Prøvde dere lenge?

4 sykluser om denne sitter.

Prøvd i 9 mnd.. aktiv prøving. Andre forsøk med wild yam når den satt - vet ikke om det var årsaken til at det gikk..
Gikk også jevnlig til fotsoneterapi for å få styr på syklus og for å få hjelp til å bli gravid..
mulig det har hjulpet :) ikke godt å si

Denne satt tre dager etter jeg gikk ut av Radiumhospitalet med opphevet sex-karantene etter medisiner og kreftbehandling. Kun den ene eggstokken som har overlevd cellegift. Hadde også bare to antralfollikler, det bør visstnok være minst 7-8 for å ha sjans i følge gyn. I proved them wrong...

Ble gravid på andre syklus etter p-pille slutt. Prøvde ikke aktivt :p planen var å ta det som det kom frem til sommeren:wtf:

Forrige gang ble jeg egentlig gravid første pp, men mistet. Ble så gravid igjen 6 mnd etter, men mistet igjen. Etter siste sa ble vi gravide med en gang og den gang satt spiren hele veien til termin ❤️

Håper vi har klart det nå, etter 2 års prøving, og tre innsett med IVF. Ingen kjemisk graviditet/SA i prøveperioden.

Førstemann kom som et spontant uhell .. (noe vi ikke angrer på!) - men denne gangen har det vært en helt annen historie. Forferdelig takknemlig om dette går veien!

Prøvd i 4 år :
3 SA
1 kjemisk
1 exu
3 IUI
4 IVF
2 ED
Håper spiren holder hele veien nå ❤️

Sluttet på p-piller i slutten av oktober og prøvde da litt av og på i 4 pp før vi tok pause i mars og april for å unngå desemberbarn, klaffet så på første forsøk i mai når vi gikk inn for å time prøvingen ordentlig (brukte clearblue fertilitetsmonitor, ellers ingen hjelpemidler :) )

Jeg blir fort gravid, og har vært gravid 3 ganger. 1. Ble en fin gutt. 2. Ble en MA og nå håper vi det sitter på 3.forsøk. Så dårlig som jeg er, blir det nok siste og.

Første forsøk :Heartred Overrasket over at det gikk så fort, tross alder.. men gikk raskt de 2 første også :angelic:

Vi fikk det til på andre forsøk i august 18, men endte desverre i SA i oktober. Nå er jeg gravid på nytt i pp 6, og håper så inderlig at det holder til termin denne gangen ❤

Denne satt tre dager etter jeg gikk ut av Radiumhospitalet med opphevet sex-karantene etter medisiner og kreftbehandling. Kun den ene eggstokken som har overlevd cellegift. Hadde også bare to antralfollikler, det bør visstnok være minst 7-8 for å ha sjans i følge gyn. I proved them wrong...
For en fantastisk historie, blir litt rørt av å lese det faktisk. At du "proved them wrong" er helt sikkert! :love017

Forsøkt i et drøyt år, gravid på pp 5 i oktober 18, men mistet i MA i desember. Nå satt den på 5 pp igjen! :) Håper så veldig det holder til termin nå!

For en fantastisk historie, blir litt rørt av å lese det faktisk. At du "proved them wrong" er helt sikkert! :love017
Tusen takk, ja dette ser foreløpig ut til å ha gått overraskende lett. Nesten så jeg føler det er urettferdig lett i forhold til andre som sliter i årevis

Sluttet på p-pilla i NOV-16, begynte å prøve sommeren-17, så tok nesten 2 år:angelic:
Vært på utredning og viste ingenting galt, så jeg har bare vanskelig for å bli gravid..og er 37 så følte at tiden begynte å gå fra oss. Skulle inn til ivf etter sommeren nå, men klarte det selv;)
Krysser alt for at vi får dette barnet, første sammen❤️
Jeg har en på 11 fra før.

Forsøkt i et drøyt år, gravid på pp 5 i oktober 18, men mistet i MA i desember. Nå satt den på 5 pp igjen! :) Håper så veldig det holder til termin nå!
Hei jeg har tatt ut p stav og ikke blitt gravid etter d. Det var i januar. Men tok en test med urin og klorin isted. Skjønner ikke hva de hvite er? Så bruste d så. Gjorde ikke d sist.

Vedlegg

• 9E237D7F-4570-4F05-8716-EF45F68C3D6A.jpeg
    9E237D7F-4570-4F05-8716-EF45F68C3D6A.jpeg
    26,4 KB · Visninger: 26
Sluttet på p-piller i slutten av april. Ble gravid i 2. pp, i første pp fant jeg ikke eggløsningen. Syklusen var kort og rar. Så egentlig klaffet det i første ordentlige syklus. Føler oss utrolig heldige, og veldig overrasket. Hadde forberedt oss på at dette kom til å ta tid.

Gikk på andre forsøk, men første helhjertede, i og med at jeg var bortreist under EL i første pp. Dette blir vårt første barn hvis alt går bra, så krysser fingre og tær:smiley-angelic001

Back
Topp