Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakker om sola, jeg sendte nettopp en melding på helseboka til en privat gynekolog her i området. Det er jo søndag, så eneste løsning jeg så for meg nå. Da er hvertfall noe gjortGod helg, liksom. Har du vurdert å be om støttemedisiner for kort lutealfase?
Så braSnakker om sola, jeg sendte nettopp en melding på helseboka til en privat gynekolog her i området. Det er jo søndag, så eneste løsning jeg så for meg nå. Da er hvertfall noe gjort
I det minste kan jeg jo vise til at jeg har god kontroll på syklus mtp kort lf, siden jeg tester og temper etter el.Så bra
Ånei fikk skikkelig trua når jeg leste gjennom siste av dagboka di nåBegynte å blø når jeg satt på do nå i tillegg så begynte eldste å spy når hun nå har overnattingsbesøk, så en dårlig start på dagen
Ja, jeg fikk troen selv igår da jeg fikk de testene på morgenen. Jeg kan ikke helt tro at alle var skygger (forskjellige typer ble tatt), så mulig en streifer?Ånei fikk skikkelig trua når jeg leste gjennom siste av dagboka di nå
Ja godt mulig, jeg fikk også veldig svake tester på pp før 1-åringen satt. Men så kom mensen med et brak, ble som sagt gravid måneden etterpå, så håper det blir sånn for deg ogJa, jeg fikk troen selv igår da jeg fikk de testene på morgenen. Jeg kan ikke helt tro at alle var skygger (forskjellige typer ble tatt), så mulig en streifer?
Jeg håper litt på det, da skjer det hvertfall noooe. Ikke hatt tegn til noe positiv test på de andre forrige pp. Så lov å håpe at det var noe slikt
Lov å håpeJa godt mulig, jeg fikk også veldig svake tester på pp før 1-åringen satt. Men så kom mensen med et brak, ble som sagt gravid måneden etterpå, så håper det blir sånn for deg og
Jeg tror det har vært en kjemiskJa, jeg fikk troen selv igår da jeg fikk de testene på morgenen. Jeg kan ikke helt tro at alle var skygger (forskjellige typer ble tatt), så mulig en streifer?
Jeg håper litt på det, da skjer det hvertfall noooe. Ikke hatt tegn til noe positiv test på de andre forrige pp. Så lov å håpe at det var noe slikt
Jeg prøvde å spise, ble bare mer og mer kvalm. Og nå kastet jeg opp. Dette blir en morro natt! Jeg dør litt hvis minsten begynner å kaste opp og jeg må ordne det...
God bedring! Vi hadde omgangen i hus for noen uker siden, helt jævlig!Jeg fikk omsider sovet fra kl 4-05.30.
Ellers løpt ned på do hver halvtime for å tømme magen den ene eller andre veien.
Jeg er ekstremt kvalm fortsatt, men åh, så godt det er med iskaldt vann! Det er så godt at jeg har vansker med å begrense meg, noe som gjør at magen tåler det dårlig
Når ungene har gått på skolen, så skal ikke jeg gjøre en eneste ting idag