Prøve på nr 3

Åh god bedring, stakkars deg :Heartred Den tempen der er kanskje grei å hive, ja :hilarious: Du kan registrere syk da

Åh god bedring, stakkars deg :Heartred Den tempen der er kanskje grei å hive, ja :hilarious: Du kan registrere syk da
Jeg tenker at jeg bare hukker av for discarded, det er så tidlig i syklus at det ikke har så mye å si :)
Jeg har halvduppet frem til kvart på 7 (altså over en time uten oppkast/diare), men nå når ungene skal kjøres, så brekker jeg meg hele tiden. Ingenting igjen i magen da :grumpy:

Jeg fikk omsider sovet fra kl 4-05.30.
Ellers løpt ned på do hver halvtime for å tømme magen den ene eller andre veien.
Jeg er ekstremt kvalm fortsatt, men åh, så godt det er med iskaldt vann! Det er så godt at jeg har vansker med å begrense meg, noe som gjør at magen tåler det dårlig :hilarious:
Når ungene har gått på skolen, så skal ikke jeg gjøre en eneste ting idag :bag:
Så slitsomt!! Riktig god bedring ❤️ håper du får hvilt i løpet av dagen og at det gir seg raskt!

Huff, det høres slitsomt ut :Heartred Håper du får henta deg litt inn gjennom dagen :Heartred

38,2 i temp. Fortsatt løs i magen, men har prøvd meg forsiktig på litt cola og beholdt det :) skallebank så det holder, men kanskje ikke rart med så lite søvn inatt og litt inntak av væske. Jeg har også sovet sykt tungt
Men jeg trooor helt ærlig at det verste er over! :)
Jeg syns det er litt fasinerende å følge med på søvn/puls i forbindelse med sykdom. Ganske lett å se når omgangen var på det verste :p

Vedlegg

• Screenshot_20231101-125139.png
    Screenshot_20231101-125139.png
    159,1 KB · Visninger: 44
  • Screenshot_20231101-125233.png
    Screenshot_20231101-125233.png
    123,2 KB · Visninger: 47
Så grusomt! :inpain: Håper det gir seg fort! :Heartred
Det har kommet seg nå. Ikke kastet opp på mange timer,var dårlig i magen tidligere. Det som var mest plagsomt nå var skallebank og verking i bekken og generelt ledd. Jeg klarte å ta paracet uten at det kom i retur, så bedre nå. Men nå er det leggetid for min del, kjenner jeg :p en blir helt utmattet av denne syken!

Det har kommet seg nå. Ikke kastet opp på mange timer,var dårlig i magen tidligere. Det som var mest plagsomt nå var skallebank og verking i bekken og generelt ledd. Jeg klarte å ta paracet uten at det kom i retur, så bedre nå. Men nå er det leggetid for min del, kjenner jeg :p en blir helt utmattet av denne syken!
Uff.. håper virkelig det snur snart!

Huff, det er virkelig noe dritt med magesyka! Håper det blir bedre snart! <3

Fikk tlf fra gynekolog idag (dvs helsesekretæren) der de fikk skvist meg inn onsdag som kommer mtp syklusen, ellers hadde de ikke ledig før uti desember. Så jeg var heldig med den!
Da er planen at vi tar en prat, undersøkelse/celleprøve, timen er på 30min :)
Så nå er jeg spent!
Så spennende!!

Fikk tlf fra gynekolog idag (dvs helsesekretæren) der de fikk skvist meg inn onsdag som kommer mtp syklusen, ellers hadde de ikke ledig før uti desember. Så jeg var heldig med den!
Da er planen at vi tar en prat, undersøkelse/celleprøve, timen er på 30min :)
Så nå er jeg spent!
Det blir bra!! Håper du får god oppfølging nå ☺️❤️

Litt mer normale temp, men de ligger noe høyere enn jeg har pleid i follikelfase, så blir spennende å se videre :) cd6 idag, 5dager til timen :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20231103-081601.png
    Screenshot_20231103-081601.png
    244,6 KB · Visninger: 30
Fy så sent dagene går. Og samboer er inni nattevaktsperiode, så passer fint at han er ferdig mandag morgen, håper jeg :p fire dager igjen til timen! Nedtelling nå :hilarious:
Innafor å legge inn aksjer rett før timen liksom? Hun skal jo oppi der og kikke :hilarious:
Jeg følger nøye med på svingninger i temp, er så engstelig for å få en ny lang syklus :p hvis jeg får en dropp i temp imorgen, så vil jeg tro at temp følger riktig syklus *krysser fingrene* (rosa er den lange, grønn er den forrige som ble normal igjen, blå er denne pp)

Vedlegg

• Screenshot_20231104-101657.png
    Screenshot_20231104-101657.png
    229,9 KB · Visninger: 26
  • Screenshot_20231104-101806.png
    Screenshot_20231104-101806.png
    154 KB · Visninger: 23
Fy så sent dagene går. Og samboer er inni nattevaktsperiode, så passer fint at han er ferdig mandag morgen, håper jeg :p fire dager igjen til timen! Nedtelling nå :hilarious:
Innafor å legge inn aksjer rett før timen liksom? Hun skal jo oppi der og kikke :hilarious:
Jeg følger nøye med på svingninger i temp, er så engstelig for å få en ny lang syklus :p hvis jeg får en dropp i temp imorgen, så vil jeg tro at temp følger riktig syklus *krysser fingrene* (rosa er den lange, grønn er den forrige som ble normal igjen, blå er denne pp)
Jeg tror jeg hadde venta med aksjer til etter timen :hilarious: :hilarious: Senest kvelden før for min del, men det er og fordi jeg hadde dødd om det rant ut av meg i stolen hos gyn:hilarious::smiley-ashamed004

Back
Topp