Prøve på nr 3

Ååh, så kjedelig at tempen sank.. håper mensen drøyer fortsatt noen dager til :smiley-angelic001

Åh, nei, jeg hadde så trua!! Fortsatt tidlig, jeg håper fremdeles for deg!

Og nå har jeg begynt å få mensmurringer til de grader...
Jeg tok på meg innlegg for sikkerhets skyld (har spottet litt før tr kommer de siste gangene, så håper det gjentar seg og ikke full foss med en gang), tampong blir med i lomma når vi nå snart skal på Nordsjømuseumet her :shy:
Håper fortsatt at den drøyer litt, men ser dårlig ut :bag:

Ingen tegn til spotting enda heldigvis! Tenker mye på om jeg burde teste etter el neste pp. Tempe kommer jeg hvertfall til å gjøre.
Denne syklusen har vært på tur med el på cd27 mot vanlig cd13. Lov å håpe at kroppen henter seg inn igjen til el på vanlig tid vel? :p

Ingen tegn til spotting enda heldigvis! Tenker mye på om jeg burde teste etter el neste pp. Tempe kommer jeg hvertfall til å gjøre.
Denne syklusen har vært på tur med el på cd27 mot vanlig cd13. Lov å håpe at kroppen henter seg inn igjen til el på vanlig tid vel? :p
Håper veeldig på at du får en normal syklus :smiley-angelic001

10dpo, tempen økte litt og jeg har dermed håp om at tr lar vente på seg en dag til*håpe,håpe* :) negativ test, men det forventet jeg :)

Vedlegg

• Screenshot_20231005-055247.png
    Screenshot_20231005-055247.png
    288,3 KB · Visninger: 38
Ååh, se der! Har du tatt noen grep for å prøve å øke lutealfasen?
Jeg går på b6-vit, skal visst øke lf (kan ta noen sykluser før det skjer da, og det er en vit der jeg tisser ut overskudd, så fant ut at det var verd et forsøk) :)
Slik jeg ser det nå, så kommer tr imorgen, sett ut fra tidligere sykluser med temping. Og da er lf på 10dager (at tr kommer på 11dpo). Ikke optimalt, men bedre enn 9dager :)

Jeg går på b6-vit, skal visst øke lf (kan ta noen sykluser før det skjer da, og det er en vit der jeg tisser ut overskudd, så fant ut at det var verd et forsøk) :)
Slik jeg ser det nå, så kommer tr imorgen, sett ut fra tidligere sykluser med temping. Og da er lf på 10dager (at tr kommer på 11dpo). Ikke optimalt, men bedre enn 9dager :)
Aah, så kjekt! Fint om den allerede har gitt effekt og en dag økning, da er det jo brått bedre sjanser for egget allerede :smiley-angelic001

Aah, så kjekt! Fint om den allerede har gitt effekt og en dag økning, da er det jo brått bedre sjanser for egget allerede :smiley-angelic001
Første syklus var på 9 dager, andre på 10dager, tredje på 9dager. Så vanskelig å si om det funker enda, men jeg håper :happy: uansett så skal 10dager være innafor, selv om den er litt kort :)

Ohoi! Det har vært DEN fine dagen i dk. Sola strålte og ikke så mye vind, så vi har vært i Randers regnskog. Veldig kult!
Men på vei hjem til nord-jylland, så får jeg melding av Color Line at ferja imorgen kveld var kansellert pga dårlig vær. Den så jeg ikke komme :p vi hadde blitt satt opp på ferja imorgen formiddag, men det var vi ikke klare for så fikk ringt dem og blir med ferja lørdag kveld istedenfor. Vi er heldige som har fast bosted her i dk når slike ting skjer :p

Litt blødning på gang nå, men tror jeg setter morgendagen opp som cd1. Både fordi det er sent, og fordi blødningen ikke er så stor som den pleier :) da ble dessverre ikke lf noe lengre denne gangen :(

Stusselige prikken alene på cd1 :) jeg er så spent på om el kommer på vanlig tid denne gangen eller om det blir tull denne pp også :wacky:

Vedlegg

• Screenshot_20231006-052803.png
    Screenshot_20231006-052803.png
    202,6 KB · Visninger: 28
Synd lf ikke ble enda litt lengre, men den rakk å bli ti dager i det minste. Håper at effekten fra B6 kicker inn denne syklusen :Heartred

Last edited:
Kom igjen, julibebis! :happy093.

Back
Topp