Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det hvertfall en sjanse for klaff likevel denne ppSånn flaks at el bestemte seg for å vente til mannen var klar igjen da
Er så spent selv på hvordan det blir denne runden, da jeg har vært skikkelig syk i 1,5 uke. El forventes rett over helga, og håper den kommer til antatt tid Hvordan er tempen i dag?Nei, nå gidder jeg ikke å bruke flere eltester, ikke før jeg evnt får symptomer på det jeg tror kan være el skulle virkelig drøye denne pp
Lite tegn til noe som skjer holder på å bli sprø det ene øyeblikket, for så å føle meg oppgitt og ikke gidder å tenke på detEr så spent selv på hvordan det blir denne runden, da jeg har vært skikkelig syk i 1,5 uke. El forventes rett over helga, og håper den kommer til antatt tid Hvordan er tempen i dag?
IngentingHvordan går deg? Noe tegn til el?
Jeg vet hvordan går det med deg?Ååh... Så teit... Avogtil er kroppen veldig teit..
Spent på hvordan det blir her også. Testene er super super svake. Men så gir kroppen signaler, så jeg blir lettere forvirra egentligIngenting
Men du er cd..? 14? Du har hvertfall symptomer, det er jo et godt tegnSpent på hvordan det blir her også. Testene er super super svake. Men så gir kroppen signaler, så jeg blir lettere forvirra egentlig