Håper spira sitter neste pp
Jeg er litt mer "avslappet" nå, tror jeg like gjerne kan vente til august nå. Frister ikke så veldig å føde i juliKom igjen, julibebis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper spira sitter neste pp
Jeg er litt mer "avslappet" nå, tror jeg like gjerne kan vente til august nå. Frister ikke så veldig å føde i juliKom igjen, julibebis!
Skal se det blir julibaby daJeg er litt mer "avslappet" nå, tror jeg like gjerne kan vente til august nå. Frister ikke så veldig å føde i juli
*Kremt* jeg var også avslappet, for det passer egentlig ikke med junibabyJeg er litt mer "avslappet" nå, tror jeg like gjerne kan vente til august nå. Frister ikke så veldig å føde i juli
Men gubben er vel strålende fornøyd med svømmerne sine,vel?*Kremt* jeg var også avslappet, for det passer egentlig ikke med junibaby
Haha, det har han ikke nevnt! Han truer bare med skilsmisse om det er tvillinger Han sluttet med det når jeg sa at dersom vi skilles må han være alene med fire unger annenhver ukeMen gubben er vel strålende fornøyd med svømmerne sine,vel?
Dette lovet godt synes jeg!!Cd10 og det murrer godt nederst i magen. Kom endel blankt slim. Så jeg får et veldig håp om at el skjer til vanlig tid grafen følger fortsatt tidligere grafer veldig bra (bortsett fra den forrige syklus heldigvis). Særlig den rosa samsvarer med denne.
Hååper el nærmer seg for deg og at syklusen oppfører seg slik som den pleier
Fortsatt en uke til jeg vanligvis kan forvente el, og jeg har veldig troa på at kroppen er i rute!
Hvordan ligger du ann?
Fortsatt en uke til jeg vanligvis kan forvente el, og jeg har veldig troa på at kroppen er i rute!
Dette lover godt synes jeg!!Jeg syns det har trykket og strukket så i mage og nedentil, så tok en ny test. Syns den øker allerede, håååper det fortsetter!