Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Artig å ligge så likt men noen på alle plan Ja nå må testene bare vise to streker når testinga begynnerSpennende å følge deg også nå. Spesielt når vi er helt på likt [emoji2] Håper det endelig blir to fine streker til oss begge om 9 dager [emoji173]️
Det skal jeg! Følger deg gjerne videre også og heier deg frem!Spennende å følge deg også nå. Spesielt når vi er helt på likt [emoji2] Håper det endelig blir to fine streker til oss begge om 9 dager [emoji173]️
Fantastisk! [emoji7] Nyt tiden med gullegget ditt som er rukket å bli en velskapt liten baby [emoji173]️
Takk, og jeg gjør det samme for deg! [emoji173]️
Det skal jeg! Følger deg gjerne videre også og heier deg frem!
For en fin temp,,!!
Flott temp
Æsj kjedelig med slike dager. Om det hjelper så var hunden min også umulig idag
Men det var nå nok tull for en dag daJeg prøver å tenke at dette er ingenting i forhold til en småtass i hus - det hjelper! [emoji23] Men godt å høre at Andrea hunder også er litt tullinger av og til [emoji85]
Det er kjempe tidlig! Den skal sitte nå!
Haha, du vet nå hva jeg har overbevist meg selv om i dag, 6dpo
Vi skal være gravid alle tre nå denne PP! Blir forbanna hvis ikke [emoji85] Tålmodigheten lenge leve!
Skal i besøk til svigermor i kveld. Kan ikke akkurat si at humøret tillater det. Mannen sa noe til meg isted om noe bilgreier, mens jeg var i helt andre tanker. Så glefser jeg tilbake og sier «hører du hvordan du snakker nå? Du tror at jeg er tankeleser og skal vite hva du mener om noen bilskilt! Gad, fortell meg først hva det gjelder før du hopper rett inn i en setning og forventer at jeg skal vite! Nå minner du meg om min bror!». Så sier han «er du irritabel i dag eller?», så glefser jeg tilbake og sier NEI! Herregud [emoji23] Blir oppgitt av meg selv [emoji849]