Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dager og hjertedager For en utrolig fin ide!![]()
dager og hjertedager
Det liker jeg
![]()
Spennende. Krysser fingrene [emoji173]CD 9
Siste Letrozol tatt i dag, og smilefjesdagene starter denne uken [emoji1376] Håper sambo klarer å prestere! Vi er ikke så altfor flink til å kose oss med det lille ekstra dessverre. Men denne uken skal vi få det til!
Tempen begynner å bli litt mer spennende å følge med på nå. Ser ut til at den hittil følger i samme spor som forrige syklus, bortsett fra at den ligger litt høyere.
Vis vedlegget 247224
Håper EL kommer som planlagt, ikke senere enn mandag. Men den må gjerne komme tidligere [emoji16] Lørdag hadde vært perfekt!
[emoji173] krysser fingrene for eggløsning snart.CD 10
...og EL-testingen er i gang. Ingenting på gang enda. Pleier vanligvis ha 2-dagers LH-topp. Så håper på positiv test til fredag, men forventer første positive test lørdag.
Vis vedlegget 247519
Jeg har klart å skli på isen og pådratt meg hjernerystelse. Så i dag syntes jeg synd på meg selv [emoji174] [emoji856]

Tusen takk dere [emoji173]️ Har fått sykemelding nå, så da er det bare å finne roen og slappe av resten av uken. Priser meg lykkelig over at det helt sikkert bare er bra i disse tider hvor EL er like rundt hjørnet [emoji16] Kan legge inn aksjer selvom hjernerystelsen herjer på [emoji1360]
Pass på så det ikke blir for lidenskapelig daKjedelig hvis han er nærme klimaks og du må finne spybøtta
![]()
Ja det hadde vært kjipt [emoji28] Vi starter ikke før i morgen. Så har enda en dag å reparere nøtten på [emoji1360]