Prøve på nr 3

Oioioioi!!!!! Jeg ser noe!! På den redigerte er den kjempelett å se!! Jeg har noen tester igjen, fikk lyst til å kaste dem sørover!!

Jeg har masse tester liggende,så det er ikke noe problem :hilarious: :shy:
Jaggu godt! Du må tilfredstillende et helt forum som heier på deg nå, vet du :hilarious: :Heartred

Jeg er litt redd for at jeg jager meg selv opp for ingenting :wacky: jeg ser jo strekene godt i virkeligheten, men ser jeg bare syner? :bag:
Jeg skjønner godt hva du mener, jeg tenkte det samme når jeg fikk to streker :hilarious: Nei, jeg krysser alt jeg har for spire hos deg nå!

Jeg er litt redd for at jeg jager meg selv opp for ingenting :wacky: jeg ser jo strekene godt i virkeligheten, men ser jeg bare syner? :bag:
Jeg klarte å jage opp meg selv sist uten å se svake streker en gang.. Er så lett at det skjer. Men jeg håper veldig at det er babystrek på dem :Heartred :smiley-angelic001

Jeg klarte å jage opp meg selv sist uten å se svake streker en gang.. Er så lett at det skjer. Men jeg håper veldig at det er babystrek på dem :Heartred :smiley-angelic001
Ja, jeg funderer på hvilke tester jeg skal ta senere :hilarious:
Jeg har en rfsu liggende, noen få vanlige babyplan, vanlige makesure og en tidligtest av cb. Tror jeg sikkert kommer til å ta to forskjellige :hilarious:

Jeg har en rfsu liggende, noen få vanlige babyplan, vanlige makesure og en tidligtest av cb. Tror jeg sikkert kommer til å ta to forskjellige :hilarious:
Deilig med en sånn meny å plukke fra! :hilarious:

Godt utvalg med andre ord :hilarious:

Når tester du igjen? :smiley-ashamed005

Tror dessverre jeg jagde meg selv opp uten grunn idag tidlig :( jeg så streker på de fra morgenen, men nå er det null og niks :(

Vedlegg

• PXL_20231028_180843232.jpg
    PXL_20231028_180843232.jpg
    361 KB · Visninger: 68
Tror dessverre jeg jagde meg selv opp uten grunn idag tidlig :( jeg så streker på de fra morgenen, men nå er det null og niks :(
Åneii :Heartred Så kjipt at ikke spiren satt i denne omgang..

Ingen tvil om hva som skjer nå... :(
Urettferdig, men håpet er ikke ute før tr kommer! Nå ble jeg oppriktig lei meg på deres vegne.

Begynte å blø når jeg satt på do nå :( i tillegg så begynte eldste å spy når hun nå har overnattingsbesøk, så en dårlig start på dagen :sorry:
God helg, liksom. Har du vurdert å be om støttemedisiner for kort lutealfase?

Back
Topp