Prøvde dere lenge?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Jolanda, 14 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

4 sykluser om denne sitter.

2. Sunny90 Flørter med forumet

Prøvd i 9 mnd.. aktiv prøving. Andre forsøk med wild yam når den satt - vet ikke om det var årsaken til at det gikk..
    Gikk også jevnlig til fotsoneterapi for å få styr på syklus og for å få hjelp til å bli gravid..
    mulig det har hjulpet :) ikke godt å si

3. Spitsbergen Forelsket i forumet

Denne satt tre dager etter jeg gikk ut av Radiumhospitalet med opphevet sex-karantene etter medisiner og kreftbehandling. Kun den ene eggstokken som har overlevd cellegift. Hadde også bare to antralfollikler, det bør visstnok være minst 7-8 for å ha sjans i følge gyn. I proved them wrong...

• Hjertelig Hjertelig x 15
    • Liker Liker x 2
    • Vinner Vinner x 1
  4. Oktoberprinsesse17 Glad i forumet Februarbarna 2020

Ble gravid på andre syklus etter p-pille slutt. Prøvde ikke aktivt :p planen var å ta det som det kom frem til sommeren:wtf:

Forrige gang ble jeg egentlig gravid første pp, men mistet. Ble så gravid igjen 6 mnd etter, men mistet igjen. Etter siste sa ble vi gravide med en gang og den gang satt spiren hele veien til termin ❤️

5. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Har tenkt samme tanken:sorry:

6. Mammali Glad i forumet Februarbarna 2020

Håper vi har klart det nå, etter 2 års prøving, og tre innsett med IVF. Ingen kjemisk graviditet/SA i prøveperioden.

Førstemann kom som et spontant uhell .. (noe vi ikke angrer på!) - men denne gangen har det vært en helt annen historie. Forferdelig takknemlig om dette går veien!

• Hjertelig Hjertelig x 9
  7. Emilie89 Elsker forumet Assistert-jentene

Prøvd i 4 år :
    3 SA
    1 kjemisk
    1 exu
    3 IUI
    4 IVF
    2 ED
    Håper spiren holder hele veien nå ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 16
    • Liker Liker x 1
  8. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Sluttet på p-piller i slutten av oktober og prøvde da litt av og på i 4 pp før vi tok pause i mars og april for å unngå desemberbarn, klaffet så på første forsøk i mai når vi gikk inn for å time prøvingen ordentlig (brukte clearblue fertilitetsmonitor, ellers ingen hjelpemidler :) )

• Hjertelig Hjertelig x 2
  9. Viktoria90 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Jeg blir fort gravid, og har vært gravid 3 ganger. 1. Ble en fin gutt. 2. Ble en MA og nå håper vi det sitter på 3.forsøk. Så dårlig som jeg er, blir det nok siste og.

10. Mamashark Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Første forsøk :Heartred Overrasket over at det gikk så fort, tross alder.. men gikk raskt de 2 første også :angelic:

11. Mamma x 2 jenter Betatt av forumet

Endte med prøverør etter 15 mnd som prøvere. Satt på første ivf forsøk da, foreløpig :nailbiting:;)

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  12. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

Denne gangen gikk det på første forsøk❤
    Håper bare spira sitter hele veien frem.

13. Pjusken91 Glad i forumet Februarbarna 2020

Vi fikk det til på andre forsøk i august 18, men endte desverre i SA i oktober. Nå er jeg gravid på nytt i pp 6, og håper så inderlig at det holder til termin denne gangen ❤

• Hjertelig Hjertelig x 3
  14. Snorkfrøken7 Glad i forumet

For en fantastisk historie, blir litt rørt av å lese det faktisk. At du "proved them wrong" er helt sikkert! :love017

• Enig Enig x 1
  15. Skywalker84 Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Forsøkt i et drøyt år, gravid på pp 5 i oktober 18, men mistet i MA i desember. Nå satt den på 5 pp igjen! :) Håper så veldig det holder til termin nå!

• Hjertelig Hjertelig x 2
  16. Spitsbergen Forelsket i forumet

Tusen takk, ja dette ser foreløpig ut til å ha gått overraskende lett. Nesten så jeg føler det er urettferdig lett i forhold til andre som sliter i årevis

17. Anonym37 Blir kjent med forumet

18. Anonym37 Blir kjent med forumet

Hei jeg har tatt ut p stav og ikke blitt gravid etter d. Det var i januar. Men tok en test med urin og klorin isted. Skjønner ikke hva de hvite er? Så bruste d så. Gjorde ikke d sist.

Vedlagte filer:

19. Ingeniørmamma Glad i forumet Juliknøttene 2022 Februarbarna 2020

Sluttet på p-piller i slutten av april. Ble gravid i 2. pp, i første pp fant jeg ikke eggløsningen. Syklusen var kort og rar. Så egentlig klaffet det i første ordentlige syklus. Føler oss utrolig heldige, og veldig overrasket. Hadde forberedt oss på at dette kom til å ta tid.

• Liker Liker x 1
  20. Juli2022 Andre møte med forumet

Gikk på andre forsøk, men første helhjertede, i og med at jeg var bortreist under EL i første pp. Dette blir vårt første barn hvis alt går bra, så krysser fingre og tær:smiley-angelic001

• Liker Liker x 1

Del denne siden