Prøve på nr 3

Jeg slo meg ikke helt til ro med den eltesten jeg tok tidligere. Jeg har endel murringer, men ikke slik jeg vanligvis opplever el. Men testen har økt igjen siden igår kveld, begge tatt på nokså konsentrert urin. Jeg forstår ingenting av denne syklusen. Kan hende egget ikke har sluppet?
Jeg har skimtet håp to ganger og slått i bakken begge ganger. Samboer har fri nå. Men jeg har gitt opp håpet i det hele tatt, ser dårlig ut for at noe som helst skjer *furten* :( (kom også endel blankt slim på papiret da jeg tørket meg isted)
Kan se ut som kroppen din prøver på el men ikke får det til… håper egget slipper snart :smiley-angelic001 Vet selv hvordan dette føles, det. Føles som en evighet å vente

Kan se ut som kroppen din prøver på el men ikke får det til… håper egget slipper snart :smiley-angelic001 Vet selv hvordan dette føles, det. Føles som en evighet å vente
Jeg tror ikke vi kommer til å gå inn for mer prøving denne pp, gidder ikke mer planlagt aksjelegging :) det får bare være!

Skjønner! Kommer du til å fortsette å tempe?
Det er blitt en vane, så det gjør jeg :)
Å fy f***, fikk en skikkelig gråtetur nå. Jeg har vært lei meg siden tidligere da jeg stod opp, kranglete unger som var vanskelig å få ut av huset (kjørte dem til skolen pga pøs regnvær), så jeg fikk tårer i øynene på vei hjem. Så kommer en sang på radioen som jeg hørte mye på etter pappa døde. Så da ble jeg kvitt endel tårer, og det gjør godt av og til :shy:

Det er blitt en vane, så det gjør jeg :)
Å fy f***, fikk en skikkelig gråtetur nå. Jeg har vært lei meg siden tidligere da jeg stod opp, kranglete unger som var vanskelig å få ut av huset (kjørte dem til skolen pga pøs regnvær), så jeg fikk tårer i øynene på vei hjem. Så kommer en sang på radioen som jeg hørte mye på etter pappa døde. Så da ble jeg kvitt endel tårer, og det gjør godt av og til :shy:
Jaa sånne gråtefauk er gode, hvert fall når man får ut følelsene sine! :Heartred
Jeg heier på deg. Blir spennende å se tempingen din fremover. Er en rutine å gå inn å sjekke dagbøker på morgenen med kaffekoppen :hilarious:

Har du prøvd å ta en gtest, bare for å utelukke evt gravditet?
Ellers så prøver hvert fall kroppen. Men kanskje ikke fått det til nei, limboland er ikke noe kult sted å være :(

Har du prøvd å ta en gtest, bare for å utelukke evt gravditet?
Ellers så prøver hvert fall kroppen. Men kanskje ikke fått det til nei, limboland er ikke noe kult sted å være :(
Tempen sier uansett at det ikke er graviditet, så jeg har ikke gjort det :) jeg ligger som regel under 36,50 før el, så tror nok det bare er kluss :(
Men jeg har bestemt meg for at jeg fortsetter tempingen, men kommer ikke til å planlegge aksjelegging noe mer denne pp. Vi får kose oss når vi har lyst, gidder ikke mer pliktsex denne syklusen :p

Hadde en skikkelig gråtetur isted, og føler meg litt lettere til sinns :happy:

Så kjedelig at syklusen skulle bli så tullete! Men godt med en gråteøkt og en plan! Noen ganger er det godt å bare legge fra seg prøvingen og planlagte aksjer når man blir hengende i limboland :)

Jeg slo meg ikke helt til ro med den eltesten jeg tok tidligere. Jeg har endel murringer, men ikke slik jeg vanligvis opplever el. Men testen har økt igjen siden igår kveld, begge tatt på nokså konsentrert urin. Jeg forstår ingenting av denne syklusen. Kan hende egget ikke har sluppet?
Jeg har skimtet håp to ganger og slått i bakken begge ganger. Samboer har fri nå. Men jeg har gitt opp håpet i det hele tatt, ser dårlig ut for at noe som helst skjer *furten* :( (kom også endel blankt slim på papiret da jeg tørket meg isted)
I alle dager, den kroppen din får ikke bestemt seg!

Tok en eltest for en time siden, som er ganske mye svakere.
Jeg kommer nok til å teste littegrann samtidig som jeg temper. Men skal ikke føle press for å måtte legge aksjer. Selv om vi hadde oss en omgang nettopp :hilarious: jeg skal ALDRI tilbake på cerazette igjen, de har virkelig ødelagt sexlysten min skikkelig! Nå er den tilbake :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20230925-133418.png
    Screenshot_20230925-133418.png
    652,2 KB · Visninger: 42
Jeg kommer nok til å teste littegrann samtidig som jeg temper. Men skal ikke føle press for å måtte legge aksjer. Selv om vi hadde oss en omgang nettopp :hilarious: jeg skal ALDRI tilbake på cerazette igjen, de har virkelig ødelagt sexlysten min skikkelig! Nå er den tilbake :hilarious:
Men hva om el er idag?
Du hadde jo en dip i temp idag, og de sterkeste testene kom jo natt til i går, kan jo fort hende egget har sluppet i løpet av dagen idag!
Jeg er optimist og krysser fingrene for morgendagens temp!! :)

Kan nesten se ut som el er i dag. Hvis det stemmer skal tempen din stige i 3 dager nå da :smiley-angelic001

Men hva om el er idag?
Du hadde jo en dip i temp idag, og de sterkeste testene kom jo natt til i går, kan jo fort hende egget har sluppet i løpet av dagen idag!
Jeg er optimist og krysser fingrene for morgendagens temp!! :)
Ja, men har ingen symptomer nå i det hele tatt, litt murringer fra morgenen. Så jeg vet ikke, rett og slett :wacky:

Ja, men har ingen symptomer nå i det hele tatt, litt murringer fra morgenen. Så jeg vet ikke, rett og slett :wacky:
Kanskje egget rett og slett slapp idag tidlig!
Nå er jeg faktisk helt overbevist av min egen teori her :laughing021 Skal følge spent med i morgen!

Cerazette var også drepen for min sexlyst :meh: Dessverre har den ikke kommet tilbake der den var selv om det er snart 1 år siden jeg sluttet på de.. Litt godt å lese det er flere som har hatt samme problem, og så fint du har fått den igjen :joyful: Så håper jeg EL får fart på seg snart!

Back
Topp