Spennende å se i morgen da! Jeg er like spent som degJeg prøvde å legge inn litt høyere temp imorgen (må over 36,51 for å få krysset), men da setter ff krysset i forgårs. Jeg mener jo at el skjedde igår får se først om krysset kommer imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende å se i morgen da! Jeg er like spent som degJeg prøvde å legge inn litt høyere temp imorgen (må over 36,51 for å få krysset), men da setter ff krysset i forgårs. Jeg mener jo at el skjedde igår får se først om krysset kommer imorgen
Fortsatt positiv eltest idag da (lavere verdi enn igår). Kom plutselig mye elslim igår ettermiddag og jeg hadde ikke vondt lenger. Men jeg skulle ønske testene samsvarte med alt annet for jeg er overbevist om at el har vært eneste er at jeg "savner" vonde bryster, det har jeg ikke fått. Og føler kanskje det murrer mer i venstre side nå etter jeg stod opp. Så nå blir jeg usikker igjenSpennende å se i morgen da! Jeg er like spent som deg
Hvis du ikke får temp drop i morgen og at el blir i morgen? Eller en enda mer økning som bekrefter at el er i dag? Uansett veldig spennendeSå ja, kort referat. Jeg blir usikker på om el er idag? Temp per nå viser økning. Eltestene er skikkelig positive. Jeg hadde ordentlig vondt igår i magen, særlig mot venstre side. Vondt å sette seg, vondt å gå.
Idag har jeg ikke ømme bryster (slik jeg har fått alle sykluser siden pilleslutt etter el har vært), det murrer godt i venstre side idag også. Så var el i går eller kan den være idag?
Jeg har hatt positive tester i snart to døgn (dog skikkelig kraftig positive det siste døgnet). Vi la inn aksjer da jeg fikk første positive test og ikke hatt mulighet siden da, så spørs om det holder hvis el plutselig er idag
Nei, jeg skal fortsette å holde meg litt forvirret, men liker å notere ned hvordan kroppen oppfører seg
Ja,hvis el blir imorgen så har vi et problem med tanke på lite aksjer men ja, kan hende jeg syns det er en pine, vil bare spole frem til imorgen så jeg vet om jeg er i dpoland eller ikke hvis jeg får lik temp (fra 36.52 og opp), så får jeg krysset i forgårs. Det er jeg hvertfall IKKE enig iHvis du ikke får temp drop i morgen og at el blir i morgen? Eller en enda mer økning som bekrefter at el er i dag? Uansett veldig spennende
Vi er kanskje 1 dpo begge to? Det kan jeg like!Jeg prøvde å legge inn litt høyere temp imorgen (må over 36,51 for å få krysset), men da setter ff krysset i forgårs. Jeg mener jo at el skjedde igår får se først om krysset kommer imorgen
Jeg hååååperVi er kanskje 1 dpo begge to? Det kan jeg like!
Vi har ikke det jeg føler ikke at jeg kan presse samboer så mye mer så det får bli som det blir denne pp, to døgn siden siste aksjeleggingEgget har nok sluppet nå! Ville tenkt el i dag kanskje og kjørt på om dere har mulighet
Symptommessig også, så er jeg omtrent sikker på at el var igår, men når syklusen har vært litt trøblete, så blir jeg usikker jeg prøvde meg litt frem på ff. Hvis temp holdes stabilt/stiger imorgen, så vil den ha el cd24. Dette er jeg da ikke enig i. Hvis jeg fjerner positiv eltest cd24 (da var de ganske svake ifht hva jeg er vant til) og temp holdes stabilt/stiger imorgen, så setter den el til cd25.Eggløsningssmerter kan man ha etter at egget har sluppet også, opptil flere dager. Stol på tempen. Eggløsningstester sier bare noe om når det er økning i LH, ikke om egget har sluppet eller kommer til å.slippe. Det eneste som kan si noe ganske sikkert her er tempmålingene, så lenge det ikke er for mye feilkilder der (dårlig søvn, sykdom etc). Ut fra grafen din, tidligere grafer, og at en kan ha eggløsning før LH-toppen så tenker jeg eggløsning på cd 25. Iallefall ganske sikker på at eggløsning må ha vært, så satser på temperaturen er enig.
Blir spennende å se videre nå, om du får en normal LF.
Vi har ikke det jeg føler ikke at jeg kan presse samboer så mye mer så det får bli som det blir denne pp, to døgn siden siste aksjelegging
HerligHer gikk det 2-3 døgn, hadde null tro, men sitter nå her da! Så krysser fingrene
Jeg får positiv i 2 dager, men ser at den andre dagen med positiv er dagen el erEggløsningssmerter kan man ha etter at egget har sluppet også, opptil flere dager. Stol på tempen. Eggløsningstester sier bare noe om når det er økning i LH, ikke om egget har sluppet eller kommer til å.slippe. Det eneste som kan si noe ganske sikkert her er tempmålingene, så lenge det ikke er for mye feilkilder der (dårlig søvn, sykdom etc). Ut fra grafen din, tidligere grafer, og at en kan ha eggløsning før LH-toppen så tenker jeg eggløsning på cd 25. Iallefall ganske sikker på at eggløsning må ha vært, så satser på temperaturen er enig.
Blir spennende å se videre nå, om du får en normal LF.
Kjør på! Blir spennende å se hva tempen din blir i morgenSymptommessig også, så er jeg omtrent sikker på at el var igår, men når syklusen har vært litt trøblete, så blir jeg usikker jeg prøvde meg litt frem på ff. Hvis temp holdes stabilt/stiger imorgen, så vil den ha el cd24. Dette er jeg da ikke enig i. Hvis jeg fjerner positiv eltest cd24 (da var de ganske svake ifht hva jeg er vant til) og temp holdes stabilt/stiger imorgen, så setter den el til cd25.
Jeg tenkte egentlig at jeg skulle ta bvit denne syklusen for å prøve å øke lf. Men hvis jeg tar for tidlig, så kan det lage kluss. Men jeg er 99% sikker på at det er trygt fra imorgen
Jeg er megaspent selv, tenkte jeg skulle legge meg etterpå slik at morgenen kommer fortereKjør på! Blir spennende å se hva tempen din blir i morgen
Gleder meg!Jeg er megaspent selv, tenkte jeg skulle legge meg etterpå slik at morgenen kommer fortere