Prøve på nr 3

Hvordan gikk det?
Ingenting problemer :)
Men våknet altfor tidlig, så temp ble så som så, den gikk kraftig ned igjen og jeg har våknet med tr-smerter :bag: altfor tidlig, 8dpo :depressed:
Jeg var usikker på om jeg skulle stille på den, men lar den stå slik, den reelle tempen tatt for tidlig.

Vedlegg

• Screenshot_20230828-062413.png
    Screenshot_20230828-062413.png
    313,8 KB · Visninger: 43
Ingenting problemer :)
Men våknet altfor tidlig, så temp ble så som så, den gikk kraftig ned igjen og jeg har våknet med tr-smerter :bag: altfor tidlig, 8dpo :depressed:
Jeg var usikker på om jeg skulle stille på den, men lar den stå slik, den reelle tempen tatt for tidlig.
Jeg justerer på den der nettsida jeg ikke husker navnet på. Av og til kan jeg våkne kl 4, så da tar jeg tempen og da legger jeg det inn i den nettsiden og justerer :angelic:

Jeg justerer på den der nettsida jeg ikke husker navnet på. Av og til kan jeg våkne kl 4, så da tar jeg tempen og da legger jeg det inn i den nettsiden og justerer :angelic:
Ja,jeg har tidligere gjort det, men kommer et sabla dipp likevel, så jeg lar den stå :) håper bare ikke tr kommer idag, for da er kroppen min helt ute og kjøre...

Bilde 1 er av reel temp tatt for tidlig, bilde 2 har jeg redigert temp. Usikker på hva som stemmer, men uansett tok den et ordentlig dropp. Og jeg føler meg ikke helt pigg. Skikkelig vondt i magen, halvkvalm pga vondtene, begynner å få feberfølelse i kroppen, svimmel :( går bare og sjekker truseinnlegg hele tiden, venter på blod :yuck:

Vedlegg

• Screenshot_20230828-071947.png
    Screenshot_20230828-071947.png
    237,5 KB · Visninger: 34
  • Screenshot_20230828-072027.png
    Screenshot_20230828-072027.png
    292,6 KB · Visninger: 36
Fortsatt vondt i magen, men ingen tr. Kom endel slim på papiret tidligere i ettermiddag. Formen er noe bedre hvertfall, temp gikk opp i 37,5 (det begynner å bli merkbart for meg da). Men den gikk ned igjen etter jeg sov 1,5t før ungene kom hjem fra skolen. Jeg har vært svimmel, uggen og bare følt meg laber i formen. Men det har kommet seg litt nå i kveldingen :)

Jeg er lei meg idag. Vurderte å ta en test ikveld, men har mistet all godfølelse jeg muligens kan ha hatt. Det er helt teit, jeg er bare på pp3. Det er jo ingenting mot hva andre går gjennom. Men jeg kan ikke hjelpe for hva jeg føler...
To dager til, så setter jeg meg nok med en rusbrus på kvelden, vil jeg tro!
Jeg føler meg helt latterlig nå som er så dramatisk :p

Leit at godfølelsen har gått.. Håper du blir positivt overrasket snart. Jeg tror man når det kommer til prøving ikke kan sammenlikne så mye med hva andre går igjennom, om det er negativ test i PP1, PP10, så er det vondt der og da. Forstår deg så godt jeg :Heartred

Du kan aldri sammenlikne ditt kjipeste med noen andres, vi har forskjellig innhold i ryggsekken og derfor også forskjellig respons på situasjoner! :Heartred

Jeg er lei meg idag. Vurderte å ta en test ikveld, men har mistet all godfølelse jeg muligens kan ha hatt. Det er helt teit, jeg er bare på pp3. Det er jo ingenting mot hva andre går gjennom. Men jeg kan ikke hjelpe for hva jeg føler...
To dager til, så setter jeg meg nok med en rusbrus på kvelden, vil jeg tro!
Jeg føler meg helt latterlig nå som er så dramatisk :p
Jeg skjønner godt hva du mener, har selv ikke vært aktive prøvere kjempelenge, men man blir jo likevel skuffet når TR kommer, og enda mer hvis man mister - uansett om man er 4+0 eller 7+2 eller enda lengre..
At andre har prøvd lengre, eller har mistet flere ganger, eller senere i svangerskapet.. det forandrer ikke din historie og din erfaring.

Men jeg kjenner på det selv, første gang vi prøvde å bli gravid klaffet det på pp2, så hjerteslag rundt uke 7, og i uke 8 var det ikke lengre noe liv. For meg ble det så vondt at jeg ikke klarte tanken på å prøve på nytt. Også leser jeg om andre som mister senere enn det, og som prøver igjen med en gang. Jeg blir så imponert over hvor sterke de er! samtidig begynner tankene å surre i bakhodet "overdrev jeg smerten min?" "Hvorfor er jeg så dramatisk?" Etc.
Men det er som Tigerbaby sier "vi har forskjellig innhold i ryggsekken.." Og kanskje var jeg rett og slett ikke klar for 5 år siden.

Ingen tvil om hva som skjedde her, så da starter man på nytt igjen :) litt for tidlig da, hmm... Er vel å forvente litt kluss, er to mnd siden pilleslutt, tredje syklus.
Cd1 idag!

Vedlegg

• Screenshot_20230830-070544.png
    Screenshot_20230830-070544.png
    271,2 KB · Visninger: 33
Kan jo ta opp til et halvt år før alt er i normalt gjenge etter at man slutter på hormonprevensjon. Utrolig kjedelig. :/

Kan jo ta opp til et halvt år før alt er i normalt gjenge etter at man slutter på hormonprevensjon. Utrolig kjedelig. :/
El kommer jo hvertfall ganske stabilt heldigvis, så nå er håpet at lf kan bli lenger. Men jeg så at jeg hadde lf på 11dager (tr kom på 11dpo) ved forrige prøving, så det er ikke sikkert den blir noe særlig lenger :bag:
Jeg leser litt om wild yams, men blir usikker på om det er vits før jeg vet om syklus er stabil :) det kan jo enda ta fire mnd, og jeg rekker mange pp på det når jeg har syklus på 23dager :yuck:

El kommer jo hvertfall ganske stabilt heldigvis, så nå er håpet at lf kan bli lenger. Men jeg så at jeg hadde lf på 11dager (tr kom på 11dpo) ved forrige prøving, så det er ikke sikkert den blir noe særlig lenger :bag:
Jeg leser litt om wild yams, men blir usikker på om det er vits før jeg vet om syklus er stabil :) det kan jo enda ta fire mnd, og jeg rekker mange pp på det når jeg har syklus på 23dager :yuck:
Jeg leste en eller annen plass at man kunne ta en type b vitamin fra el og frem til ev mens/graviditet. Skulle vist gjøre lf lengre. Vet søstra mi skal prøve det nå som også sliter med kort lf, og har ikke fått time til gyn før i november. Husker ikke hvor jeg har lest det desverre

Jeg leste en eller annen plass at man kunne ta en type b vitamin fra el og frem til ev mens/graviditet. Skulle vist gjøre lf lengre. Vet søstra mi skal prøve det nå som også sliter med kort lf, og har ikke fått time til gyn før i november. Husker ikke hvor jeg har lest det desverre
B6, tipper jeg *googleavhengig* :)

Back
Topp