Prøve på nr 3

Bare fordi jeg er helt testegal og hadde noen ebay-tester liggende (samme type test som brukte lang tid ved forrige prøving på å slå ut positiv, så tenkte jeg kunne ha dem hvis det klødde for ille i fingrene siden de var rimelige :p ), så skviste jeg ut noen dråper. Jeg hadde allerede tisset før jeg spontant fant ut at jeg skulle bruke en.
Altså, i virkeligheten så ser jeg en strek nr 2 der :bag:
Åå er så spent på dagens test!! Våkne våkne :knegg: :Heartred

Jeg ser _noe_ på testen :wacky: det rare er at pga de to siste tempene som var lave, så fjernet ff krysset :hilarious: hvis tempen stiger litt mer imorgen, så kommer krysset tilbake på samme dag som før :p

Vedlegg

• PXL_20231028_051414976.jpg
    PXL_20231028_051414976.jpg
    335,1 KB · Visninger: 98
  • Screenshot_20231028-074321.png
    Screenshot_20231028-074321.png
    309,5 KB · Visninger: 101
  • Screenshot_20231027-065324.png
    Screenshot_20231027-065324.png
    270,7 KB · Visninger: 95
Jeg ser _noe_ på testen :wacky: det rare er at pga de to siste tempene som var lave, så fjernet ff krysset :hilarious: hvis tempen stiger litt mer imorgen, så kommer krysset tilbake på samme dag som før :p
Har aldri tempet. Skal tempen gå ned før IKM ved graviditet, og opp ved TR - eller? :smiley-angelic001

Har aldri tempet. Skal tempen gå ned før IKM ved graviditet, og opp ved TR - eller? :smiley-angelic001
Temp skal gå ned ved tr, for meg dropper den skikkelig rett før tr kommer :) jeg har opplevd dipper i temp ila dpoland før, men ikke to dager og aldri opplevd at krysset forsvinner igjen så sent i løpet :hilarious:

Herregud så spennende :nailbiting: Når blir neste test??
Til kvelden, tenker jeg :hilarious: nå er jeg virkelig på kjøret.. hvorfor kan jeg ikke bare gjøre som du? :hilarious:
Tok en tidlig og en vanlig makesure samtidig, og jeg sverger på at jeg ser noe i virkeligheten. Jeg klarer bare ikke å fange det så godt på bilder :wacky:

Vedlegg

• PXL_20231028_051520738.jpg
    PXL_20231028_051520738.jpg
    481,8 KB · Visninger: 85
Temp skal gå ned ved tr, for meg dropper den skikkelig rett før tr kommer :) jeg har opplevd dipper i temp ila dpoland før, men ikke to dager og aldri opplevd at krysset forsvinner igjen så sent i løpet :hilarious:
Men alt som er uvant kan jo bety gode nyheter? Spennende :smiley-angelic001 :Heartred

Til kvelden, tenker jeg :hilarious: nå er jeg virkelig på kjøret.. hvorfor kan jeg ikke bare gjøre som du? :hilarious:
Tok en tidlig og en vanlig makesure samtidig, og jeg sverger på at jeg ser noe i virkeligheten. Jeg klarer bare ikke å fange det så godt på bilder :wacky:
Sånn er det jo med den første vri-vende-myse-streken, man skimter den, men umulig å helt få med på bilde! Jeg krysser fingrene for kveldens test!! :joyful:

Sånn er det jo med den første vri-vende-myse-streken, man skimter den, men umulig å helt få med på bilde! Jeg krysser fingrene for kveldens test!! :joyful:
Jeg trengte hvertfall ikke vri-vende-myse i virkeligheten slik jeg har gjort før, jeg så streken med en gang. Så nå begynner jeg å håpe *skummelt!* :bag:

Sånne supertidligstreker er vanskelig å få på bilde! Blir spennende ikveld. :D

Nei, jeg er ikke noe god på det :hilarious: kan se om jeg får til noe :p
Ser ikke noe når jeg redigerer, men som @XuperB sier så er tidligstreker veldig vanskelig å fange på bilder. Eventuelt ta bilde med blitz i et mørkt rom?

Vedlegg

• IMG_3784.jpeg
    IMG_3784.jpeg
    605 KB · Visninger: 56
Kan jo prøve det på neste test :) håper bare ikke jeg innbiller meg hele greia :p
dpo-land er helt forferdelig. Tror virkelig ikke man forstår det før man har hatt flere dager med massiv testing, streksyn, symptomer og alt - skulle ønske jeg visste hvor fæle disse dagene er før vi begynte :Heartred:Heartred

Håper virkelig spiren sitter for deg, og at det bare er en liten luring som ikke vil vise seg enda :smiley-angelic001

dpo-land er helt forferdelig. Tror virkelig ikke man forstår det før man har hatt flere dager med massiv testing, streksyn, symptomer og alt - skulle ønske jeg visste hvor fæle disse dagene er før vi begynte :Heartred:Heartred

Håper virkelig spiren sitter for deg, og at det bare er en liten luring som ikke vil vise seg enda :smiley-angelic001
Ja,vi får se :) :shy:

Back
Topp