Prøvd i 2 år. Venter på IVF ❤️

Så spennende :)

Må vi vente helt til i morgen på ny test?? [emoji33][emoji23]
Jeg tror du er gravid, gleder meg til neste test [emoji7]

Var ute og kjøpte en RFSU test nå mens jeg handlet, så da får jeg spare på urinen og ta ny test i kveld [emoji15] Aldri «gruet» meg så mye til en test før [emoji85] Hvor lenge bør en holde seg før test på ettermiddag/kveld? [emoji16]

Så utrolig spennende! Det der må jo bare være babystrek! Gleder meg til testen senere[emoji7][emoji7]

Var ute og kjøpte en RFSU test nå mens jeg handlet, så da får jeg spare på urinen og ta ny test i kveld [emoji15] Aldri «gruet» meg så mye til en test før [emoji85] Hvor lenge bør en holde seg før test på ettermiddag/kveld? [emoji16]
4/2 regel
Fire timer siden sist du tisset, minimalt med drikke
2 timer siden sist du drakk.
Selvfølgelig ikke vits å følge det slavisk, men det er for at man skal ha konsentrert urin

Ny test på kveldsurin. Der sank ihvertfall håpet igjen, rett i bunn! Får se hva den digitale sier i morgen tidlig på morgenurin. Til tross for at jeg holdt meg i 4 timer og drakk ingenting på 3 timer, så syntes jeg ikke urinen såg så veldig konsentrert ut. Prøver igjen i morgen [emoji4]

IMG_2582.JPG

IMG_2580.JPG

Vedlegg

• IMG_2581.JPG
    IMG_2581.JPG
    355,7 KB · Visninger: 104
Du er gravid skal du se ❤️❤️

Kjempe spent på ny test [emoji7][emoji7]

CD 1! [emoji17] Tempdroppet kom aldri, men tr var der når jeg våknet i dag. Tok likevel en digitaltest, men den virket ikke [emoji52] Tenkte kanskje først at det bare var litt spotting, men så kom det plutselig masse tr og da var det ingen tvil dessverre.

Gikk rett inn i sengen igjen til mannen og fortalte om skuffelsen. Vi hadde en god prat, og dersom Letrozol gjør jobben sin i den nye pp også så kommer EL om ca 2 helger. Så vi har satt av den helgen og dagene i forkant til kjærestekos [emoji173]️ Vi får satse på en desemberbaby og verdens fineste julegave [emoji1405]

IMG_2601.jpg

IMG_2602.JPG

15 laaaange dager i vente før EL [emoji42] Men det har vært helt fantastisk med en 30-dagers syklus! [emoji7] Det har jeg ikke hatt siden jeg gikk på P-piller for 3 år siden [emoji1376] Letrozol er fantastisk! Til tross for tr, så kjenner jeg en lykke over å oppleve at systemet mitt virker og at sjansene våre for baby uten hjelp av IVF øker [emoji173]️[emoji1405]

Neeeeeeei :( :( :(

Sender deg en kjempe klem ❤️❤️

Får håpe vi havner i desember forumet sammen ❤️❤️

Neeeeeeei :( :( :(

Sender deg en kjempe klem [emoji173]️[emoji173]️

Får håpe vi havner i desember forumet sammen [emoji173]️[emoji173]️

Ja fett var kjipt! Har ihvertfall lært at jeg ikke kan stole på de testene etter frist. Men muligens at det kan ha vært kjemisk mtp alt som har vært så annerledes med kroppen denne syklusen. Krysser fingrene for desemberbaby på oss begge to [emoji173]️ Men håpet for novemberbaby hos deg er jo til stede fortsatt! [emoji7][emoji173]️

Ja fett var kjipt! Har ihvertfall lært at jeg ikke kan stole på de testene etter frist. Men muligens at det kan ha vært kjemisk mtp alt som har vært så annerledes med kroppen denne syklusen. Krysser fingrene for desemberbaby på oss begge to [emoji173]️ Men håpet for novemberbaby hos deg er jo til stede fortsatt! [emoji7][emoji173]️
Nei, håpet er ute for denne mnd.
Men, hadde vært super koselig å havnet i samme terminforum ❤️

Back
Topp