Da har jeg trua på at det var/blir el nå altså!!Nei, da lå testene og hoppet mellom 0,2 til maks 0,5. Før da testene endelig ble ordentlig positive cd26
Men skjønner at du blir usikker når tempen ikke gikk opp idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg trua på at det var/blir el nå altså!!Nei, da lå testene og hoppet mellom 0,2 til maks 0,5. Før da testene endelig ble ordentlig positive cd26
Kanskje el er idag? Men vi la ikke inn aksjer igår kveld, ikke siden i forgårs kveldDa har jeg trua på at det var/blir el nå altså!!
Men skjønner at du blir usikker når tempen ikke gikk opp idag
Da skal det jo ligge svømmere klare!Kanskje el er idag? Men vi la ikke inn aksjer igår kveld, ikke siden i forgårs kveld
Jeg har ikke det, tok to negative igår. Det sies vel at el kan være fra 12-36 (48?)timer fra positiv test. Jeg hadde raskere negativ tester enn jeg pleier, men likevel..? tenker at jeg tar en utover formiddagen og ser.Da skal det jo ligge svømmere klare!
Har du tatt el-test idag?
SnikerJeg skjønner ikke noe, våger hvertfall ikke å begynne på b6 enda
Oi, satser på temphopp i morgen! Får dere lagt inn aksjer idag? Det ligger, som Lilly! sier, svømmere klare
Jeg er bare sååå lei av pliktsex, tenkte at nå var vi inne i perioden at vi bare kunne kose oss når vi selv hadde lyst i tillegg tenkte jeg at det kunne være for sent med aksjer idag, når testene ble positive i forgårs siden ting og tang bruker rundt 12t inni derSniker
Min tempkurve var ganske lik ved positiv test da jeg ble gravid med barn nr 2. Rask negativ og el to dager senere i følge ff. Hadde også kun en liten stigning dpo 1 før den økte mer dpo 2. Husker jeg mistenkte at el skjedde på grensen mellom cd19/20 og. Ikke godt å si. Men kanskje greit å legge inn litt aksjer i dag og for sikkerhetsskyld. Krysser fingrene for at tempen er oppe i morgen
Skjønner deg veldig godt! Men om det er el i dag og du har svømmere fra 1,5-2 dager siden burde jo det holde ogJeg er bare sååå lei av pliktsex, tenkte at nå var vi inne i perioden at vi bare kunne kose oss når vi selv hadde lyst i tillegg tenkte jeg at det kunne være for sent med aksjer idag, når testene ble positive i forgårs siden ting og tang bruker rundt 12t inni der
Får se om jeg prøver å forføre samboer før ungene kommer hjem fra skolen hvis det ikke frister med aksjer, så lar jeg være og tenker at det er som det erSkjønner deg veldig godt! Men om det er el i dag og du har svømmere fra 1,5-2 dager siden burde jo det holde og
Nope, så jeg tenker at aksjene vi har lagt inn kanskje får holde hvis ikke jeg plutselig skulle få ånden over megPliktsex er slitsomt og ikke veldig turn on.
Haha, grip tak i ånden om den fiser forbi, om ikke så går det også greit!Nope, så jeg tenker at aksjene vi har lagt inn kanskje får holde hvis ikke jeg plutselig skulle få ånden over meg
Spørsmålet nå er om egget faktisk har sluppet eller om kroppen har gitt opp og prøver på nytt etterhvert hvis tempen ligger jevnt over høyere etter eltestene slår ut positivt, så kan en gå ut fra at egget har sluppetNå er ikke jeg noen temper, men utfra el testene har jo egget sluppet, men skjønner det bekreftes med temping? Hadde isåfall aldri jeg som temper fått med meg
Det forstår jegJeg har litt lyst til å gråte, jeg trodde at endelig var ting på plass igjen
Spørsmålet nå er om egget faktisk har sluppet eller om kroppen har gitt opp og prøver på nytt etterhvert hvis tempen ligger jevnt over høyere etter eltestene slår ut positivt, så kan en gå ut fra at egget har sluppet
F.eks graf fra august, da ligger tempen jevnt høyere enn før el. Når jeg foreløpig ser på grafen min denne pp, så ligger den og slurer på samme nivå. Jeg vil ha den OPP produksjon av progesteron gjør at tempen holder seg høyere.
Det hadde jeg også, så håper nå at det stiger imorgen jeg har endel magevondt idag, murringer. Hadde ingenting igår egentlig. Så håper detJaa ser den! Spennende å se, håper egget har sluppet hadde vært fall tenkt det med kun testene
Ja, jeg tror nok ikke jeg presser på med merSom flere sier så holder det fint med to dager før, så aksjer i dag vil ev. bare være en hyggelig bonus og ikke en tvingende nødvendighet - så følg lysten heller. Pliktsex ødelegger fryktelig mye. Her gikk det jo tydeligvis greit med 4 dager før denne gangen ... Og om jeg ikke husker feil fra tidligere oversikter jeg har sett, så er det høyere sjans for å bli gravid med sex to dager før eggløsning, enn på selve eggløsningsdagen. Sperm kan jo leve opptil 5 dager (og i noen tilfeller 7, men det er vel heller sjeldent).