Prøve på nr 3

6dpo og det begynner å bli vanskelig å holde seg fra å teste :hilarious:
Idag har jeg vært på jobb (startet 07.15, et kvarter å kjøre til jobb og ungene skulle leveres på sfo før det), sovet to timer og nå venter jeg på ungene :)
Så det var heldigvis ikke et alternativ å teste idag :hilarious: blir verre imorgen....
Håper det var fint tilbake på jobb :) :Heartred

Håper det var fint tilbake på jobb :) :Heartred
Ja,jeg var "bare" fra 07.15 til 11.30 og det var nok. Det er myyyye rutiner å sette seg inn i, så de timene holdt per nå. Forhåpentligvis kommer det seg etterhvert, skal en dag neste uke igjen. Tar det rolig og forsiktig tilbake :) var med selvstendig på et stell på en bruker jeg gikk mye til da h*n bodde hjemme, og det var fint :Heartred

Ja,jeg var "bare" fra 07.15 til 11.30 og det var nok. Det er myyyye rutiner å sette seg inn i, så de timene holdt per nå. Forhåpentligvis kommer det seg etterhvert, skal en dag neste uke igjen. Tar det rolig og forsiktig tilbake :) var med selvstendig på et stell på en bruker jeg gikk mye til da h*n bodde hjemme, og det var fint :Heartred
Det er en super start da! Høres lurt å ha rolig opptrapping. Håper det fortsetter bra :smiley-angelic001

7dpo og blank test, var vel ikke annet å forvente :p
Tempen gir meg ikke akkurat så mye håp da den følger de to forrige syklusene temmelig godt :bag:

Edit:
Jeg er vant til vonde pupper i dpoland, men den ene er ekstra hoven og vond (følte at jeg måtte sjekke etter klumper liksom :bag: ).
Idag har jeg også endel vondt i magen, men det har jeg ofte hatt 2-3dager før tr kommer :shy: drar godt i høyre side i tillegg.

Vedlegg

• PXL_20231026_055142150.jpg
    PXL_20231026_055142150.jpg
    1,9 MB · Visninger: 43
  • Screenshot_20231026-081710.png
    Screenshot_20231026-081710.png
    166,6 KB · Visninger: 47
Last edited:
7dpo og blank test, var vel ikke annet å forvente :p
Tempen gir meg ikke akkurat så mye håp da den følger de to forrige syklusene temmelig godt :bag:

Edit:
Jeg er vant til vonde pupper i dpoland, men den ene er ekstra hoven og vond (følte at jeg måtte sjekke etter klumper liksom :bag: ).
Idag har jeg også endel vondt i magen, men det har jeg ofte hatt 2-3dager før tr kommer :shy: drar godt i høyre side i tillegg.
Krysser fingre og tær for deg!! ❤️❤️☺️

Du kan ikke hatt forsinket tempøning og at el egentlig var litt tidligere da? :smiley-angelic001
Ops, skulle egentlig sitere deg :smiley-ashamed004
Jeg tenkte på en sen festedip! Her holder vi håpet oppe, hvertfall!

Bare fordi jeg er helt testegal og hadde noen ebay-tester liggende (samme type test som brukte lang tid ved forrige prøving på å slå ut positiv, så tenkte jeg kunne ha dem hvis det klødde for ille i fingrene siden de var rimelige :p ), så skviste jeg ut noen dråper. Jeg hadde allerede tisset før jeg spontant fant ut at jeg skulle bruke en.
Altså, i virkeligheten så ser jeg en strek nr 2 der :bag:

Vedlegg

• PXL_20231027_212641115.jpg
    PXL_20231027_212641115.jpg
    158,8 KB · Visninger: 71
Bare fordi jeg er helt testegal og hadde noen ebay-tester liggende (samme type test som brukte lang tid ved forrige prøving på å slå ut positiv, så tenkte jeg kunne ha dem hvis det klødde for ille i fingrene siden de var rimelige :p ), så skviste jeg ut noen dråper. Jeg hadde allerede tisset før jeg spontant fant ut at jeg skulle bruke en.
Altså, i virkeligheten så ser jeg en strek nr 2 der :bag:
Spennende , jeg ser også strek nr 2 ❤️

Back
Topp