Prøve på nr 3

Cerazette var også drepen for min sexlyst :meh: Dessverre har den ikke kommet tilbake der den var selv om det er snart 1 år siden jeg sluttet på de.. Litt godt å lese det er flere som har hatt samme problem, og så fint du har fått den igjen :joyful: Så håper jeg EL får fart på seg snart!
Jeg var ikke klar over at det var så ille, jeg trodde bare at jeg var litt lei av samboer :hilarious: men har virkelig kommet igang, og han er helt med :p fint å vite at andre har opplevd det samme, håper din lyst kommer tilbake der den var :happy:

:hilarious:Jeg var ikke klar over at det var så ille, jeg trodde bare at jeg var litt lei av samboer :hilarious: men har virkelig kommet igang, og han er helt med :p fint å vite at andre har opplevd det samme, håper din lyst kommer tilbake der den var :happy:
Godt du ikke var lei av samboer, da :hilarious: Han duger nå, liksom :hilarious:

Jeg ble sånn av alle typer hormonell prevensjon jeg har brukt (par ulike p-piller, sprøyte og p-ring). Kommer aldri til å starte på det igjen gitt. Virker litt for effektivt om en har null lyst. :P

Jeg ble sånn av alle typer hormonell prevensjon jeg har brukt (par ulike p-piller, sprøyte og p-ring). Kommer aldri til å starte på det igjen gitt. Virker litt for effektivt om en har null lyst. :p
Jeg tåler ikke prevensjon, så spent på hvordan vi løser det når vi omsider får en kid nr 2 :hilarious: Jeg gikk på p piller i 3-4 måneder så måtte jeg slutte på de.

Og det humper og går... cd28 og jeg er lei.

Vedlegg

• Screenshot_20230926-064210.png
    Screenshot_20230926-064210.png
    269,7 KB · Visninger: 38
El kan ha vært i går! Spent på morgendagens test!
Og forstår godt at du er lei!! Man mister jo lirt motet etterhvert når man gang på gang trur kroppen skal få det til :banghead:
Jeg ser for meg at temp øker imorgen også, for så å droppe dagen etter der, slik den har gjort to ganger nå :wacky: ja, jeg er litt negativ innstilt fordi jeg er lei av å få opp håpet :p

Jeg ser for meg at temp øker imorgen også, for så å droppe dagen etter der, slik den har gjort to ganger nå :wacky: ja, jeg er litt negativ innstilt fordi jeg er lei av å få opp håpet :p
Det skjønner jeg så godt! Jeg var dritt lei hele greia innen cd28 forrige syklus, testet hver 3. dag med fertilitetsmonitor og tempet, og turte ikke tro på at el faktisk hadde vært før 8 dpo :bag:

Det skjønner jeg så godt! Jeg var dritt lei hele greia innen cd28 forrige syklus, testet hver 3. dag med fertilitetsmonitor og tempet, og turte ikke tro på at el faktisk hadde vært før 8 dpo :bag:
Jeg er dritt lei hele denne syklusen nå, føler at hvis el ikke har vært, så kan tr bare komme slik at jeg kan begynne fra scratch :) og hvis neste syklus også blir tullete, så flytter jeg inn til dere på ikm med lange og stabile sykluser :hilarious:

Jeg er dritt lei hele denne syklusen nå, føler at hvis el ikke har vært, så kan tr bare komme slik at jeg kan begynne fra scratch :) og hvis neste syklus også blir tullete, så flytter jeg inn til dere på ikm med lange og stabile sykluser :hilarious:
Du er hjertelig velkommen, men håper du slipper å joine oss :Heartred

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er ikke overbevist om at el har vært. Idag har jeg veldig med murringer, nedpress. Men veeeeldig svake eltester og ingen slim (jeg har tidligere presset papiret litt oppi og har da fått slim på papiret, ingenting idag). Jeg hadde følelsen av tr tidligere (sånn mensenvondt), men nå er det litt mer lik el-følelse. Hvorfor må jeg kjenne sånn etter? :p

Sånn oppi det hele: syklusen jeg ble gravid med lillesøster slapp ikke egget på "første syklus". Halvveis inn i andre syklus (altså 28+14= cd42) slapp egget, som ble til lillesøster.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er ikke overbevist om at el har vært. Idag har jeg veldig med murringer, nedpress. Men veeeeldig svake eltester og ingen slim (jeg har tidligere presset papiret litt oppi og har da fått slim på papiret, ingenting idag). Jeg hadde følelsen av tr tidligere (sånn mensenvondt), men nå er det litt mer lik el-følelse. Hvorfor må jeg kjenne sånn etter? :p

Utfloden indikerer hvert fall om el er i nærheten eller ikke. Er den "lotion" aktig er el gjerne vært, beste er å sjekke med å bruke fingrene, ikke papir, om du er interessert i å følge med på sånt da :hilarious:

Utfloden indikerer hvert fall om el er i nærheten eller ikke. Er den "lotion" aktig er el gjerne vært, beste er å sjekke med å bruke fingrene, ikke papir, om du er interessert i å følge med på sånt da :hilarious:
Jeg får meg ikke til å pirke slik :hilarious: jeg tror den helst er lotionaktig slik jeg kan se det, men jeg har vondt i magen :(

Jeg får meg ikke til å pirke slik :hilarious: jeg tror den helst er lotionaktig slik jeg kan se det, men jeg har vondt i magen :(

Nei, det er forståelig det :hilarious:
Kjedelig med vond mage :( håper det er et tegn da om ikke annet :shy:

Back
Topp