Oioioioi!!!!! Jeg ser noe!! På den redigerte er den kjempelett å se!! Jeg har noen tester igjen, fikk lyst til å kaste dem sørover!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har masse tester liggende,så det er ikke noe problemOioioioi!!!!! Jeg ser noe!! På den redigerte er den kjempelett å se!! Jeg har noen tester igjen, fikk lyst til å kaste dem sørover!!
Jaggu godt! Du må tilfredstillende et helt forum som heier på deg nå, vet duJeg har masse tester liggende,så det er ikke noe problem
Jeg er litt redd for at jeg jager meg selv opp for ingenting jeg ser jo strekene godt i virkeligheten, men ser jeg bare syner?Jaggu godt! Du må tilfredstillende et helt forum som heier på deg nå, vet du
Jeg skjønner godt hva du mener, jeg tenkte det samme når jeg fikk to streker Nei, jeg krysser alt jeg har for spire hos deg nå!Jeg er litt redd for at jeg jager meg selv opp for ingenting jeg ser jo strekene godt i virkeligheten, men ser jeg bare syner?
Jeg klarte å jage opp meg selv sist uten å se svake streker en gang.. Er så lett at det skjer. Men jeg håper veldig at det er babystrek på demJeg er litt redd for at jeg jager meg selv opp for ingenting jeg ser jo strekene godt i virkeligheten, men ser jeg bare syner?
Ja, jeg funderer på hvilke tester jeg skal ta senereJeg klarte å jage opp meg selv sist uten å se svake streker en gang.. Er så lett at det skjer. Men jeg håper veldig at det er babystrek på dem
Deilig med en sånn meny å plukke fra!Ja, jeg funderer på hvilke tester jeg skal ta senere
Jeg har en rfsu liggende, noen få vanlige babyplan, vanlige makesure og en tidligtest av cb. Tror jeg sikkert kommer til å ta to forskjellige
Det er samlet seg opp litt forskjellig ila disse ppDeilig med en sånn meny å plukke fra!
Godt utvalg med andre ordJa, jeg funderer på hvilke tester jeg skal ta senere
Jeg har en rfsu liggende, noen få vanlige babyplan, vanlige makesure og en tidligtest av cb. Tror jeg sikkert kommer til å ta to forskjellige
Jeg testet litt tidligere, negativt prøver å beholde håpet med tanke på at jeg sliter med at jeg hver time må tisse på dagtid, hjelper utover kvelden. Så vi får se om jeg tar en ikveld eller om jeg drøyer til imorgenNår tester du igjen?
Åneii Så kjipt at ikke spiren satt i denne omgang..Tror dessverre jeg jagde meg selv opp uten grunn idag tidlig jeg så streker på de fra morgenen, men nå er det null og niks
Urettferdig, men håpet er ikke ute før tr kommer! Nå ble jeg oppriktig lei meg på deres vegne.Ingen tvil om hva som skjer nå...
Begynte å blø når jeg satt på do nå i tillegg så begynte eldste å spy når hun nå har overnattingsbesøk, så en dårlig start på dagenUrettferdig, men håpet er ikke ute før tr kommer! Nå ble jeg oppriktig lei meg på deres vegne.
God helg, liksom. Har du vurdert å be om støttemedisiner for kort lutealfase?Begynte å blø når jeg satt på do nå i tillegg så begynte eldste å spy når hun nå har overnattingsbesøk, så en dårlig start på dagen