Eller at det er hvertfall ikke derfor jeg har magevondtSer ut som el er over ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller at det er hvertfall ikke derfor jeg har magevondtSer ut som el er over ja
Ohoi, ja får håpe det tar et kjempehopp for oss beggeBlir spennende å se morgendagens temp Jeg er spent på min hvert fall, om den kanskje kan stige litt mer
Det er høyeste tempen din denne syklusen, nå har jeg trua altså!!Tempet en time for tidlig og har omregnet den, men skrevet inn originaltemp i notat. Men jeg tror fortsatt ikke helt på det, forventer at tempen går ned imorgen igjen
Jeg får en skikkelig nedtur imorgen hvis den stuper igjenDet er høyeste tempen din denne syklusen, nå har jeg trua altså!!
Ja, det skjønner jeg!Jeg får en skikkelig nedtur imorgen hvis den stuper igjen
Nå får de f... meg holde seg oppe, altså!!Jeg får en skikkelig nedtur imorgen hvis den stuper igjen
Det syns jeg ogsåNå får de f... meg holde seg oppe, altså!!
Jeg har truaTempet en time for tidlig og har omregnet den, men skrevet inn originaltemp i notat. Men jeg tror fortsatt ikke helt på det, forventer at tempen går ned imorgen igjen
Nå får vi se imorgen også, gruer meg bare skikkelig!Ser virkelig ut som el har vært nå Men skjønner så godt om du ikke helt stoler på at tempen holder seg der. Kjenner igjen den følelsen
Det er så vondt når barna har det vondtFy søren så sliten jeg er nå. Vært et styr i ettermiddag med at vi har vært en gruppe som arrangerer klassetreff med minsten sin klasse. Vi har grillet og barna har lekt og kost seg. Frøkna var i bursdag mens det stod på. Leksene er gjort, ungene er dusjet, lest for/med, nistemat smørt og jeg skal snart legge meg i badekaret.
Det var litt kjipt en periode på klassetreffet, det skjedde noe som jeg syns var litt vondt. Jeg hørte en gutt sønnen min har lekt litt med, og han sa at M (sønnen min) snakket veldig rart. Dette fikk M med seg og tok seg nær av det (logoped er påkoblet for å hjelpe ham med uttalen) og han lurte på hvem som sa det. Foreldrene til gutten bare satt der, uten å si noe, uten å forklare noe, de bare overså det. Kan hende jeg tar meg litt ekstra nær av det, men det skjedde noe på skolen også som sfo slo ned på. Da hadde noen gutter tatt lua til M, kastet den mellom seg og deretter dyttet den ned i vaskebøtta til hun som vasker på sfo. Jeg er så redd for at han skal bli et mobbeoffer. Han er født i desember, sliter med noe uttale av ord og har en tendens til å fort bli sint da han ikke helt klarer å sette ord på følelsene sine.
Helt forferdeligDet er så vondt når barna har det vondt
Det der hørtes ikke noe godt utFy søren så sliten jeg er nå. Vært et styr i ettermiddag med at vi har vært en gruppe som arrangerer klassetreff med minsten sin klasse. Vi har grillet og barna har lekt og kost seg. Frøkna var i bursdag mens det stod på. Leksene er gjort, ungene er dusjet, lest for/med, nistemat smørt og jeg skal snart legge meg i badekaret.
Det var litt kjipt en periode på klassetreffet, det skjedde noe som jeg syns var litt vondt. Jeg hørte en gutt sønnen min har lekt litt med, og han sa at M (sønnen min) snakket veldig rart. Dette fikk M med seg og tok seg nær av det (logoped er påkoblet for å hjelpe ham med uttalen) og han lurte på hvem som sa det. Foreldrene til gutten bare satt der, uten å si noe, uten å forklare noe, de bare overså det. Kan hende jeg tar meg litt ekstra nær av det, men det skjedde noe på skolen også som sfo slo ned på. Da hadde noen gutter tatt lua til M, kastet den mellom seg og deretter dyttet den ned i vaskebøtta til hun som vasker på sfo. Jeg er så redd for at han skal bli et mobbeoffer. Han er født i desember, sliter med noe uttale av ord og har en tendens til å fort bli sint da han ikke helt klarer å sette ord på følelsene sine.
Og det der er definitivt el!! HURRA!!!Er det virkelig sant?! jeg så aldri en ende på denne syklusen jaja, da blir det visst full testing i dk denne gangen også ( jeg regnet med å være ferdig med tr når vi dro).
Hva var det jeg sa? Deilig daEr det virkelig sant?! jeg så aldri en ende på denne syklusen jaja, da blir det visst full testing i dk denne gangen også ( jeg regnet med å være ferdig med tr når vi dro).
Jeg er slik at jeg helst vil unngå å bli skuffet (jeg blir det jo alltid, men prøver å dempe følelsen), så jeg forbereder meg alltid på det kjipeHva var det jeg sa? Deilig da
Deilig å være i dpo land?Jeg er slik at jeg helst vil unngå å bli skuffet (jeg blir det jo alltid, men prøver å dempe følelsen), så jeg forbereder meg alltid på det kjipe