Sender deg en kjempe stor klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe du har rett [emoji173]️ Litt ambivalent ifht desember-baby [emoji85] Ser ut til at spiren din holder seg fast, så det må den bare fortsette med! [emoji7]Ikke sant! [emoji7] jeg er helt sikker på om det ikke gikk denne gangen så får du full klaff neste gang. Jeg har trodd i alle år at jeg ikke kunne få barn, ikke gått på prevensjon siden jeg var 17, så jeg var oppriktig redd for det når vi prøvde. Viste seg for min del at å hoppe av i svingen samtidig ikke treffe på el er 100% prevensjon [emoji85]
Jeg kan legge ved de to chartene der det faktisk var spennende [emoji38]
Den første var fra kjemisk. Nr to så droppet jeg tempingen men testet etter el. Vis vedlegget 245465Vis vedlegget 245466
Tusen takk [emoji173]️Sender deg en kjempe stor klem
Jeg skjønner tankene rundt desember, men vi har som dere bestemt å ikke kaste vekk sjansen.
Babyen kommer til å være like høyt elsket uansett når h*n er født
Jeg syns det er en kjempe plan å pleie både deg selv og forholdet. Det er bra å kunne slappe av og kose seg
stå på!
Spennende!! Håper det er gullegget som sitter [emoji1]14DPO - CD30
Her har det vært endringer gitt! [emoji15] IKM i dag, ingen tegn til tr, og har ingen flere g-tester tilgjengelig. Så for meg at jeg skulle våkne med tr og stort tempdropp. Det var ingen tegn til tr når jeg tok ut OvuSense i dag tidlig, bare mye hvit utflod slik det ellers har vært denne syklusen. Tempen var lik som de to siste dagene. Jeg fant derimot tilfeldigvis g-testen fra i går tidlig i sminkevesken min! Vanligvis kaster jeg dem når fristen er over. Men i går tidlig var jeg så travel at jeg ikke fikk sjekket testen innen 10 min, men innen 5 min. Disse testene skal sjekkes innen 30 min står det på pakken. I dag når jeg fant den viste den to tydelige streker!! [emoji15] Det har jeg aldri hatt noe antydninger til engang på disse testene før, så håpet vokste jo med engang i kombinasjon med uteblitt tr og manglende tempdropp. Ble jo litt glad da såklart, men samtidig veldig usikker... Har forsåvidt null niks nada symptomer i dag også. Ingen tegn til tr, brystene føles nesten følelsesløse, de pleier å være grisevond på denne tiden!
Noen som har opplevd dette selv, og ikke var gravid / var gravid?
Vis vedlegget 245814
Vis vedlegget 245815
Vis vedlegget 245816
Tror du er gravid, de testene er fra wish/ebay? Har brukt de og de viste ikke antydning til strek engang da jeg ikke var gravid. Og jeg studerte testene nøye [emoji38]
Har aldri fått en slik strek uten å være gravid! Tror du er det! Skjønner ikke at du klarer å vente til i morgen, jeg hadde kjøpt tester på apoteket i dag [emoji23] sikkert testet flere ganger også. Jeg fikk ikke positiv før 13 dpo, etter IKM med første [emoji4]
Øverste er fra torsdag 12DPO og nederste er fra i går 13DPO. Streken fra 12DPO ser man lettere in real enn på bilde. Ser den meget svakt på bilde. Ååå så jeg håper nå! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 245846