Prøve på nr 3

Jeg klarte ikke å la være lenger, så da var det gjort. Oh well, håpet er ikke ute enda :shy: tempen tok et veldig hopp da, jeg var skeptisk til at den lå så lavt :wacky:
Er det ikke "noe" der da??

Jeg begynte å lure, men jeg får sånn streksyn etterhvert at jeg bare må la være å se :hilarious: HVIS det er noe, så blir det sterkere og burde være mulig å se normalt imorgen eller noe :p
Jeg har også litt streksyn, men syns den ligner på en annen test som ble tatt 8 dpo, den var positiv 9 dpo. Husker ikke hvem det var sin

Jeg tør ikke helt å håpe. Har hatt diverse symptomer, men vi alle vet hva hodet og psyken kan forårsake :hilarious:
Ja, jeg vet :smiley-ashamed004 Krysser alt jeg har, uansett!

Synes også jeg ser noe altså :D

Den følelsen når man går tilbake til testen og kikker igjen og igjen :hilarious: uff,at jeg ikke bare kan kaste den :p jeg fatter ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv :wacky:

Gjør akkurat det samme :hilarious: i alle slags lys og vinkler :wacky:

Gjør akkurat det samme :hilarious: i alle slags lys og vinkler :wacky:
Det er i det minste godt å høre at jeg ikke er alene :p altså, jeg står og kikker. Føler at jeg ser noe. Men jo mer jeg ser, så mindre strek ser jeg. Så det blir ny test imorgen tidlig (eller i verste fall i kveld alt etter hvordan urinen ser ut :p). Jeg har pleid å få tr 10 og 11dpo, så må jo ha den spenningen jeg rekker :hilarious:

Idag har jeg sabla vondt i magen. Ikke fullt så hard i magen lenger, men blir småuggen av og til. Tror jeg begynner å bli litt halvsyk. Snufsete og tett nese. Så alle symptomer kan jo egentlig forklares med pms + sykdom :shy:

Det er i det minste godt å høre at jeg ikke er alene :p altså, jeg står og kikker. Føler at jeg ser noe. Men jo mer jeg ser, så mindre strek ser jeg. Så det blir ny test imorgen tidlig (eller i verste fall i kveld alt etter hvordan urinen ser ut :p). Jeg har pleid å få tr 10 og 11dpo, så må jo ha den spenningen jeg rekker :hilarious:

Idag har jeg sabla vondt i magen. Ikke fullt så hard i magen lenger, men blir småuggen av og til. Tror jeg begynner å bli litt halvsyk. Snufsete og tett nese. Så alle symptomer kan jo egentlig forklares med pms + sykdom :shy:

Nei, tror vi er ganske mange heldigvis :hilarious:
Håper tr holder seg vekk og at dette er symptomer føre positiv test og ikke sykdom!!:D

9dpo, negativ test og temp stupte igjen :( så da må det ha vært en skygge igår :(

Vedlegg

• PXL_20231004_042744393.jpg
    PXL_20231004_042744393.jpg
    568,2 KB · Visninger: 57
  • Screenshot_20231004-063030.png
    Screenshot_20231004-063030.png
    277,4 KB · Visninger: 59
Last edited:
9dpo, negativ test og temp stupte igjen :( så da må det ha vært en skygge igår :(
Så kjedelig :confused: Men 9 dpo er fortsatt tidlig, og jeg har sett mange gravid-charts med litt jojo-temp frem mot positiv test og ikm.
Men jeg skjønner også at du mister litt motet, går tempen ned mot slutten av lutealfasen så mister jeg også litt håpet :Heartred

Så kjedelig :confused: Men 9 dpo er fortsatt tidlig, og jeg har sett mange gravid-charts med litt jojo-temp frem mot positiv test og ikm.
Men jeg skjønner også at du mister litt motet, går tempen ned mot slutten av lutealfasen så mister jeg også litt håpet :Heartred
Jeg vet at 9dpo fortsatt er tidlig, men jeg har lutealfase på 9-10dager (at tr pleier å komme 10-11dpo). Og når da tempen synker såpass, tror jeg bare betyr en ting :( håper bare ikke den kommer idag, for da er lutealfasen kortere enn noen gang :bag::banghead:

Jeg vet at 9dpo fortsatt er tidlig, men jeg har lutealfase på 9-10dager (at tr pleier å komme 10-11dpo). Og når da tempen synker såpass, tror jeg bare betyr en ting :( håper bare ikke den kommer idag, for da er lutealfasen kortere enn noen gang :bag::banghead:
Så kjedelig! Håper i det minste at mensen drøyer et par dager til!!

Back
Topp