dagen, for så at tr kommer to dager etter. Jeg håper så inderlig at progesteron funker, at lf blir lenger :)
Jeg har btw mistet troen på at det har klaffet denne pp, nå ble jeg bare opptatt av å se når tr kommer :p

Vedlegg

• Screenshot_20231119-065354.png
    Screenshot_20231119-065354.png
    250,2 KB · Visninger: 36
Foreløpig ser det ok ut mtp å prøve å øke lf ved hjelp av progesteron. Ofte pleier tempen å stupe på denne dagen, for så at tr kommer to dager etter. Jeg håper så inderlig at progesteron funker, at lf blir lenger :)
Jeg har btw mistet troen på at det har klaffet denne pp, nå ble jeg bare opptatt av å se når tr kommer :p
Hvorfor har du mistet troen? Dere har jo truffet bra el og aksjer!

Denne ser jo veldig fin ut! Gøy å ha "prosjekt progesteron" å være opptatt med. Og jeg har trua for deg jeg! ❤️☺️

Fortsatt kun negative tester, og jeg er ordentlig lei meg ikveld. Kommer det noengang til å skje for oss? Burde vi bare gi opp, være fornøyd med de to vi har?
Jeg vet faktisk ikke om jeg orker noe mer skuffelser :(
Tempen gikk også ned idag, i tillegg til hvilepulsen.

Vedlegg

• PXL_20231120_192938295.jpg
    PXL_20231120_192938295.jpg
    275,3 KB · Visninger: 45
  • Screenshot_20231120-205822.png
    Screenshot_20231120-205822.png
    277,9 KB · Visninger: 48
10dpo og jeg tenker at jeg slutter å teste. Temp ser hvertfall grei ut mtp om tr er i kommingen. Men det står og faller på dagen idag og imorgen, hvis jeg kommer meg gjennom de dagene uten tr så blir jeg glad :)
Æsj altså, at det ikke skal gå ..:sad015

Vedlegg

• PXL_20231121_053737013.jpg
    PXL_20231121_053737013.jpg
    398,6 KB · Visninger: 56
10dpo og jeg tenker at jeg slutter å teste. Temp ser hvertfall grei ut mtp om tr er i kommingen. Men det står og faller på dagen idag og imorgen, hvis jeg kommer meg gjennom de dagene uten tr så blir jeg glad :)
Æsj altså, at det ikke skal gå ..:sad015

Testet først svaaakt positivt med nr 5 seeint på kvelden 10 dpo❤️❤️❤️ Håper for deg litt til❤️✨

Jeg skal hvertfall aldri mer kjøpe tester fra Kina :wacky: :( eller kanskje jeg ser syner igjen, jeg vet ikke :p

Vedlegg

• PXL_20231121_072217044.jpg
    PXL_20231121_072217044.jpg
    885,4 KB · Visninger: 55
  • Screenshot_20231121-082701~2.png
    Screenshot_20231121-082701~2.png
    1,6 MB · Visninger: 62
Last edited:
Jeg skal hvertfall aldri mer kjøpe tester fra Kina :wacky: :( eller kanskje jeg ser syner igjen, jeg vet ikke :p
Jeg ser en skygge der. Jeg testet positivt 13 dpo med nr 1, vet du! Jeg hadde gitt helt opp!

Skjønner så god hva du mener, den skuffelsen tar på hver måned :( jeg skal si den dumme, kjedelige setningen, men det er kun for jeg har håp for deg!: det er ikke over før tr kommer ❤️ hååper det er en spire som bruker litt tid på å feste seg ❤️
Du bruker jo progresteron denne gang, det skal jo gi egget litt bedre tid å feste seg :love017

Og ja! De dumme testene fra ebay styrer jeg unna!! Men i ditt tilfelle håper jeg det er starten på noe. Det var ebay-testene som slo ut tidligts da jeg var gravid med nr 2 :)

Skjønner så god hva du mener, den skuffelsen tar på hver måned :( jeg skal si den dumme, kjedelige setningen, men det er kun for jeg har håp for deg!: det er ikke over før tr kommer ❤️ hååper det er en spire som bruker litt tid på å feste seg ❤️
Du bruker jo progresteron denne gang, det skal jo gi egget litt bedre tid å feste seg :love017

Og ja! De dumme testene fra ebay styrer jeg unna!! Men i ditt tilfelle håper jeg det er starten på noe. Det var ebay-testene som slo ut tidligts da jeg var gravid med nr 2 :)
Du er god! :Heartred
Sist jeg tok kinatester, så slo de ut sååå mye senere enn wondfo (kjøpt på billigtester), så tror nok det er en lurestrek :bag:
Dagens prosjekt ble å lage tennbriketter for første gang, skal putte noen i fine poser og gi som ekstra gave til jul til de forskjellige :)

Vedlegg

• PXL_20231121_121849713.jpg
    PXL_20231121_121849713.jpg
    3 MB · Visninger: 53
Du er god! :Heartred
Sist jeg tok kinatester, så slo de ut sååå mye senere enn wondfo (kjøpt på billigtester), så tror nok det er en lurestrek :bag:
Dagens prosjekt ble å lage tennbriketter for første gang, skal putte noen i fine poser og gi som ekstra gave til jul til de forskjellige :)
Det er nok forskjell på de. De jeg har tatt i denne prøveperioden har oftes gitt en falsk strek, så nå er det kun Make sure jeg bruker :joyful:
Oh det var smart!! Vi fyrer MASSE! Takk for tips :D

Det er nok forskjell på de. De jeg har tatt i denne prøveperioden har oftes gitt en falsk strek, så nå er det kun Make sure jeg bruker :joyful:
Oh det var smart!! Vi fyrer MASSE! Takk for tips :D
Vi fyrer også masse, og jeg er ikke den beste til å fyre opp, så greit med litt starthjelp :p noen skal også brukes som en ekstra julegave til flere i familien, pakke i fine poser og knytte sløyfe :)

Vi fyrer også masse, og jeg er ikke den beste til å fyre opp, så greit med litt starthjelp :p noen skal også brukes som en ekstra julegave til flere i familien, pakke i fine poser og knytte sløyfe :)
Samme her, veldig greit med tennbriketter :joyful:
Så koselig! fin hjemmelaga gave som de fleste har bruk for :)

Temp følger samme spor som tidligere, bortsett fra at den ligger på et høyere nivå :) ikm igår eller idag og ingen tegn til tr idag heller, så progesteron funker :D da kan jeg visst få lenger lf!!

Vedlegg

• Screenshot_20231122-082128.png
    Screenshot_20231122-082128.png
    294,7 KB · Visninger: 22
Back
Topp