Prøve på nr 3

Jeg prøvde å legge inn litt høyere temp imorgen (må over 36,51 for å få krysset), men da setter ff krysset i forgårs. Jeg mener jo at el skjedde igår :p får se først om krysset kommer imorgen :)
Spennende å se i morgen da! Jeg er like spent som deg :joyful:

Spennende å se i morgen da! Jeg er like spent som deg :joyful:
Fortsatt positiv eltest idag da (lavere verdi enn igår). Kom plutselig mye elslim igår ettermiddag og jeg hadde ikke vondt lenger. Men jeg skulle ønske testene samsvarte med alt annet :hilarious: for jeg er overbevist om at el har vært :p eneste er at jeg "savner" vonde bryster, det har jeg ikke fått. Og føler kanskje det murrer mer i venstre side nå etter jeg stod opp. Så nå blir jeg usikker igjen :hilarious:

Vedlegg

• PXL_20230924_070817720.jpg
    PXL_20230924_070817720.jpg
    1,4 MB · Visninger: 40
Last edited:
Så ja, kort referat. Jeg blir usikker på om el er idag? Temp per nå viser økning. Eltestene er skikkelig positive. Jeg hadde ordentlig vondt igår i magen, særlig mot venstre side. Vondt å sette seg, vondt å gå.
Idag har jeg ikke ømme bryster (slik jeg har fått alle sykluser siden pilleslutt etter el har vært), det murrer godt i venstre side idag også. Så var el i går eller kan den være idag?
Jeg har hatt positive tester i snart to døgn (dog skikkelig kraftig positive det siste døgnet). Vi la inn aksjer da jeg fikk første positive test og ikke hatt mulighet siden da, så spørs om det holder hvis el plutselig er idag :wacky:

Nei, jeg skal fortsette å holde meg litt forvirret, men liker å notere ned hvordan kroppen oppfører seg :)

Så ja, kort referat. Jeg blir usikker på om el er idag? Temp per nå viser økning. Eltestene er skikkelig positive. Jeg hadde ordentlig vondt igår i magen, særlig mot venstre side. Vondt å sette seg, vondt å gå.
Idag har jeg ikke ømme bryster (slik jeg har fått alle sykluser siden pilleslutt etter el har vært), det murrer godt i venstre side idag også. Så var el i går eller kan den være idag?
Jeg har hatt positive tester i snart to døgn (dog skikkelig kraftig positive det siste døgnet). Vi la inn aksjer da jeg fikk første positive test og ikke hatt mulighet siden da, så spørs om det holder hvis el plutselig er idag :wacky:

Nei, jeg skal fortsette å holde meg litt forvirret, men liker å notere ned hvordan kroppen oppfører seg :)
Hvis du ikke får temp drop i morgen og at el blir i morgen? Eller en enda mer økning som bekrefter at el er i dag? Uansett veldig spennende :joyful:

Hvis du ikke får temp drop i morgen og at el blir i morgen? Eller en enda mer økning som bekrefter at el er i dag? Uansett veldig spennende :joyful:
Ja,hvis el blir imorgen så har vi et problem med tanke på lite aksjer :wacky: men ja, kan hende :) jeg syns det er en pine, vil bare spole frem til imorgen så jeg vet om jeg er i dpoland eller ikke :hilarious: hvis jeg får lik temp (fra 36.52 og opp), så får jeg krysset i forgårs. Det er jeg hvertfall IKKE enig i :p

Jeg prøvde å legge inn litt høyere temp imorgen (må over 36,51 for å få krysset), men da setter ff krysset i forgårs. Jeg mener jo at el skjedde igår :p får se først om krysset kommer imorgen :)
Vi er kanskje 1 dpo begge to? :hilarious: Det kan jeg like!

Går hvertfall rette veien, men når man først får positiv test så vil den ikke helt slippe igjen :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20230924-133624.png
    Screenshot_20230924-133624.png
    650,1 KB · Visninger: 39
Egget har nok sluppet nå! Ville tenkt el i dag kanskje og kjørt på om dere har mulighet :cool:

Egget har nok sluppet nå! Ville tenkt el i dag kanskje og kjørt på om dere har mulighet :cool:
Vi har ikke det :shy: jeg føler ikke at jeg kan presse samboer så mye mer :shy: så det får bli som det blir denne pp, to døgn siden siste aksjelegging :)

Eggløsningssmerter kan man ha etter at egget har sluppet også, opptil flere dager. Stol på tempen. Eggløsningstester sier bare noe om når det er økning i LH, ikke om egget har sluppet eller kommer til å.slippe. Det eneste som kan si noe ganske sikkert her er tempmålingene, så lenge det ikke er for mye feilkilder der (dårlig søvn, sykdom etc). Ut fra grafen din, tidligere grafer, og at en kan ha eggløsning før LH-toppen så tenker jeg eggløsning på cd 25. Iallefall ganske sikker på at eggløsning må ha vært, så satser på temperaturen er enig. :P

Blir spennende å se videre nå, om du får en normal LF.

