Prøvd i 2 år. Venter på IVF ❤️

5 DPO - CD21

Temp litt ned i dag, men fortsatt høy og fin. I dag har jeg hatt hodepine, vært ekstremt sulten og kjent stikkinger i livmorområdet. Ellers ikke noe symptomer.

IMG_2460.jpg
 
Har vært en skikkelig frysepinn i hele dag! [emoji32]
 
Spennende å følge deg også nå. Spesielt når vi er helt på likt [emoji2] Håper det endelig blir to fine streker til oss begge om 9 dager [emoji173]️
Artig å ligge så likt men noen på alle plan :) Ja nå må testene bare vise to streker når testinga begynner :Heartred
 
Spennende å følge deg også nå. Spesielt når vi er helt på likt [emoji2] Håper det endelig blir to fine streker til oss begge om 9 dager [emoji173]️


Fantastisk! [emoji7] Nyt tiden med gullegget ditt som er rukket å bli en velskapt liten baby [emoji173]️



Takk, og jeg gjør det samme for deg! [emoji173]️
Det skal jeg! Følger deg gjerne videre også og heier deg frem!
 
6DPO - CD22

Natten har vært et mareritt. Har hatt så voldsomt vondt i magen og livmor. Det har stikket og vært små kramper. Når jeg våknet hadde jeg masse hvis utflod, noe som jeg ellers aldri pleier å ha. Tempen er steget noe [emoji847]

I dag er alt gale [emoji28] Humøret er på bånn, temperamentet på 10 av 10 og svært urolig mage. Ikke nok med det, så er de 4 beinte dyrene umuliuser i dag, bilen er på service med en ytterligere 10.000 kroners regning og vaskedama dukket ikke opp!!!

Jaja, her er tempstigningen. Og den er fin jaffal! [emoji28][emoji173]️

IMG_2470.jpg
 
Flott temp :)
 
Æsj kjedelig med slike dager. Om det hjelper så var hunden min også umulig idag :wideyed:
 
Æsj kjedelig med slike dager. Om det hjelper så var hunden min også umulig idag :wideyed:

Jeg prøver å tenke at dette er ingenting i forhold til en småtass i hus - det hjelper! [emoji23] Men godt å høre at Andrea hunder også er litt tullinger av og til [emoji85]
 
Jeg prøver å tenke at dette er ingenting i forhold til en småtass i hus - det hjelper! [emoji23] Men godt å høre at Andrea hunder også er litt tullinger av og til [emoji85]
Men det var nå nok tull for en dag da:stop:
Hehe, blir nok flere sånne dager med de små i hus ja ;)
 
7DPO - CD23

Første testesmell i dag. Hadde egentlig lovet meg selv å holde meg til 10dpo, men det klarte jeg ikke [emoji85] Her var alt så negativt som det går an å bli. Til og med EL-testen var svært negativ. Men hos meg er LHmåling best på ettermiddag/tidlig kveld.

Hadde en ny natt med rare drømmer og smerter i mage/livmor. Føler meg så sikker på at jeg er gravid! Men desto større blir fallgruven hvis ikke [emoji17] Syntes disse dagene her er så altfor nervepirrende! [emoji32]

IMG_2487.JPG


IMG_2488.jpg
 
Krysser fingrene for at du får positiv test om noen dager :)
 
Ja, jeg vet at det er for tidlig nå. Men er jo så mange andre som får grytidlig strek! [emoji43] Men vet jo innerst inne at det er relativt få av dem.

Jeg er driiitirritabel for tiden! Glefser for ingenting [emoji85] Huff, syntes ikke det er noe kjekt akkurat. Finner ikke roen [emoji17]
 
Det er kjempe tidlig! Den skal sitte nå!
 
Haha, du vet nå hva jeg har overbevist meg selv om i dag, 6dpo :hilarious:
 
Det er kjempe tidlig! Den skal sitte nå!

Haha, du vet nå hva jeg har overbevist meg selv om i dag, 6dpo :hilarious:

Vi skal være gravid alle tre nå denne PP! Blir forbanna hvis ikke [emoji85] Tålmodigheten lenge leve!

Skal i besøk til svigermor i kveld. Kan ikke akkurat si at humøret tillater det. Mannen sa noe til meg isted om noe bilgreier, mens jeg var i helt andre tanker. Så glefser jeg tilbake og sier «hører du hvordan du snakker nå? Du tror at jeg er tankeleser og skal vite hva du mener om noen bilskilt! Gad, fortell meg først hva det gjelder før du hopper rett inn i en setning og forventer at jeg skal vite! Nå minner du meg om min bror!». Så sier han «er du irritabel i dag eller?», så glefser jeg tilbake og sier NEI! Herregud [emoji23] Blir oppgitt av meg selv [emoji849]
 
Vi skal være gravid alle tre nå denne PP! Blir forbanna hvis ikke [emoji85] Tålmodigheten lenge leve!

Skal i besøk til svigermor i kveld. Kan ikke akkurat si at humøret tillater det. Mannen sa noe til meg isted om noe bilgreier, mens jeg var i helt andre tanker. Så glefser jeg tilbake og sier «hører du hvordan du snakker nå? Du tror at jeg er tankeleser og skal vite hva du mener om noen bilskilt! Gad, fortell meg først hva det gjelder før du hopper rett inn i en setning og forventer at jeg skal vite! Nå minner du meg om min bror!». Så sier han «er du irritabel i dag eller?», så glefser jeg tilbake og sier NEI! Herregud [emoji23] Blir oppgitt av meg selv [emoji849]

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Høres kjent ut [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Gubben min bare glefser tilbake og går [emoji39][emoji39][emoji39][emoji39]
 
Back
Topp