Pokemon GO

Hm, har ikke hørt om denne Ditto. Må være etter man har deltatt på raid?

Jeg har lyst å gå til pokegym i dag og snurre meg gaver. Men da kommer vel ryggen til å streike siden det er krykke Dag på meg. Det er slike dager man føler seg omtrent ubrukelig.

Jeg og guttungen har gått i dag også. Jeg har tikket inn 15 k skritt så langt i dag. Gikk en bonustur med jentungen også. Det morsomste er at jeg har fått en haug nye monstre og så mange av dem pga weather boost at jeg har kunnet utvikle flere også. Gikk opp til lvl 28 for litt siden også.

Av de jeg har fått står blant annet Aerodactyl, Aggron, Combusken, Dodrio, nye versjonen av Exeggutor og Geodude + Graveler, Girafarig, Grovyle, en shiny Plusle, Shuppet, Slugma, Snorunt, Torchic, Trapinch, Vibrava og Walrein.

Fikk en real fight på et raid også, sammen med 7 andre. Slo ut Lugia, men fikk dessverre ikke fanget den etter at raidet var beseiret.

Var med på et raid til med en med to gutter og deres mormor. Det var utrolig vittig, dama var nærmere 70 år og hadde skikkelig peiling. Hun har på lvl 39 liksom! :dance011Rå dame!

Jeg og guttungen har gått i dag også. Jeg har tikket inn 15 k skritt så langt i dag. Gikk en bonustur med jentungen også. Det morsomste er at jeg har fått en haug nye monstre og så mange av dem pga weather boost at jeg har kunnet utvikle flere også. Gikk opp til lvl 28 for litt siden også.

Av de jeg har fått står blant annet Aerodactyl, Aggron, Combusken, Dodrio, nye versjonen av Exeggutor og Geodude + Graveler, Girafarig, Grovyle, en shiny Plusle, Shuppet, Slugma, Snorunt, Torchic, Trapinch, Vibrava og Walrein.

Fikk en real fight på et raid også, sammen med 7 andre. Slo ut Lugia, men fikk dessverre ikke fanget den etter at raidet var beseiret.

Var med på et raid til med en med to gutter og deres mormor. Det var utrolig vittig, dama var nærmere 70 år og hadde skikkelig peiling. Hun har på lvl 39 liksom! :dance011Rå dame!
Høres ut som en fin dag. :) Jeg må prøve å komme meg mer ut av huset tror jeg. Er litt fanget av at det er så mye å rydde opp i her hjemme + at det er vondt å gå. Men litt miljøforandring hadde jeg definitivt hatt godt av!

Rå bestemor! [emoji1377]

Høres ut som en fin dag. :) Jeg må prøve å komme meg mer ut av huset tror jeg. Er litt fanget av at det er så mye å rydde opp i her hjemme + at det er vondt å gå. Men litt miljøforandring hadde jeg definitivt hatt godt av!

Ja. Jeg må ta noen pauser og be guttungen vente litt på meg og sånn, men vagger meg nå gjennom det med kald drikke og evt en is eller to. For min/vår del handler det litt om å få aktivisert disse barna også, så de ikke bare blir sittende inne i finværet. Synes det er viktig at de er i bevegelse, fort gjort å bli litt passiv når hele sommerferien tilbringes hjemme.

Jeg skal forresten bli sånn kul bestemor!

Ja, sant. Jeg skal bli sånn. Jeg har alltid villet bli som hippiebestemoren i Stekte grønne tomater, med langt hår og Converse. Nå skal jeg spille Pokemon også. :D

Hiver meg med på den ;)

Ja, sant. Jeg skal bli sånn. Jeg har alltid villet bli som hippiebestemoren i Stekte grønne tomater, med langt hår og Converse. Nå skal jeg spille Pokemon også. :D
Elsker den filmen. :)

Da kom jeg meg endelig på Pokestop. Men 500m tur med barnevogn er i det meste laget nå kjenner jeg med 18 dager igjen til termin. Blir her til pulsen roer seg eller svigermor og ungene kommer tilbake fra resten av turen.

Når man poker på måfå, bare tar det man finner på vei til butikken, og kommer hjem for å oppdage at man har fått både 1-2-3 og 4 shiny Pokémons. Bare synd Plusle ikke kan evolves.

120937DC-54A9-4F66-8E0B-DD8E55C4F124.jpeg

Håper å få tak i gaver som jeg kan sende ut i dag. :) Egentlig litt irritert over at jeg går glipp av denne andre Pokémon-bølgen! Er mest formen, men er jo også blitt veldig hjemmekjær redebygger. :rolleyes:

Flaks at legekontoret mitt er i rekkevidde av Pokestop. Hadde sett feil på timen så ble ekstra venting. Bare 15 min igjen å vente.

Back
Topp