Eggløsningssmerter kan man ha etter at egget har sluppet også, opptil flere dager. Stol på tempen. Eggløsningstester sier bare noe om når det er økning i LH, ikke om egget har sluppet eller kommer til å.slippe. Det eneste som kan si noe ganske sikkert her er tempmålingene, så lenge det ikke er for mye feilkilder der (dårlig søvn, sykdom etc). Ut fra grafen din, tidligere grafer, og at en kan ha eggløsning før LH-toppen så tenker jeg eggløsning på cd 25. Iallefall ganske sikker på at eggløsning må ha vært, så satser på temperaturen er enig. :p

Symptommessig også, så er jeg omtrent sikker på at el var igår, men når syklusen har vært litt trøblete, så blir jeg usikker :hilarious: jeg prøvde meg litt frem på ff. Hvis temp holdes stabilt/stiger imorgen, så vil den ha el cd24. Dette er jeg da ikke enig i. Hvis jeg fjerner positiv eltest cd24 (da var de ganske svake ifht hva jeg er vant til) og temp holdes stabilt/stiger imorgen, så setter den el til cd25.

Jeg tenkte egentlig at jeg skulle ta bvit denne syklusen for å prøve å øke lf. Men hvis jeg tar for tidlig, så kan det lage kluss. Men jeg er 99% sikker på at det er trygt fra imorgen :)

Vi har ikke det :shy: jeg føler ikke at jeg kan presse samboer så mye mer :shy: så det får bli som det blir denne pp, to døgn siden siste aksjelegging :)

Her gikk det 2-3 døgn, hadde null tro, men sitter nå her da! Så krysser fingrene❤️

Eggløsningssmerter kan man ha etter at egget har sluppet også, opptil flere dager. Stol på tempen. Eggløsningstester sier bare noe om når det er økning i LH, ikke om egget har sluppet eller kommer til å.slippe. Det eneste som kan si noe ganske sikkert her er tempmålingene, så lenge det ikke er for mye feilkilder der (dårlig søvn, sykdom etc). Ut fra grafen din, tidligere grafer, og at en kan ha eggløsning før LH-toppen så tenker jeg eggløsning på cd 25. Iallefall ganske sikker på at eggløsning må ha vært, så satser på temperaturen er enig. :p

Jeg får positiv i 2 dager, men ser at den andre dagen med positiv er dagen el er :)

Symptommessig også, så er jeg omtrent sikker på at el var igår, men når syklusen har vært litt trøblete, så blir jeg usikker :hilarious: jeg prøvde meg litt frem på ff. Hvis temp holdes stabilt/stiger imorgen, så vil den ha el cd24. Dette er jeg da ikke enig i. Hvis jeg fjerner positiv eltest cd24 (da var de ganske svake ifht hva jeg er vant til) og temp holdes stabilt/stiger imorgen, så setter den el til cd25.

Jeg tenkte egentlig at jeg skulle ta bvit denne syklusen for å prøve å øke lf. Men hvis jeg tar for tidlig, så kan det lage kluss. Men jeg er 99% sikker på at det er trygt fra imorgen :)
Kjør på! Blir spennende å se hva tempen din blir i morgen :angelic:

Altså, nå gidder jeg ikke mer av denne syklusen :( jeg var så sikker på at egget hadde sluppet pga smerter og symptomer. Men det ser jammen ikke slik ut :(:banghead::arghh:
Jeg kan ikke helt forstå at el blir idag, da symptomer er fraværende og negativ eltest (per nå hvertfall, man skal vel egentlig ikke teste så tidlig). Men da vil jeg tro at el lar vente på seg litt til :arghh: jeg føler at jeg gikk helt i kjelleren nå :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20230925-061828.png
    Screenshot_20230925-061828.png
    277,7 KB · Visninger: 34
Last edited:
Jeg slo meg ikke helt til ro med den eltesten jeg tok tidligere. Jeg har endel murringer, men ikke slik jeg vanligvis opplever el. Men testen har økt igjen siden igår kveld, begge tatt på nokså konsentrert urin. Jeg forstår ingenting av denne syklusen. Kan hende egget ikke har sluppet?
Jeg har skimtet håp to ganger og slått i bakken begge ganger. Samboer har fri nå. Men jeg har gitt opp håpet i det hele tatt, ser dårlig ut for at noe som helst skjer *furten* :( (kom også endel blankt slim på papiret da jeg tørket meg isted)

Vedlegg

• PXL_20230925_055937366.MP.jpg
    PXL_20230925_055937366.MP.jpg
    5,3 MB · Visninger: 38
Back
Topp