CD 12 og EL testen er fortsatt negativ. Tenker vi venter til å morgen med å legge inn de første aksjene.
Akkurat nå tenker jeg at kanskje det ikke er så ille om det ikke går denne pp heller, fordi vi skal til forsamtale på torsdag. Men vi må uansett prøve. Dersom vi får innsett i mai/juni, så får vi plutselig en februar/mars 2019 baby hvis alt går som det skal, istedenfor en desember 2018 baby hvis det klaffer denne pp. Blæ, hater å være prøver! Vil bare bli gravid nå slik at alt dette prøvestyret kan gi seg, og vi kan se fremover og planlegge fremtiden. Akkurat nå står alt på stedet hvil føler jeg.... Planlegger ikke noe ferie til sommeren heller mtp at vi ikke aner hvor vi står i løpet. Skal vi ha uttak og innsett? Er jeg gravid? Er jeg ikke gravid? Opplever vi noe aborter? Gad, blir helt stressa av alt dette.
Jeg er sykemeldt ut neste uke, og hadde trodd at en sykemelding kan være med på å senke stressnivået rundt alt dette. Men det gir jo bare enda mer tid til å tenke, surfe, lese og gråte over alt som har med prøving å gjøre. Vet ikke om jeg klarer å holde ut som sykemeldt i 10 dager til [emoji85]