Prøvde dere lenge?

4 sykluser om denne sitter.
 
Prøvd i 9 mnd.. aktiv prøving. Andre forsøk med wild yam når den satt - vet ikke om det var årsaken til at det gikk..
Gikk også jevnlig til fotsoneterapi for å få styr på syklus og for å få hjelp til å bli gravid..
mulig det har hjulpet :) ikke godt å si
 
Denne satt tre dager etter jeg gikk ut av Radiumhospitalet med opphevet sex-karantene etter medisiner og kreftbehandling. Kun den ene eggstokken som har overlevd cellegift. Hadde også bare to antralfollikler, det bør visstnok være minst 7-8 for å ha sjans i følge gyn. I proved them wrong...
 
Ble gravid på andre syklus etter p-pille slutt. Prøvde ikke aktivt :p planen var å ta det som det kom frem til sommeren:wtf:

Forrige gang ble jeg egentlig gravid første pp, men mistet. Ble så gravid igjen 6 mnd etter, men mistet igjen. Etter siste sa ble vi gravide med en gang og den gang satt spiren hele veien til termin ❤️
 
Vi har også én fra før og hatt full klaff på første forsøk begge gangene. Skjønner at vi er veldig heldige. Jeg har vært sikker på at noe skal gå galt, for det har liksom gått FOR lett:bored:
Har tenkt samme tanken:sorry:
 
Håper vi har klart det nå, etter 2 års prøving, og tre innsett med IVF. Ingen kjemisk graviditet/SA i prøveperioden.

Førstemann kom som et spontant uhell .. (noe vi ikke angrer på!) - men denne gangen har det vært en helt annen historie. Forferdelig takknemlig om dette går veien!
 
Prøvd i 4 år :
3 SA
1 kjemisk
1 exu
3 IUI
4 IVF
2 ED
Håper spiren holder hele veien nå ❤️
 
Sluttet på p-piller i slutten av oktober og prøvde da litt av og på i 4 pp før vi tok pause i mars og april for å unngå desemberbarn, klaffet så på første forsøk i mai når vi gikk inn for å time prøvingen ordentlig (brukte clearblue fertilitetsmonitor, ellers ingen hjelpemidler :) )
 
Jeg blir fort gravid, og har vært gravid 3 ganger. 1. Ble en fin gutt. 2. Ble en MA og nå håper vi det sitter på 3.forsøk. Så dårlig som jeg er, blir det nok siste og.
 
Første forsøk :Heartred Overrasket over at det gikk så fort, tross alder.. men gikk raskt de 2 første også :angelic:
 
Vi fikk det til på andre forsøk i august 18, men endte desverre i SA i oktober. Nå er jeg gravid på nytt i pp 6, og håper så inderlig at det holder til termin denne gangen ❤
 
Denne satt tre dager etter jeg gikk ut av Radiumhospitalet med opphevet sex-karantene etter medisiner og kreftbehandling. Kun den ene eggstokken som har overlevd cellegift. Hadde også bare to antralfollikler, det bør visstnok være minst 7-8 for å ha sjans i følge gyn. I proved them wrong...
For en fantastisk historie, blir litt rørt av å lese det faktisk. At du "proved them wrong" er helt sikkert! :love017
 
Forsøkt i et drøyt år, gravid på pp 5 i oktober 18, men mistet i MA i desember. Nå satt den på 5 pp igjen! :) Håper så veldig det holder til termin nå!
 
For en fantastisk historie, blir litt rørt av å lese det faktisk. At du "proved them wrong" er helt sikkert! :love017
Tusen takk, ja dette ser foreløpig ut til å ha gått overraskende lett. Nesten så jeg føler det er urettferdig lett i forhold til andre som sliter i årevis
 
Sluttet på p-pilla i NOV-16, begynte å prøve sommeren-17, så tok nesten 2 år:angelic:
Vært på utredning og viste ingenting galt, så jeg har bare vanskelig for å bli gravid..og er 37 så følte at tiden begynte å gå fra oss. Skulle inn til ivf etter sommeren nå, men klarte det selv;)
Krysser alt for at vi får dette barnet, første sammen❤️
Jeg har en på 11 fra før.
 
Forsøkt i et drøyt år, gravid på pp 5 i oktober 18, men mistet i MA i desember. Nå satt den på 5 pp igjen! :) Håper så veldig det holder til termin nå!
Hei jeg har tatt ut p stav og ikke blitt gravid etter d. Det var i januar. Men tok en test med urin og klorin isted. Skjønner ikke hva de hvite er? Så bruste d så. Gjorde ikke d sist.
 

Vedlegg

  • 9E237D7F-4570-4F05-8716-EF45F68C3D6A.jpeg
    9E237D7F-4570-4F05-8716-EF45F68C3D6A.jpeg
    26,4 KB · Visninger: 26
Sluttet på p-piller i slutten av april. Ble gravid i 2. pp, i første pp fant jeg ikke eggløsningen. Syklusen var kort og rar. Så egentlig klaffet det i første ordentlige syklus. Føler oss utrolig heldige, og veldig overrasket. Hadde forberedt oss på at dette kom til å ta tid.
 
Gikk på andre forsøk, men første helhjertede, i og med at jeg var bortreist under EL i første pp. Dette blir vårt første barn hvis alt går bra, så krysser fingre og tær:smiley-angelic001
 
Back
Topp