Prøvde dere lenge?

Enig, livredd for at noe skal skje! Føles for godt til å være sant. Synes samtidig det er litt vanskelig da vi har noen i relativt nær som har slitt i mange år med å få barn. Tør nesten ikke å snakke høyt om det.

Samme her!
 
Prøvd av/på i 12 år i 3 forskjellige forhold. Vært igjennom fertilitetsutredning, prøverør etc.. Opplevd SA og EXU, fått konstantert en tett eggleder og en delvis tett, i tillegg pcos og sjelden eggløsning/menstruasjon. Hadde gitt opp hele drømmen om å kunne få barn når siste forhold røyk for 1,5år siden, og startet på p-piller. Sjokket var derfor stort når jeg nå har blitt gravid:) og ikke engang er i ett forhold med barnefaren!
 
Positiv digital test i dag 4 dager over IKM, noe som betyr at vi klarte det selv!! Vi har prøvd siden april 2017.. Begynte med IVF i februar 2018, og har hatt en pause etter første runde som var negativ. Det var i februar 2019.
Tatt 3 strimmeltester tidligere, 2 siste var svaaakt positive, en i går og en i dag. Den digitale var jo ikke til å misforstå. Skalv og rista; tror ikke jeg har skjønt det enda ❤ Og veldig redd alt som kan gå galt..
Har kjøpt kosttilskudd for gravide, og skal ta ny test i morgen for å bekrefte det, så skal jeg kjøpe noe babyting i morgen og gi den vordende far en nydelig overraskelse og et mirakel ❤
 
Tusen takk, ja dette ser foreløpig ut til å ha gått overraskende lett. Nesten så jeg føler det er urettferdig lett i forhold til andre som sliter i årevis
Samtidig har dere hatt deres del av utfordringer, kan jeg bare forestille meg. Det skulle bare mangle hvis dette gikk lett. Håper virkelig det blir en terminspire ❤️
 
Samtidig har dere hatt deres del av utfordringer, kan jeg bare forestille meg. Det skulle bare mangle hvis dette gikk lett. Håper virkelig det blir en terminspire ❤️
Takk For ett år siden var jeg ca skallet etter cellegiften, singel på 12.året. Men i august sto han bare der og han vil ha barn. Vi måtte vente 1,5 år etter cellegift før jeg fikk slutte på medisiner (medisinene satte meg i overgangsalder/blokkerte eggstokkfunksjon). Det hadde vært helt åkei med litt medvind nå
 
Nr1: 4pp
Nr2: 13 pp
Nr3: 3-4pp
Nr4(denne gangen her): 1pp

Hadde en MA før nr1 og 2SA mellon nr 1 og 2
 
Nr 1 kom som en stor overraskelse på første mulighet. Prøvde ikke å bli gravid, men var litt uforsiktig og tenkte at om noe skjer så er det bare hyggelig.
Det er 3 år siden nå, og har prøvd på nr. 2 i snart ett år. Ble gravid i desember, men mistet i MA i uke 12. Måtte ha utskraping og fikk skikkelig infeksjon etterpå så tok vel rundt 12 uker før syklusen var i rute igjen. Ble gravid på 2. PP etter dette og krysser fingrene for en lillebror eller lillesøster nå. ❤
 
Vi skulle begynne å prøve til høsten, feilberegnet litt i mai, så da ble det litt tidligere enn forventet :)
 
Tok ut spiralen 28. januar, så pp3 :D
 
Prøvd i 2 år. Hatt en ex.u., en SA og ett IVF-forsøk. Håper det lykkes denne gangen!
 
Jeg blir så rørt av alle de utrolige historiene deres med så mange prøvinger og fæle nedturer over lang, lang tid. Håper sånn at dere kommer hele veien til mål nå, det er så fryktelig fortjent!:Heartred Heia dere!
 
Sluttet på p-pilla i NOV-16, begynte å prøve sommeren-17, så tok nesten 2 år:angelic:
Vært på utredning og viste ingenting galt, så jeg har bare vanskelig for å bli gravid..og er 37 så følte at tiden begynte å gå fra oss. Skulle inn til ivf etter sommeren nå, men klarte det selv;)
Krysser alt for at vi får dette barnet, første sammen❤️
Jeg har en på 11 fra før.

Samme her!!
Skulle starte på medisiner i juli, uttak i august.

Jeg er 38. Ingenting «galt» med oss heller. Han har to fra før.

Har prøvd i 3 år.
 
Prøvde egentlig å ikke bli gravid.. Men det funket ikke :hilarious:
 
Samme her!!
Skulle starte på medisiner i juli, uttak i august.

Jeg er 38. Ingenting «galt» med oss heller. Han har to fra før.

Har prøvd i 3 år.

Så hærlig følelse å endelig klare det❤️
Masse lykke til:smiley-bounce016
 
Første gang 1 måned, andre gang 9 måneder, tredje gang 4 måneder mistet alle gangene... 4 gang tok det 3 måneder og spirene sitter fortsatt! Ingen hjelp før nå 4 gang hvor jeg tok letrozol, etter positiv test tar jeg albyl-e og crinone 8%
 
Back
Topp