Ja, jeg tror nok ikke jeg presser på med mer
Presse på og presse på, han tar hintet når jeg går i dusjen, kommer ut i morgenkåpe og går opp han er ikke vanskelig å be
kan ikke kalle det å presse på akkurat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tror nok ikke jeg presser på med mer
Presse på og presse på, han tar hintet når jeg går i dusjen, kommer ut i morgenkåpe og går opp han er ikke vanskelig å be
Haha! Deilig å slippe å presse han daJa, jeg tror nok ikke jeg presser på med mer
Jaaa, nå må da egget ha sluppetCd15, og kan det være...?
Tempen måtte tas halvannen time før vanlig, så har regnet om. Vi får se om trenden fortsetter imorgen
Der kom jo hoppet, som jeg trodde Hurra!Cd15, og kan det være...?
Tempen måtte tas halvannen time før vanlig, så har regnet om. Vi får se om trenden fortsetter imorgen
Yesss!! Endelig er kroppen i rute igjen!Cd16!
Vi var på harrytur igår for første gang med ungene, fikk lagt oss kl 02, så håper likevel temp stemmer tok en temp kl 09 da jeg våknet også, bare for å se om den generelt er høyere og den var da 37,16. Så kroppstempen er hvertfall høyere
Jeg håper krysset kommer imorgen. Jeg testet det ut, og hvis temp er over 36,50 så dukker det oppYesss!! Endelig er kroppen i rute igjen!
Klart det kommer! Blir julibebis på dere nåJeg håper krysset kommer imorgen. Jeg testet det ut, og hvis temp er over 36,50 så dukker det opp
Jeg skulle ønske jeg også hadde troenKlart det kommer! Blir julibebis på dere nå
Hurra!!!Weee!
5dpo ja jeg håper på å holde meg til 8dpo. Hvis jeg klarer det, så skal jeg være godt fornøyd!Er du 5 dpo i dag? Når tenkte du å begynne å teste?
Gleder meg!!5dpo ja jeg håper på å holde meg til 8dpo. Hvis jeg klarer det, så skal jeg være godt fornøyd!
Åååå det blir spennende!!5dpo ja jeg håper på å holde meg til 8dpo. Hvis jeg klarer det, så skal jeg være godt fornøyd!