Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD 11
Tempen går i skremmende lik kurve som forrige syklus. Håper bare den ikke blir lik i dpo-land [emoji85]
Vis vedlegget 247685
Dagens EL-testing skjer kl 17 i dag. Har mye murringer, så er spent på hva den viser i dag. Om det er noe stigning eller lik som i går.
Det var jo kjempeflotte nyheter!!![]()
Det skjønner jeg godtJa! Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er nå! [emoji173]️
Hurra! Så greit at du får time tidligere! Hadde håpet vi kunne være i assistert august sammen, men det er helt greit om du brøyter vei for oss altså![]()
Omg! Våknet til tidenes beste telefon i dag [emoji7] Avd. for assistert befruktning på Haukeland ringte meg i dag og lurte på om vi ville komme inn til forsamtale på torsdag om en uke!! [emoji2] Har egentlig ikke time før 9.mai, så jeg jublet når jeg takket ja til timen! Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er nå! [emoji173]️ Endelig litt fremgang [emoji173]️ Så da blir det mest sannsynlig forsøk FØR sommeren fremfor ETTER sommeren! [emoji7]
Syns det er litt artig at det er vår time dere har fått tildelt![]()

Så kjedelig. Håper EL ikke lar vente på seg altfor lenge.CD 14
Tempen gjorde et større drop i dag, så jeg håpte EL var like rundt hjørnet. Men jeg kan aldri huske å ha fått en SÅ negativ EL-test før, så ikke tenke meg at EL er i rute til mandag [emoji52] Kjipt!
Vis vedlegget 248205
Vis vedlegget 248206