Åh god bedring, stakkars deg Den tempen der er kanskje grei å hive, ja Du kan registrere syk da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at jeg bare hukker av for discarded, det er så tidlig i syklus at det ikke har så mye å siÅh god bedring, stakkars deg Den tempen der er kanskje grei å hive, ja Du kan registrere syk da
Så slitsomt!! Riktig god bedring håper du får hvilt i løpet av dagen og at det gir seg raskt!Jeg fikk omsider sovet fra kl 4-05.30.
Ellers løpt ned på do hver halvtime for å tømme magen den ene eller andre veien.
Jeg er ekstremt kvalm fortsatt, men åh, så godt det er med iskaldt vann! Det er så godt at jeg har vansker med å begrense meg, noe som gjør at magen tåler det dårlig
Når ungene har gått på skolen, så skal ikke jeg gjøre en eneste ting idag
Det har kommet seg nå. Ikke kastet opp på mange timer,var dårlig i magen tidligere. Det som var mest plagsomt nå var skallebank og verking i bekken og generelt ledd. Jeg klarte å ta paracet uten at det kom i retur, så bedre nå. Men nå er det leggetid for min del, kjenner jeg en blir helt utmattet av denne syken!Så grusomt! Håper det gir seg fort!
Uff.. håper virkelig det snur snart!Det har kommet seg nå. Ikke kastet opp på mange timer,var dårlig i magen tidligere. Det som var mest plagsomt nå var skallebank og verking i bekken og generelt ledd. Jeg klarte å ta paracet uten at det kom i retur, så bedre nå. Men nå er det leggetid for min del, kjenner jeg en blir helt utmattet av denne syken!
Så spennende!!Fikk tlf fra gynekolog idag (dvs helsesekretæren) der de fikk skvist meg inn onsdag som kommer mtp syklusen, ellers hadde de ikke ledig før uti desember. Så jeg var heldig med den!
Da er planen at vi tar en prat, undersøkelse/celleprøve, timen er på 30min
Så nå er jeg spent!
Det blir bra!! Håper du får god oppfølging nåFikk tlf fra gynekolog idag (dvs helsesekretæren) der de fikk skvist meg inn onsdag som kommer mtp syklusen, ellers hadde de ikke ledig før uti desember. Så jeg var heldig med den!
Da er planen at vi tar en prat, undersøkelse/celleprøve, timen er på 30min
Så nå er jeg spent!
Jeg tror jeg hadde venta med aksjer til etter timen Senest kvelden før for min del, men det er og fordi jeg hadde dødd om det rant ut av meg i stolen hos gynFy så sent dagene går. Og samboer er inni nattevaktsperiode, så passer fint at han er ferdig mandag morgen, håper jeg fire dager igjen til timen! Nedtelling nå
Innafor å legge inn aksjer rett før timen liksom? Hun skal jo oppi der og kikke
Jeg følger nøye med på svingninger i temp, er så engstelig for å få en ny lang syklus hvis jeg får en dropp i temp imorgen, så vil jeg tro at temp følger riktig syklus *krysser fingrene* (rosa er den lange, grønn er den forrige som ble normal igjen, blå er denne pp)