Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du fremgangsmåten for bruk av denne? Er det nedtrapping og slikt med den slik som jeg leste at det er med wild yams?
Det jeg husker er at man tar den fra el frem til ev mens eller graviditet. Mer aner jeg ikke. Og jeg mener også man må prøve et par sykluser før skikkelig effekt. Men synd jeg ikke finner igjen det. Kan prøve google littVet du fremgangsmåten for bruk av denne? Er det nedtrapping og slikt med den slik som jeg leste at det er med wild yams?
Jeg fant ut at jeg tester det, det er b6vitamin overskudd av det blir skylt ut med urinen, så verd å prøveDet jeg husker er at man tar den fra el frem til ev mens eller graviditet. Mer aner jeg ikke. Og jeg mener også man må prøve et par sykluser før skikkelig effekt. Men synd jeg ikke finner igjen det. Kan prøve google litt
Ja,måtte tida bare gå fortere jeg har også fått tak i b6vit for å prøve å øke lutealfase, verd å testeFortsetter det sånn blir det lett å se temphoppet!
Spennende med jakten på eggløsninga! Du kommer til å ha termin lenge før meg når vi kommer inn i junigruppa, da. Jeg har ikke begynt ny syklus endaRelativt stabilt enda, og imorgen begynner jeg nok å teste etter el
Vi satser uansett på juni likevel,begge toSpennende med jakten på eggløsninga! Du kommer til å ha termin lenge før meg når vi kommer inn i junigruppa, da. Jeg har ikke begynt ny syklus enda
Elgjakt faktiskSå jevn temp! Så gøy Greit å være igang med elgjakt og da
Hahahaha, den autocorrecten så ikke jeg, men den var litt finElgjakt faktisk
Godt å komme igang med noe hvertfall, kjedelig å bare vente
Den fikk hvertfall meg til å dra på smilebåndetHahahaha, den autocorrecten så ikke jeg, men den var litt fin
Ja, den ventingen kan være kjip, er mye av det mens man prøver..
Vi får se på tempen, den sank litt idag. Men jeg har hatt lite symptomer (har hatt murringer og vondter et par dager før el før) har også hatt positive tester over et døgn de tre syklusene jeg har hatt siden pilleslutt, så forventet det samme nåDen testen på lørdag var jo så sterk og! Ikke noe håp for at el er i dag?