Prøvd i 2 år. Venter på IVF ❤️

Sender deg en kjempe stor klem :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Ikke sant! [emoji7] jeg er helt sikker på om det ikke gikk denne gangen så får du full klaff neste gang. Jeg har trodd i alle år at jeg ikke kunne få barn, ikke gått på prevensjon siden jeg var 17, så jeg var oppriktig redd for det når vi prøvde. Viste seg for min del at å hoppe av i svingen samtidig ikke treffe på el er 100% prevensjon [emoji85]

Jeg kan legge ved de to chartene der det faktisk var spennende [emoji38]
Den første var fra kjemisk. Nr to så droppet jeg tempingen men testet etter el. Vis vedlegget 245465Vis vedlegget 245466
Får håpe du har rett [emoji173]️ Litt ambivalent ifht desember-baby [emoji85] Ser ut til at spiren din holder seg fast, så det må den bare fortsette med! [emoji7]

Sender deg en kjempe stor klem :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Tusen takk [emoji173]️

13 DPO - CD29

Ingen store endringer i dag. Fortsatt negativ test, og temp er steget 0.01 siden i går. Forventet tempdroppet i morgen eller søndag [emoji52]

Nå er jeg klar for en ny runde med prøving! Det eneste er at jeg kjenner jeg er ambivalent ifht desemberbaby. Samtidig tør jeg ikke ta sjansen på å miste et evt gullegg dersom vi velger å vente med prøvingen til april. Så vi tar ingen sjanser og kjører på slik vi ellers har gjort nå i 2 år (faktisk 2 år og 2 mnd nå). Har ikke tellingen på antall PP. I dag tenkte jeg å ringe Haukeland for å spørre pent om det tilfeldigvis har dukket opp muligheter for tidligere forsamtale enn i mai. Vet jo at sjansen for det er liten, men skader ikke å mase litt [emoji16] Til slutt gir de meg sikkert en tidligere time bare for å slippe maset [emoji28] Tenker det kan være en god teknikk.

Vi holder på å bygge terrasse, og jeg får prøve å flytte babyfokuset vekk i et par uker nå selvom det ikke er enkelt. Nå skal jeg bruke dagene på å ta bedre vare på meg selv. Ta sol, pleie huden, pleie håret og kanskje ta meg råd til en frisørtime, ta meg en tur på shopping til meg selv og pleie forholdet med sambo [emoji173]️ Så satser vi på en tidlig desemberbaby, eller evt en sen desemberbaby som blir født i begynnelsen av januar istedenfor [emoji23]

Jeg skjønner tankene rundt desember, men vi har som dere bestemt å ikke kaste vekk sjansen.
Babyen kommer til å være like høyt elsket uansett når h*n er født :)

Jeg syns det er en kjempe plan å pleie både deg selv og forholdet. Det er bra å kunne slappe av og kose seg :)
stå på!

Jeg skjønner tankene rundt desember, men vi har som dere bestemt å ikke kaste vekk sjansen.
Babyen kommer til å være like høyt elsket uansett når h*n er født :)

Jeg syns det er en kjempe plan å pleie både deg selv og forholdet. Det er bra å kunne slappe av og kose seg :)
stå på!

Ja, vi kan ikke la de få sjansene vi har løpe fra oss [emoji4] Hvor er du i syklus nå?

I dag har jeg null niks nada av noen som helst symptomer. Rart! Pleier å ha kjempevonde bryst et pr dager før tr, men nå er de verken øm eller vond. Ingen tegn til noe spotting, utflod eller lignende heller. Statistikken i FF sier 56 % sjanse for graviditet og 36 % sjanse for tr. Har vanskelig for å tro på noe graviditet akkurat. Men akkurat nå har jeg heller ikke tro på tr [emoji23] Tempen i morgen får vise....

Charten med dagens temp ser slik ut:
IMG_2564.jpg

I kveld blir det uvanlig fredagsmiddag med pannekaker [emoji39]

Nå føler jeg Athen prøver å klamholde meg i et ørlite halmstrå [emoji28] Her er chart overlay med ei som fikk positiv test 18 dpo. Den grønne er hun andre, den lilla er min. Tviler sterkt på at det er noe håp igjen, men kjenner jeg håper bittelitegranne helt til tr melder sin ankomst.

IMG_2565.jpg

Kos dere med pannekaker i kveld [emoji4]
Håper med deg at det er en liten spire som klamrer seg fast [emoji173]️

14DPO - CD30

Her har det vært endringer gitt! [emoji15] IKM i dag, ingen tegn til tr, og har ingen flere g-tester tilgjengelig. Så for meg at jeg skulle våkne med tr og stort tempdropp. Det var ingen tegn til tr når jeg tok ut OvuSense i dag tidlig, bare mye hvit utflod slik det ellers har vært denne syklusen. Tempen var lik som de to siste dagene. Jeg fant derimot tilfeldigvis g-testen fra i går tidlig i sminkevesken min! Vanligvis kaster jeg dem når fristen er over. Men i går tidlig var jeg så travel at jeg ikke fikk sjekket testen innen 10 min, men innen 5 min. Disse testene skal sjekkes innen 30 min står det på pakken. I dag når jeg fant den viste den to tydelige streker!! [emoji15] Det har jeg aldri hatt noe antydninger til engang på disse testene før, så håpet vokste jo med engang i kombinasjon med uteblitt tr og manglende tempdropp. Ble jo litt glad da såklart, men samtidig veldig usikker... Har forsåvidt null niks nada symptomer i dag også. Ingen tegn til tr, brystene føles nesten følelsesløse, de pleier å være grisevond på denne tiden!

