Prøvd i 2 år. Venter på IVF ❤️

CD 6

4.dose med Letrozol i dag. Bare 3 doser igjen før jeg kan begynne å telle ned dagene til EL [emoji7] Har med meg min trofaste følgesvenn Mr. Grapefrukt over alt i disse dager. Fast inventar på kontoret [emoji16] Gi meg masse EL-slim!!

IMG_2658.JPG

CD 7

5.dose med Letrozol i dag. Jeg er så klar for å prøve igjen! Mannen er blitt sykemeldt, noe jeg er svært glad for. Han er blitt utbrent i jobben, noe som har gjort det enda mer utfordrende for oss å legge inn aksjer. Han har vært konstant sliten, trøtt og irritabel. Nå håper jeg han klarer å slappe mer av, og at vi kan kose oss mer enn før. Dette vil gjøre vår hverdag sammen bedre, i tillegg til jeg har tro på at svømmerne hans vil trives bedre i en avslappet kropp fremfor en stresset kropp.

Vi er begge to innstilt på flere aksjer neste uke, da EL er forventet ca mandag 12.03. Kalenderen på kjøleskapet har fått smilefjes- og hjertedager slik at det blir enklere for han også å følge med [emoji28][emoji7][emoji173]️ Hjertedagen er den viktigste dagen [emoji173]️

IMG_2725.JPG

For en utrolig fin ide! :D Smiledager og hjertedager :D Det liker jeg :D

CD 8

...og bare èn dag igjen med Letrozol [emoji1376] I natt drømte jeg at jeg hadde fått MASSE EL-slim! Jeg var så glad! Ikke vanskelig å skjønne hvor tankene mine svever for tiden [emoji28] Drømte til og med at jeg tok det mellom fingrene og dro det frem og til bake samtidig som jeg filmet det og postet det her [emoji23] Herregud [emoji23][emoji23]

Men det var ingen EL-slim hos meg i dag. For tidlig for det uansett. Kroppen min begynner ikke å fungere på den måten før 3-4 dager etter siste letrozol-dose. Så får bare smøre meg med tålmodighet.

I dag skinner solen og jeg er veldig lite klar for å begynne på en ny arbeidsuke i morgen. Helgene flyt altfor fort! [emoji31] Nå skal jeg gå å unne meg litt solarium og bli brun. Viktig å føle meg vel til smilefjes- og hjertedagene starter [emoji7]

CD 9

Siste Letrozol tatt i dag, og smilefjesdagene starter denne uken [emoji1376] Håper sambo klarer å prestere! Vi er ikke så altfor flink til å kose oss med det lille ekstra dessverre. Men denne uken skal vi få det til!

Tempen begynner å bli litt mer spennende å følge med på nå. Ser ut til at den hittil følger i samme spor som forrige syklus, bortsett fra at den ligger litt høyere.
IMG_2782.jpg

Håper EL kommer som planlagt, ikke senere enn mandag. Men den må gjerne komme tidligere [emoji16] Lørdag hadde vært perfekt!

CD 9

Siste Letrozol tatt i dag, og smilefjesdagene starter denne uken [emoji1376] Håper sambo klarer å prestere! Vi er ikke så altfor flink til å kose oss med det lille ekstra dessverre. Men denne uken skal vi få det til!

Tempen begynner å bli litt mer spennende å følge med på nå. Ser ut til at den hittil følger i samme spor som forrige syklus, bortsett fra at den ligger litt høyere.
Vis vedlegget 247224

Håper EL kommer som planlagt, ikke senere enn mandag. Men den må gjerne komme tidligere [emoji16] Lørdag hadde vært perfekt!
Spennende. Krysser fingrene [emoji173]

I dag fødte ei av mine beste venninner sin vesle gutt [emoji170] Hater at jeg får kjipe følelser av det. Det er jo verdens fineste ting å oppleve for henne, og jeg er utrolig glad på hennes vegne. Gleder meg til å bli kjent med gutten. Men likevel føler jeg på en tristhet fordi jeg ikke får det til selv [emoji17] Prøver å unngå alt av babyer og slikt, men det er jo helt umulig. Jeg har i tillegg lovet meg bort til nyfødtfotografering for dem. Er jo koselig det, men kan ikke akkurat si at jeg gleder meg så veldig. Føler jeg har mer enn nok av mitt eget å tenke på for tiden [emoji174] Men jeg har lovet, så da får jeg holde løftet og sette på masken som jeg er så flink å bære.

CD 10

...og EL-testingen er i gang. Ingenting på gang enda. Pleier vanligvis ha 2-dagers LH-topp. Så håper på positiv test til fredag, men forventer første positive test lørdag.
IMG_2804.JPG

Jeg har klart å skli på isen og pådratt meg hjernerystelse. Så i dag syntes jeg synd på meg selv [emoji174] [emoji856]

CD 10

...og EL-testingen er i gang. Ingenting på gang enda. Pleier vanligvis ha 2-dagers LH-topp. Så håper på positiv test til fredag, men forventer første positive test lørdag.
Vis vedlegget 247519

Jeg har klart å skli på isen og pådratt meg hjernerystelse. Så i dag syntes jeg synd på meg selv [emoji174] [emoji856]
[emoji173] krysser fingrene for eggløsning snart.
Kjedelig å høre om fallet og hjernerystelse. God bedring!

God bedring :Heartred

Æsj, så vondt :( Masse god bedring :Heartred:Heartred

Tusen takk dere [emoji173]️ Har fått sykemelding nå, så da er det bare å finne roen og slappe av resten av uken. Priser meg lykkelig over at det helt sikkert bare er bra i disse tider hvor EL er like rundt hjørnet [emoji16] Kan legge inn aksjer selvom hjernerystelsen herjer på [emoji1360]

Tusen takk dere [emoji173]️ Har fått sykemelding nå, så da er det bare å finne roen og slappe av resten av uken. Priser meg lykkelig over at det helt sikkert bare er bra i disse tider hvor EL er like rundt hjørnet [emoji16] Kan legge inn aksjer selvom hjernerystelsen herjer på [emoji1360]

Pass på så det ikke blir for lidenskapelig da ;) Kjedelig hvis han er nærme klimaks og du må finne spybøtta ;)

Pass på så det ikke blir for lidenskapelig da ;) Kjedelig hvis han er nærme klimaks og du må finne spybøtta ;)

Ja det hadde vært kjipt [emoji28] Vi starter ikke før i morgen. Så har enda en dag å reparere nøtten på [emoji1360]

Ja det hadde vært kjipt [emoji28] Vi starter ikke før i morgen. Så har enda en dag å reparere nøtten på [emoji1360]

Det er godt å høre [emoji23][emoji23]

Back
Topp