Så enig!Det er noe herk å være i limbo! Folk med lange og ustabile sykluser er helter! De har min fulle og hele sympati.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så enig!Det er noe herk å være i limbo! Folk med lange og ustabile sykluser er helter! De har min fulle og hele sympati.
Tar alt fra 2-4ganger nå begynner samboer med nattevakter igjen, så aksjer ikveld og så har jeg egentlig gitt opp og vil bare at tr skal komme slik at vi kan starte fra scratch!Hvor ofte tar du el test ila en dag? Jeg tok 3 ganger i går for å være sikker. Steg sakte men sikkert også ble den positiv i dag. Men jeg har også hatt sånn som du, tester som går opp og ned. En syklus endte med el på cd 40 og den andre ble en syklus uten el. Hjelper lite kanskje men.
Håper el dukker opp snart til deg! Tidligere når syklusene var høvelig normale kom el mellom cd 21-23 da
Isj, så kjedelig! Kluss med syklus og el som lar vente på seg er utrolig frustrerende!Det gikk med tempen akkurat slik jeg regnet med
Heldigvis hadde jeg forberedt meg på dette da jeg ikke kunne se for meg at el hadde vært, jeg klarte ikke helt å overbevise meg selv om detIsj, så kjedelig! Kluss med syklus og el som lar vente på seg er utrolig frustrerende!
Vi får se på neste test, føler murringene har roet seg igjen samboer begynner på natt ikveld, så hvis det drøyer, så er denne pp over. Men da håper jeg tr kommer etterhvert så jeg skal begynne på nyttOioi, kanskje det blir el nå da Det ville vell passet iforhold til mannens nattevakter og?
Så fremt du får slim tror jeg kroppen jobber med noe. Prøv å bare slappe litt av å se hva som skjer Vet det er enklere sagt enn gjortÆsj da... jeg forstår ikke hva som skjer... cd23 og ingenting! Det som er rart er at jeg fortsatt får slim på papiret, og smertene + tung følelse nederst i mage tilsier at jeg burde få sterkere test... nå er det riktig type vondt i magen, men fortsatt negative tester... *Furten*
Ja, jeg burde det, blir bare gal av å ikke vite hva som skjer...Så fremt du får slim tror jeg kroppen jobber med noe. Prøv å bare slappe litt av å se hva som skjer Vet det er enklere sagt enn gjort
Nååååå skjer det ting!!Sterkeste testen til nå er det lov å håpe at gubben står opp litt tidlig etter nattevakt, så vi rekker en runde? *lei av å planlegge når vi skal legge inn aksjer*
Den er jo veldig nesten positiv Peis på nå!Sterkeste testen til nå er det lov å håpe at gubben står opp litt tidlig etter nattevakt, så vi rekker en runde? *lei av å planlegge når vi skal legge inn aksjer*
Samboer sover etter nattevakt, og skal på igjen ikveld (han drar 18.15 og er hjemme 07.30). Eneste jeg kan håpe på er at han står opp litt tidlig, og rekker ei runde før ungene kommer fra skolenDen er jo veldig nesten positiv Peis på nå!