Prøve på nr 3

Ja, jeg tror nok ikke jeg presser på med mer:p
Presse på og presse på, han tar hintet når jeg går i dusjen, kommer ut i morgenkåpe og går opp :hilarious: han er ikke vanskelig å be :hilarious:

:laughing002 kan ikke kalle det å presse på akkurat.

Ja, jeg tror nok ikke jeg presser på med mer:p
Presse på og presse på, han tar hintet når jeg går i dusjen, kommer ut i morgenkåpe og går opp :hilarious: han er ikke vanskelig å be :hilarious:
Haha! Deilig å slippe å presse han da :hilarious:

Cd15, og kan det være...?
Tempen måtte tas halvannen time før vanlig, så har regnet om. Vi får se om trenden fortsetter imorgen :)

Vedlegg

• Screenshot_20231020-060726.png
    Screenshot_20231020-060726.png
    234,4 KB · Visninger: 29
Cd16!
Vi var på harrytur igår for første gang med ungene, fikk lagt oss kl 02, så håper likevel temp stemmer :) tok en temp kl 09 da jeg våknet også, bare for å se om den generelt er høyere og den var da 37,16. Så kroppstempen er hvertfall høyere :D

Vedlegg

• Screenshot_20231021-100344.png
    Screenshot_20231021-100344.png
    246,9 KB · Visninger: 35
Cd16!
Vi var på harrytur igår for første gang med ungene, fikk lagt oss kl 02, så håper likevel temp stemmer :) tok en temp kl 09 da jeg våknet også, bare for å se om den generelt er høyere og den var da 37,16. Så kroppstempen er hvertfall høyere :D
Yesss!! Endelig er kroppen i rute igjen!

Jeg håper krysset kommer imorgen. Jeg testet det ut, og hvis temp er over 36,50 så dukker det opp :bag:
Klart det kommer! Blir julibebis på dere nå :excited001

Hurra!

Hurra!! :happy093

6dpo og det begynner å bli vanskelig å holde seg fra å teste :hilarious:
Idag har jeg vært på jobb (startet 07.15, et kvarter å kjøre til jobb og ungene skulle leveres på sfo før det), sovet to timer og nå venter jeg på ungene :)
Så det var heldigvis ikke et alternativ å teste idag :hilarious: blir verre imorgen....

Back
Topp