Prøve på nr 3

Men du er cd..? 14? Du har hvertfall symptomer, det er jo et godt tegn :happy:
Cd 14 ja. Men er så innmari spent på om sykdom har klart å klusse det til. Men vet at jeg får et par dager senere el på den ene siden ift den andre, og jeg husker ikle hvilken side det var. For merker at det er forskjell ca annenhver måned, så siden el kom ganske kjapt forrige måned kan det ta et par dager lengre denne måneden.

Cd 14 ja. Men er så innmari spent på om sykdom har klart å klusse det til. Men vet at jeg får et par dager senere el på den ene siden ift den andre, og jeg husker ikle hvilken side det var. For merker at det er forskjell ca annenhver måned, så siden el kom ganske kjapt forrige måned kan det ta et par dager lengre denne måneden.
Jeg har ikke vært syk, her har bare kroppen klusset det til helt på egenhånd :p tenker vi legger aksjer ikveld og onsdag, så begynner samboer på natt på torsdag kveld. Kanskje vi evnt kan ta en kjappis på lørdag morgen når han kommer fra nattevakt:p

Håper el dukker opp for deg ila de neste dagene :happy:

Cd21 og mulig jeg går inn for en sabla skuffelse igjen, men jeg har mer "riktig" vondt i magen nå. Press på venstre side mage/lysk, så hadde håpet på at testen var litt sterkere. Men hvis denne vondten fortsetter utover dagen, så må jeg nok teste litt mer idag :hilarious: huff, så ubestemmelig jeg er!

Vedlegg

• Screenshot_20230919-075759.png
    Screenshot_20230919-075759.png
    249,2 KB · Visninger: 32
  • PXL_20230919_055559488.MP.jpg
    PXL_20230919_055559488.MP.jpg
    5,6 MB · Visninger: 31
Anne da, skal du ikke få eggløsning snart? :hilarious: i dette tempoet ender vi jo nesten likt. Knis!

Neeeei, altså... jeg har fortsatt sånn magevondt og murringer, men fullstendig negativ eltest. Jeg tok til og med en uvi-strimmel bare for å sjekke, men ingen utslag, så da er det ikke det som plager meg :) hvis ikke el skal komme, så trenger jeg vel ikke å ha så vondt i magen som jeg har!!!

Neeeei, altså... jeg har fortsatt sånn magevondt og murringer, men fullstendig negativ eltest. Jeg tok til og med en uvi-strimmel bare for å sjekke, men ingen utslag, så da er det ikke det som plager meg :) hvis ikke el skal komme, så trenger jeg vel ikke å ha så vondt i magen som jeg har!!!
Mener å ha lest at orgasme kan hjelpe fremgangen hvis el allerede er i gang. Jeg begynte å merke symptomer i går og fikk mannen til å kose litt. Ga resultater i dag med nesten positiv el test og masse el slim :happy093

Mener å ha lest at orgasme kan hjelpe fremgangen hvis el allerede er i gang. Jeg begynte å merke symptomer i går og fikk mannen til å kose litt. Ga resultater i dag med nesten positiv el test og masse el slim :happy093
Men du hadde vel litt fremgang på eltestene fra før også? :p for all del, taper jo ikke på å prøve :angelic: jeg nærmer meg dagen jeg har fått tr på nå :hilarious: dag 23-24..

Jeg skulle så innmari ønske at jeg fikk positiv eltest på søndag/mandag, da hadde jeg ikke vært i tvil nå :banghead::shy:

Vedlegg

• Screenshot_20230920-072900.png
    Screenshot_20230920-072900.png
    292 KB · Visninger: 33
Men du hadde vel litt fremgang på eltestene fra før også? :p for all del, taper jo ikke på å prøve :angelic: jeg nærmer meg dagen jeg har fått tr på nå :hilarious: dag 23-24..
Jo, litt fremgang. Men tenkte å prøve det siden jeg fikk en del symptomer også. Usikker på om det hadde effekt eller ikke :hilarious:

Kunne du missa toppen?
Jeg vet ikke hvor mye det kan variere, jeg har alltid hatt positive tester i halvannet døgn før. Kan jeg plutselig ha hatt en kort topp, eller er disse tingene ganske stabilt?
Jeg føler egentlig ikke at jeg hadde el på mandag, hadde heller trodd igår ifht smertene (men dog bare negative tester). Ingen ømme pupper heller, det er isåfall første gang jeg ikke har det etter el.
Nå stod jeg og laget meg frokost, og følte at jeg "begynte å lekke". Gikk på do og da hadde jeg endel blankt slim i trusa. Så jeg er jaggu ikke sikker på hva som foregår her for tida :hilarious:

Jeg har gjerne hatt sterke, positive tester i to døgn, men opplevde én syklus med en kort topp på bare noen timer med positiv test! Så det kan variere, ja :angelic:
Her fra siste PP da jeg ble gravid i mars❤️ Fortsett å test og følg med på tempen, s0 håper jeg det snart kan gi deg svar❤
Screenshot_20230920_101001_Premom.jpg

Jeg har gjerne hatt sterke, positive tester i to døgn, men opplevde én syklus med en kort topp på bare noen timer med positiv test! Så det kan variere, ja :angelic:
Her fra siste PP da jeg ble gravid i mars❤️ Fortsett å test og følg med på tempen, s0 håper jeg det snart kan gi deg svar❤
Vis vedlegget 415125
Okey, takk for at du delte, da kan det jo absolutt være en mulighet :) vi får se :p

Jepp,jeg har liksom ikke heeeelt troen på at el har vært, så vi får se de neste dagene :banghead: nå begynner samboer på nattevaktsperiode IGJEN, fire netter:banghead:
Får håpe el har vært eller at du kanskje får den restarten og bortfallsblødningen så ting blir klart når samboer er good to go :smiley-angelic001 Den limboen her er hvertfall ganske dritt..

Får håpe el har vært eller at du kanskje får den restarten og bortfallsblødningen så ting blir klart når samboer er good to go :smiley-angelic001 Den limboen her er hvertfall ganske dritt..
Det er noe herk å være i limbo! Folk med lange og ustabile sykluser er helter! De har min fulle og hele sympati. :Heartred

Back
Topp