Prøve på nr 3

Jeg tror jeg hadde venta med aksjer til etter timen :hilarious: :hilarious: Senest kvelden før for min del, men det er og fordi jeg hadde dødd om det rant ut av meg i stolen hos gyn:hilarious::smiley-ashamed004
Jeg tenkte jo ikke samme dag da :hilarious: jeg skal på cd 11, "pleier" å ha el cd13 (cd14 forrige syklus) og kjenner at det er litt stressende å ikke få lagt inn noe før kvelden cd11 i tilfelle :p

Fy så sent dagene går. Og samboer er inni nattevaktsperiode, så passer fint at han er ferdig mandag morgen, håper jeg :p fire dager igjen til timen! Nedtelling nå :hilarious:
Innafor å legge inn aksjer rett før timen liksom? Hun skal jo oppi der og kikke :hilarious:
Jeg følger nøye med på svingninger i temp, er så engstelig for å få en ny lang syklus :p hvis jeg får en dropp i temp imorgen, så vil jeg tro at temp følger riktig syklus *krysser fingrene* (rosa er den lange, grønn er den forrige som ble normal igjen, blå er denne pp)
Krysser fingrene for tempdropp i morgen! ☺️ jeg også hadde bare kjørt på (men ikke samme dag nei :hilarious: :hilarious: :hilarious: for en morsom misforståelse, nå lo jeg godt her)

Åh, det stakk litt nå, dukket opp en graviditetsannonsering på fb, de venter sjettemann ved et uhell :wacky:
Skrev de det i facebookannonseringen? :hilarious:Skjønner det stikker litt, skulle jo ønske vi alle ble så lette gravide :Heartred

Åh, det stakk litt nå, dukket opp en graviditetsannonsering på fb, de venter sjettemann ved et uhell :wacky:
Off, skjønner deg godt :Heartred Jeg har ei kollega som er like langt på vei som jeg skulle vært og helt ærlig så prøver jeg å unngå henne litt nå, spesielt på dårlige dager. Og da det plutselig dukket opp en annonsering til her en dag så blokkerte jeg vedkommende:hilarious: selvsagt blir man jo glad på andres vegne, men når man står midt oppi noe tungt selv, så har man lov å synes det er leit for sin egen del:Heartred

Off, skjønner deg godt :Heartred Jeg har ei kollega som er like langt på vei som jeg skulle vært og helt ærlig så prøver jeg å unngå henne litt nå, spesielt på dårlige dager. Og da det plutselig dukket opp en annonsering til her en dag så blokkerte jeg vedkommende:hilarious: selvsagt blir man jo glad på andres vegne, men når man står midt oppi noe tungt selv, så har man lov å synes det er leit for sin egen del:Heartred
Jeg har jo egentlig ikke sånn grunn for å klage, jeg har ikke vært gjennom noe slikt som du har :Heartred men jeg føler jo at prøvingen drar ut allerede (kun på 6pp foreløpig), så når noen er så "heldige" å ha et uhell...? :p

Vi har fått oppe og gå et lite treningsrom hjemme, med stepmaskin og benkpress. Så ikveld kjente jeg at jeg hadde skikkelig lyst til å trene :hilarious: kort økt, men jeg ble riktig god og varm, så sier meg fornøyd :p

Jeg har jo egentlig ikke sånn grunn for å klage, jeg har ikke vært gjennom noe slikt som du har :Heartred men jeg føler jo at prøvingen drar ut allerede (kun på 6pp foreløpig), så når noen er så "heldige" å ha et uhell...? :p
Skjønner godt at det er drygt å vente også, jeg holder jo på å bli gal bare etter 3 mnd… Og jeg er jo en av de heldige som blir gravid forholdsvis lett, altså 3 mnd med første og 4 med neste, men så fikk jeg ikke beholde den. Så vet jeg om flere som har blitt gravid ved første og fått beholde, og de som blir gravid ved et one night stand på byen liksom. Kjenner det er litt lov å være bitter på at det er så stor forskjell og at det ikke er noe system i at de som prøver og virkelig vil er de som får det til lett og får beholde alle :hilarious:

Skjønner godt at det er drygt å vente også, jeg holder jo på å bli gal bare etter 3 mnd… Og jeg er jo en av de heldige som blir gravid forholdsvis lett, altså 3 mnd med første og 4 med neste, men så fikk jeg ikke beholde den. Så vet jeg om flere som har blitt gravid ved første og fått beholde, og de som blir gravid ved et one night stand på byen liksom. Kjenner det er litt lov å være bitter på at det er så stor forskjell og at det ikke er noe system i at de som prøver og virkelig vil er de som får det til lett og får beholde alle :hilarious:
Jammen ikke alt man skal forstå :p
Jeg har blitt gravid etter 6mnd med begge ungene vi har nå, og sluppet å miste (annet enn et par kjemiske, med svake tester som jeg skjønte ikke ga meg noe). Så jeg er jo heldig sånn sett :) men hvorfor kan jeg bare ikke bli gravid med en gang liksom? :wacky:

Jammen ikke alt man skal forstå :p
Jeg har blitt gravid etter 6mnd med begge ungene vi har nå, og sluppet å miste (annet enn et par kjemiske, med svake tester som jeg skjønte ikke ga meg noe). Så jeg er jo heldig sånn sett :) men hvorfor kan jeg bare ikke bli gravid med en gang liksom? :wacky:
Synes definitivt det skulle vært noen vi kunne sendt inn klage til og så få innvilget et kjapt og enkelt vellykket svangerskap :happy:

Jeg er gravid og kan stadig kjenne på irritasjon når det klaffer for par «med en gang» eller ved uhell :smiley-ashamed004 Selvsagt kommer gleden på deres vegne fort etter , men et stikk av misunnelse? Ja helt klart:hilarious:

Back
Topp