B2020
Betatt av forumet
Enig, livredd for at noe skal skje! Føles for godt til å være sant. Synes samtidig det er litt vanskelig da vi har noen i relativt nær som har slitt i mange år med å få barn. Tør nesten ikke å snakke høyt om det.
Samme her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, livredd for at noe skal skje! Føles for godt til å være sant. Synes samtidig det er litt vanskelig da vi har noen i relativt nær som har slitt i mange år med å få barn. Tør nesten ikke å snakke høyt om det.
Samtidig har dere hatt deres del av utfordringer, kan jeg bare forestille meg. Det skulle bare mangle hvis dette gikk lett. Håper virkelig det blir en terminspireTusen takk, ja dette ser foreløpig ut til å ha gått overraskende lett. Nesten så jeg føler det er urettferdig lett i forhold til andre som sliter i årevis

Takk For ett år siden var jeg ca skallet etter cellegiften, singel på 12.året. Men i august sto han bare der og han vil ha barn. Vi måtte vente 1,5 år etter cellegift før jeg fikk slutte på medisiner (medisinene satte meg i overgangsalder/blokkerte eggstokkfunksjon). Det hadde vært helt åkei med litt medvind nåSamtidig har dere hatt deres del av utfordringer, kan jeg bare forestille meg. Det skulle bare mangle hvis dette gikk lett. Håper virkelig det blir en terminspire![]()
Prøvd i 4 år :
3 SA
1 kjemisk
1 exu
3 IUI
4 IVF
2 ED
Håper spiren holder hele veien nå![]()
Sluttet på p-pilla i NOV-16, begynte å prøve sommeren-17, så tok nesten 2 år
Vært på utredning og viste ingenting galt, så jeg har bare vanskelig for å bli gravid..og er 37 så følte at tiden begynte å gå fra oss. Skulle inn til ivf etter sommeren nå, men klarte det selv
Krysser alt for at vi får dette barnet, første sammen
Jeg har en på 11 fra før.

Samme her!!
Skulle starte på medisiner i juli, uttak i august.
Jeg er 38. Ingenting «galt» med oss heller. Han har to fra før.
Har prøvd i 3 år.

Så hærlig følelse å endelig klare det
Masse lykke til![]()