Prøve på nr 3

Hmmm, det har økt litt på av slim i trusa ikveld. Ingen murringer eller annet som tilsier el. Vi får se hva testen sier imorgen (og evnt temp) :)

Hvor ofte tar du el test ila en dag? Jeg tok 3 ganger i går for å være sikker. Steg sakte men sikkert også ble den positiv i dag. Men jeg har også hatt sånn som du, tester som går opp og ned. En syklus endte med el på cd 40 og den andre ble en syklus uten el. Hjelper lite kanskje men.
Håper el dukker opp snart til deg! Tidligere når syklusene var høvelig normale kom el mellom cd 21-23 da :)

Hvor ofte tar du el test ila en dag? Jeg tok 3 ganger i går for å være sikker. Steg sakte men sikkert også ble den positiv i dag. Men jeg har også hatt sånn som du, tester som går opp og ned. En syklus endte med el på cd 40 og den andre ble en syklus uten el. Hjelper lite kanskje men.
Håper el dukker opp snart til deg! Tidligere når syklusene var høvelig normale kom el mellom cd 21-23 da :)
Tar alt fra 2-4ganger :p nå begynner samboer med nattevakter igjen, så aksjer ikveld og så har jeg egentlig gitt opp og vil bare at tr skal komme slik at vi kan starte fra scratch! :)

Så fint at du har slim! Det er et godt tegn!

Det gikk med tempen akkurat slik jeg regnet med :p

Vedlegg

• Screenshot_20230921-061930.png
    Screenshot_20230921-061930.png
    315 KB · Visninger: 42
Isj, så kjedelig! :( Kluss med syklus og el som lar vente på seg er utrolig frustrerende!
Heldigvis hadde jeg forberedt meg på dette da jeg ikke kunne se for meg at el hadde vært, jeg klarte ikke helt å overbevise meg selv om det :p
Så vi la aksjer igår, og nå begynner han på nattevakt igjen. Så nå tenker jeg at el sikkert dukker opp nå når han er opptatt:shy:

Oioi, kanskje det blir el nå da :smiley-angelic001 Det ville vell passet iforhold til mannens nattevakter og?

Oioi, kanskje det blir el nå da :smiley-angelic001 Det ville vell passet iforhold til mannens nattevakter og?
Vi får se på neste test, føler murringene har roet seg igjen :hilarious: samboer begynner på natt ikveld, så hvis det drøyer, så er denne pp over. Men da håper jeg tr kommer etterhvert så jeg skal begynne på nytt :)

Æsj da... jeg forstår ikke hva som skjer... cd23 og ingenting! Det som er rart er at jeg fortsatt får slim på papiret, og smertene + tung følelse nederst i mage tilsier at jeg burde få sterkere test... nå er det riktig type vondt i magen, men fortsatt negative tester... *Furten*

Vedlegg

• Screenshot_20230921-153353.png
    Screenshot_20230921-153353.png
    546,3 KB · Visninger: 46
Last edited:
Æsj da... jeg forstår ikke hva som skjer... cd23 og ingenting! Det som er rart er at jeg fortsatt får slim på papiret, og smertene + tung følelse nederst i mage tilsier at jeg burde få sterkere test... nå er det riktig type vondt i magen, men fortsatt negative tester... *Furten*
Så fremt du får slim tror jeg kroppen jobber med noe. Prøv å bare slappe litt av å se hva som skjer :) Vet det er enklere sagt enn gjort :hilarious:

Håper el dukker opp snart❤️

Dagens tidlige test, cd 24 (nå måtte jeg dobbeltsjekke, går i surr). Jeg klarer jo ikke å la være. Og ja, den ser sterkere ut, men kan garantere at hvis jeg tar en ny i formiddag så er den tilnærmet blank.

Jeg kjenner at det rykker litt i høyre side nederst i magen, men ellers ingenting tegn på el akkurat nå. Magevondtene begynner nok når jeg står opp :shy:
Uansett så er det 1,5døgn siden forrige aksjelegging og ingen tegn på el, så nå tenker jeg at tr bare kan komme da håpet forsvinner mer og mer :)

Vedlegg

• PXL_20230922_032245016.jpg
    PXL_20230922_032245016.jpg
    1,5 MB · Visninger: 37
Sterkeste testen til nå :smiley-angelic001 er det lov å håpe at gubben står opp litt tidlig etter nattevakt, så vi rekker en runde? :hilarious: *lei av å planlegge når vi skal legge inn aksjer*
Nååååå skjer det ting!!

Back
Topp