Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så bra!!Definitivt noe som skjer! Nå må det bare fortsette å øke
Oooh se der da! Fin økning! Håper du får med deg toppen veldig snartDefinitivt noe som skjer! Nå må det bare fortsette å øke
Håper du kommer etter snart!Hurra! Så utrolig godt med el til vanlig tid, håper kroppen min ser og lærer
Oi, dette var jo ikke forventet.. Så rart. Får håpe det skjer noe imorgenJeg skjønner ikke noe, våger hvertfall ikke å begynne på b6 enda
Jeg har litt lyst til å gråte, jeg trodde at endelig var ting på plass igjenOi, dette var jo ikke forventet.. Så rart. Får håpe det skjer noe imorgen
Hm Kan gå begge veier! Jeg krysser fingrene for tempstigning i morgen!!Jeg skjønner ikke noe, våger hvertfall ikke å begynne på b6 enda
Nei, da lå testene og hoppet mellom 0,2 til maks 0,5. Før da testene endelig ble ordentlig positive cd26Hm Kan gå begge veier! Jeg krysser fingrene for tempstigning i morgen!!
Du fikk vel ikke ordentlige positive tester før det faktisk ble el forrige syklus?