Er det ikke "noe" der da??Jeg klarte ikke å la være lenger, så da var det gjort. Oh well, håpet er ikke ute enda tempen tok et veldig hopp da, jeg var skeptisk til at den lå så lavt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke "noe" der da??Jeg klarte ikke å la være lenger, så da var det gjort. Oh well, håpet er ikke ute enda tempen tok et veldig hopp da, jeg var skeptisk til at den lå så lavt
Jeg begynte å lure, men jeg får sånn streksyn etterhvert at jeg bare må la være å se HVIS det er noe, så blir det sterkere og burde være mulig å se normalt imorgen eller noeEr det ikke "noe" der da??
Jeg har også litt streksyn, men syns den ligner på en annen test som ble tatt 8 dpo, den var positiv 9 dpo. Husker ikke hvem det var sinJeg begynte å lure, men jeg får sånn streksyn etterhvert at jeg bare må la være å se HVIS det er noe, så blir det sterkere og burde være mulig å se normalt imorgen eller noe
Jeg også ser «noe»Jeg begynte å lure, men jeg får sånn streksyn etterhvert at jeg bare må la være å se HVIS det er noe, så blir det sterkere og burde være mulig å se normalt imorgen eller noe
Jeg tør ikke helt å håpe. Har hatt diverse symptomer, men vi alle vet hva hodet og psyken kan forårsakeJeg har også litt streksyn, men syns den ligner på en annen test som ble tatt 8 dpo, den var positiv 9 dpo. Husker ikke hvem det var sin
Da fikk jeg hvertfall fanget det jeg trodde jeg så på kameraJeg også ser «noe»
Ja, jeg vet Krysser alt jeg har, uansett!Jeg tør ikke helt å håpe. Har hatt diverse symptomer, men vi alle vet hva hodet og psyken kan forårsake
Den følelsen når man går tilbake til testen og kikker igjen og igjen uff,at jeg ikke bare kan kaste den jeg fatter ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selvSynes også jeg ser noe altså
Den følelsen når man går tilbake til testen og kikker igjen og igjen uff,at jeg ikke bare kan kaste den jeg fatter ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv
Det er i det minste godt å høre at jeg ikke er alene altså, jeg står og kikker. Føler at jeg ser noe. Men jo mer jeg ser, så mindre strek ser jeg. Så det blir ny test imorgen tidlig (eller i verste fall i kveld alt etter hvordan urinen ser ut ). Jeg har pleid å få tr 10 og 11dpo, så må jo ha den spenningen jeg rekkerGjør akkurat det samme i alle slags lys og vinkler
Det er i det minste godt å høre at jeg ikke er alene altså, jeg står og kikker. Føler at jeg ser noe. Men jo mer jeg ser, så mindre strek ser jeg. Så det blir ny test imorgen tidlig (eller i verste fall i kveld alt etter hvordan urinen ser ut ). Jeg har pleid å få tr 10 og 11dpo, så må jo ha den spenningen jeg rekker
Idag har jeg sabla vondt i magen. Ikke fullt så hard i magen lenger, men blir småuggen av og til. Tror jeg begynner å bli litt halvsyk. Snufsete og tett nese. Så alle symptomer kan jo egentlig forklares med pms + sykdom
Så kjedelig Men 9 dpo er fortsatt tidlig, og jeg har sett mange gravid-charts med litt jojo-temp frem mot positiv test og ikm.9dpo, negativ test og temp stupte igjen så da må det ha vært en skygge igår
Jeg vet at 9dpo fortsatt er tidlig, men jeg har lutealfase på 9-10dager (at tr pleier å komme 10-11dpo). Og når da tempen synker såpass, tror jeg bare betyr en ting håper bare ikke den kommer idag, for da er lutealfasen kortere enn noen gangSå kjedelig Men 9 dpo er fortsatt tidlig, og jeg har sett mange gravid-charts med litt jojo-temp frem mot positiv test og ikm.
Men jeg skjønner også at du mister litt motet, går tempen ned mot slutten av lutealfasen så mister jeg også litt håpet
Så kjedelig! Håper i det minste at mensen drøyer et par dager til!!Jeg vet at 9dpo fortsatt er tidlig, men jeg har lutealfase på 9-10dager (at tr pleier å komme 10-11dpo). Og når da tempen synker såpass, tror jeg bare betyr en ting håper bare ikke den kommer idag, for da er lutealfasen kortere enn noen gang