Pokemon GO

Den vi prøvde å fange i dag gjorde det. Han løp av gårde. Sniken.

Fikk et par nye, da! Growlithe og Munin, og en del "påfyll".

Hahaha, hørte han meg da jeg bannet for ørtende gang i morges når han dukket opp? Det er enten han eller Pikachu med solhatt som manifisterer seg i stua her, stort sett. Og Ziggy er OVERALT HELE FORBANNA TIDEN. Ikke har han noen spennende utvikling heller, og har utviklet den mange ganger + har over 100 candy fortsatt på´n. Dust! :p

Ja, og Nosepass er hyppig rundt omkring. Kjeeedelig at den ikke kan evolves bare, har flust med candy på han også.

Derimot oppdaget jeg TRE helt nye og ganske kule monstre i går, men alle tre stakk av fra meg, mens guttungen fikk fanget dem alle sammen. Selvsagt. Mugg.

Jeg fikk en raring i et egg i går da, Tangela.

Spørs om jeg må ut på jakt i dag når jeg skal på butikken. Trenger gaver å gi bort og nye pokemon å fange :)

Hahaha, hørte han meg da jeg bannet for ørtende gang i morges når han dukket opp? Det er enten han eller Pikachu med solhatt som manifisterer seg i stua her, stort sett. Og Ziggy er OVERALT HELE FORBANNA TIDEN. Ikke har han noen spennende utvikling heller, og har utviklet den mange ganger + har over 100 candy fortsatt på´n. Dust! :p

Ja, og Nosepass er hyppig rundt omkring. Kjeeedelig at den ikke kan evolves bare, har flust med candy på han også.

Derimot oppdaget jeg TRE helt nye og ganske kule monstre i går, men alle tre stakk av fra meg, mens guttungen fikk fanget dem alle sammen. Selvsagt. Mugg.

Jeg fikk en raring i et egg i går da, Tangela.
Mulig det var derfor han rømte, ja. Ble brått litt usikker på om jeg har fått utviklet den - får sjekke det ut. Finnes pikachu noen gang uten hatter, tro? Tror ikke jeg har sett det siden helt i begynnelsen.

Vi så spor etter flere nye i sted, men de må ha rømt før vi kom oss til riktig stop, typisk nok!
Men det irriterer meg litt at det er så lite gen1 ute om dagen. Mangler flere, men de dukker jo søren meg aldri opp!

Har samme problem med Spheal. De er overalt!!!

Ja, den og. Men der holder jeg fortsatt på å samme til utviklingen etter Sealo, som jeg ikke har. Mangler 38 candy til tross for at jeg fanger Spheal hele tiden, men utviklet nettopp til neste trinn au da.​

Ja, den og. Men der holder jeg fortsatt på å samme til utviklingen etter Sealo, som jeg ikke har. Mangler 38 candy til tross for at jeg fanger Spheal hele tiden, men utviklet nettopp til neste trinn au da.​

Du får kaste ananas på den, så går det litt raskere [emoji1303]

Det er så mange av dem at hvis jeg bare sparer, blir det fullt i bagen min.
Jeg var supergira for 2 år siden og brukte litt penger på større bag og noen lures og sånn. Men nå blir det lite snurring på stopp, så jeg har motsatt problem!

Jeg sliter med det ene spesialoppdraget mitt som er å fange Ditto ...:wacky:

Back
Topp