Noen som har opplevd dette selv, og ikke var gravid / var gravid?

IMG_2570.JPG

IMG_2571.JPG

IMG_2572.jpg

14DPO - CD30

Her har det vært endringer gitt! [emoji15] IKM i dag, ingen tegn til tr, og har ingen flere g-tester tilgjengelig. Så for meg at jeg skulle våkne med tr og stort tempdropp. Det var ingen tegn til tr når jeg tok ut OvuSense i dag tidlig, bare mye hvit utflod slik det ellers har vært denne syklusen. Tempen var lik som de to siste dagene. Jeg fant derimot tilfeldigvis g-testen fra i går tidlig i sminkevesken min! Vanligvis kaster jeg dem når fristen er over. Men i går tidlig var jeg så travel at jeg ikke fikk sjekket testen innen 10 min, men innen 5 min. Disse testene skal sjekkes innen 30 min står det på pakken. I dag når jeg fant den viste den to tydelige streker!! [emoji15] Det har jeg aldri hatt noe antydninger til engang på disse testene før, så håpet vokste jo med engang i kombinasjon med uteblitt tr og manglende tempdropp. Ble jo litt glad da såklart, men samtidig veldig usikker... Har forsåvidt null niks nada symptomer i dag også. Ingen tegn til tr, brystene føles nesten følelsesløse, de pleier å være grisevond på denne tiden!

Noen som har opplevd dette selv, og ikke var gravid / var gravid?

Vis vedlegget 245814
Vis vedlegget 245815
Vis vedlegget 245816
Spennende!! Håper det er gullegget som sitter [emoji1]

Spennende! Du må nok ut å handle ny test :D

Du er gravid :D :D :D
det er jeg heeeelt sikker på :D

Du, dra og hent en test :shy: dette er jo alt for spennende!

Jeg har en digital liggende. Kanskje jeg skal tørre å teste med den i morgen tidlig? Nå når forhåpningene er gått opp igjen, så er jeg jo livredd for å teste negativt igjen [emoji15] Herregud for en thriller! [emoji23] Tempen i morgen blir hvertfall veldig spennende! Hvis droppet ikke kommer da, så tror jeg nesten at jeg er gravid altså [emoji7]

Kjører på med digital i morgen! [emoji1360]

Tror du er gravid, de testene er fra wish/ebay? Har brukt de og de viste ikke antydning til strek engang da jeg ikke var gravid. Og jeg studerte testene nøye [emoji38]

Har aldri fått en slik strek uten å være gravid! Tror du er det! Skjønner ikke at du klarer å vente til i morgen, jeg hadde kjøpt tester på apoteket i dag [emoji23] sikkert testet flere ganger også. Jeg fikk ikke positiv før 13 dpo, etter IKM med første [emoji4]

Tror du er gravid, de testene er fra wish/ebay? Har brukt de og de viste ikke antydning til strek engang da jeg ikke var gravid. Og jeg studerte testene nøye [emoji38]

Ja, de er fra eBay. Har brukt de jevnlig det siste året, og det har ikke vært den minste antydning tidligere på meg heller. Måtte selvfølgelig grave i bosset litt i dag, og da fant jeg flere av testene. Alle så blenda ut, bortsett fra èn som var en svaaaak antydning til strek. Skal forsøke å ta et bilde av den. Da kan det jo enten være at det er skyggestreker, eller at det er babystreker. Hvis det er babystreker så har det isåfall vært en liten stigning mellom to av dagene, og det er jo bra [emoji5]

Har aldri fått en slik strek uten å være gravid! Tror du er det! Skjønner ikke at du klarer å vente til i morgen, jeg hadde kjøpt tester på apoteket i dag [emoji23] sikkert testet flere ganger også. Jeg fikk ikke positiv før 13 dpo, etter IKM med første [emoji4]

Håper du har rett altså! [emoji173]️ Jeg har brukt så innmari mye penger på g-tester nå, så sikkert derfor jeg holder litt igjen [emoji85] Også må jeg jo innrømme at jeg er livredd for å bli skuffa igjen. Da føles det bedre å vente litt til for å få mer hcg i kroppen og deretter teste på nytt, eller at tr kommer. Hadde aldri trodd jeg skulle la vær å teste i en slik situasjon, men plutselig var det noe som bare sa «stopp, vent». [emoji85] Også har jeg tisset voldsomt mange ganger i dag, så har ikke klart å holde meg for å ta den digitale på ettermiddag/kveld i dag.

Øverste er fra torsdag 12DPO og nederste er fra i går 13DPO. Streken fra 12DPO ser man lettere in real enn på bilde. Ser den meget svakt på bilde. Ååå så jeg håper nå! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

IMG_2576.JPG

Back
Topp