Prøve på nr 3

Snakker om sola, jeg sendte nettopp en melding på helseboka til en privat gynekolog her i området. Det er jo søndag, så eneste løsning jeg så for meg nå. Da er hvertfall noe gjort :)
Så bra :Heartred

Begynte å blø når jeg satt på do nå :( i tillegg så begynte eldste å spy når hun nå har overnattingsbesøk, så en dårlig start på dagen :sorry:
Ånei :( fikk skikkelig trua når jeg leste gjennom siste av dagboka di nå❤️

Ånei :( fikk skikkelig trua når jeg leste gjennom siste av dagboka di nå❤️
Ja, jeg fikk troen selv igår da jeg fikk de testene på morgenen. Jeg kan ikke helt tro at alle var skygger (forskjellige typer ble tatt), så mulig en streifer?
Jeg håper litt på det, da skjer det hvertfall noooe. Ikke hatt tegn til noe positiv test på de andre forrige pp. Så lov å håpe at det var noe slikt :Heartred

Åå det er så kjipt.. ta vare på deg selv, og heia heia til neste PP! :Heartred Du fortjener virkelig at spiren sitter snart!

Ja, jeg fikk troen selv igår da jeg fikk de testene på morgenen. Jeg kan ikke helt tro at alle var skygger (forskjellige typer ble tatt), så mulig en streifer?
Jeg håper litt på det, da skjer det hvertfall noooe. Ikke hatt tegn til noe positiv test på de andre forrige pp. Så lov å håpe at det var noe slikt :Heartred
Ja godt mulig, jeg fikk også veldig svake tester på pp før 1-åringen satt. Men så kom mensen med et brak, ble som sagt gravid måneden etterpå, så håper det blir sånn for deg og :love7

Ja godt mulig, jeg fikk også veldig svake tester på pp før 1-åringen satt. Men så kom mensen med et brak, ble som sagt gravid måneden etterpå, så håper det blir sånn for deg og :love7
Lov å håpe :Heartred
Men har også som sagt sendt meld til gynekolog for å forhøre meg om hva jeg kan prøve ut for å øke lf, så får vi se hva som kommer ut av det :)

Ååh, var ikke sånn det skulle gå.. :( Håper du får noen støttemwdisiner som vil hjelpe og at spira sitter snart :Heartred

Jeg tror det har vært en kjemisk :Heartred
Satser på bedre lykke neste gang :Heartred

Ånei, får en skikkelig dårlig følelse av tempen nå... Den oransje er nå, den rosa er den pp syklusen ble så veldig lang. Dårlig er erfaring med at temp ligger så jevnt :wacky: :bag:

Vedlegg

• Screenshot_20231031-070857.png
    Screenshot_20231031-070857.png
    189,7 KB · Visninger: 41
Jeg prøvde å spise, ble bare mer og mer kvalm. Og nå kastet jeg opp. Dette blir en morro natt! Jeg dør litt hvis minsten begynner å kaste opp og jeg må ordne det...

Ånei! Håper natten blir bedre enn fryktet!❤️

Jeg fikk omsider sovet fra kl 4-05.30.
Ellers løpt ned på do hver halvtime for å tømme magen den ene eller andre veien.
Jeg er ekstremt kvalm fortsatt, men åh, så godt det er med iskaldt vann! Det er så godt at jeg har vansker med å begrense meg, noe som gjør at magen tåler det dårlig :hilarious:
Når ungene har gått på skolen, så skal ikke jeg gjøre en eneste ting idag :bag:

Jeg fikk omsider sovet fra kl 4-05.30.
Ellers løpt ned på do hver halvtime for å tømme magen den ene eller andre veien.
Jeg er ekstremt kvalm fortsatt, men åh, så godt det er med iskaldt vann! Det er så godt at jeg har vansker med å begrense meg, noe som gjør at magen tåler det dårlig :hilarious:
Når ungene har gått på skolen, så skal ikke jeg gjøre en eneste ting idag :bag:
God bedring! :Heartred Vi hadde omgangen i hus for noen uker siden, helt jævlig!

Back
Topp