Prøve på nr 3

Fasiten får du om under 10 dager :laughing025

Fasiten får du om under 10 dager :laughing025
Hvis jeg følger "vanlig" syklus, så får jeg fasiten om en ukes tid,ja. Jeg begynte på b6-vit da jeg har hatt noe kort lf, gir nok kanskje ikke utslag akkurat denne syklusen, men blir spennende å se :D jeg googlet ang at jeg ikke har vondt i brystene etter el denne gangen (har hatt det de tre foregående syklusene etter pilleslutt), og fant ut at noen fikk det den perioden da de hadde for kort lf pga dårlig progesteron. Så det kan kanskje stemme for meg? Eller ikke, vi får se :p

Hvis jeg følger "vanlig" syklus, så får jeg fasiten om en ukes tid,ja. Jeg begynte på b6-vit da jeg har hatt noe kort lf, gir nok kanskje ikke utslag akkurat denne syklusen, men blir spennende å se :D jeg googlet ang at jeg ikke har vondt i brystene etter el denne gangen (har hatt det de tre foregående syklusene etter pilleslutt), og fant ut at noen fikk det den perioden da de hadde for kort lf pga dårlig progesteron. Så det kan kanskje stemme for meg? Eller ikke, vi får se :p
Blir spennende å se fremover. Gleder meg til du skal teste :love017

Dagens temp :)

Vedlegg

• Screenshot_20230929-073338.png
    Screenshot_20230929-073338.png
    305 KB · Visninger: 35
Dagens dropp, fasinerende å se fra tidligere sykluser :) (den blå er denne syklusen)

Vedlegg

• Screenshot_20230930-064916~2.png
    Screenshot_20230930-064916~2.png
    159,1 KB · Visninger: 44
  • Screenshot_20230930-065203.png
    Screenshot_20230930-065203.png
    292,9 KB · Visninger: 46
Jeg syns slikt er litt fasinerende å følge med på :p håper bare ikke det er et dårlig tegn siden jeg ikke har blitt gravid de andre syklusene, er vel for tidlig å ta det som et tegn kanskje :smiley-angelic001
Tror absolutt ikke det er et dårlig tegn jeg, men et tegn på at kroppen klargjør slimhinnen for en eventuell implantasjon ved å øke østrogenet. Kroppen er på jobb, håper det er gullegget og at det blir implantasjon nå en av de neste dagene :smiley-angelic001:Heartred

Har følt meg litt pjusk utover dagen, temp ligger over en grad høyere enn til morgenen (og forøvrig høyere enn hva den har ligget på på kvelden de siste dagene) :(

Vedlegg

• PXL_20230930_120602563.jpg
    PXL_20230930_120602563.jpg
    1 MB · Visninger: 26
Last edited:
Har følt meg litt pjusk utover dagen, temp ligger over en grad høyere enn til morgenen (og forøvrig høyere enn hva den har ligget på på kvelden de siste dagene) :(
Alt over 37,5 er feber på meg! God bedring :Heartred

Så kjedelig... god bedring ❤️❤️

Tempen har gått ned og jeg har ikke feberfølelse lenger :) puppene er blitt ømme nå da, men tok sin tid etter el :hilarious: jaja,bedre sent enn aldri, får en jo tenke! Det kom også slim ved dobesøk tidligere, men det har jeg opplevd i dpoland før. Jeg har fortsatt vondt i magen, sånn mensenvondt. Det vil liksom ikke gi seg ordentlig :(
Noe redusert form enda, veldig segen og trøtt, men jeg har sovet litt dårlig de siste to nettene og vært litt redusert i formen idag. Så mye som spiller inn :)
Jeg holder forøvrig på å gå på veggen og vil gjerne teste snart, jeg er helt håpløs :hilarious:

Bra du er i bedring :Heartred

Så lenge klarte jeg å holde meg borte :hilarious: men to dager pause har vært fint :) nå sitter jeg i hagestua i dk (i feriehuset til svigers) og nyter en kald cola i ro og fred.
Jeg er 7dpo idag, og har hatt sinnsykt vondt i brystene igår kveld og i hele dag. Bekkenet og korsrygg verker som fy etter dagen idag. Og jeg har blitt litt uggen etter måltider idag.
Jeg innbiller meg sikkert symptomene og vet ikke om/når jeg tør å teste, da jeg regner med negativ test :bag: og det kommer til å bli så kjipt!
Edit: jeg er forøvrig hard i magen i disse dager, det er jeg ALDRI lenger. Ikke vært det siden jeg fjernet galleblæren for 3år siden :p

Last edited:
Så lenge klarte jeg å holde meg borte :hilarious: men to dager pause har vært fint :) nå sitter jeg i hagestua i dk (i feriehuset til svigers) og nyter en kald cola i ro og fred.
Jeg er 7dpo idag, og har hatt sinnsykt vondt i brystene igår kveld og i hele dag. Bekkenet og korsrygg verker som fy etter dagen idag. Og jeg har blitt litt uggen etter måltider idag.
Jeg innbiller meg sikkert symptomene og vet ikke om/når jeg tør å teste, da jeg regner med negativ test :bag: og det kommer til å bli så kjipt!
Edit: jeg er forøvrig hard i magen i disse dager, det er jeg ALDRI lenger. Ikke vært det siden jeg fjernet galleblæren for 3år siden :p
Alt for spennende :hilarious: Prøv å vent til 9 dpo med å ta en test :angelic:

Jeg klarte ikke å la være lenger, så da var det gjort. Oh well, håpet er ikke ute enda :shy: tempen tok et veldig hopp da, jeg var skeptisk til at den lå så lavt :wacky:

Vedlegg

• Screenshot_20231003-063627.png
    Screenshot_20231003-063627.png
    280,3 KB · Visninger: 75
  • PXL_20231003_044347674.jpg
    PXL_20231003_044347674.jpg
    419,7 KB · Visninger: 75
Last edited:
Back
Topp