Pokemon GO

Har labbet 2,5 timer med barna i byen i dag også, enda jeg våknet med relativt akutt symfyseløsning etter en jævelig natt. Nå har jeg syklet til helsestasjonen og venter på time hos jordmor, skulle vært inne 14:15, men hun er forsinket. Har spilt masse, evolvet og hva nå. Raidet til og med. Gavesekken er full!

IMG_2896.jpg

Gikk rundt med programmet gående på Coop isted og trudde jeg skulle fange en ratata. Var visst ikke det jeg fikk [emoji6]
Nå mangler jeg bare 9 spøkelser for å få mew [emoji4]

Vis vedlegget 267018

Gikk rundt med programmet gående på Coop isted og trudde jeg skulle fange en ratata. Var visst ikke det jeg fikk [emoji6]
Nå mangler jeg bare 9 spøkelser for å få mew [emoji4]

Åååååååh! Dere er så heldige!!! Jeg har ikke fanget Ditto siden 2016. Jeg kommer aldri til å komme videre med spesialoppdraget.

Åååååååh! Dere er så heldige!!! Jeg har ikke fanget Ditto siden 2016. Jeg kommer aldri til å komme videre med spesialoppdraget.

Plutselig dukker han opp skal du se :) jeg sliter med å få tak i spøkelser

Plutselig dukker han opp skal du se :) jeg sliter med å få tak i spøkelser[/QUOTE
Jeg fant et sted i byen der det har spawnet 2-3 stk hver dag, så jeg fanget de to siste i dag. Er stort sett Shuppet og Misdreavus jeg har funnet.

Nå fant jeg akkurat ut at bukta 5 min gange unna her vi bor er ansett for å være et av de beste stedene å spille. Altså, i hele Norge. Det er en rad benker nedi en liten park ved sjøen hvor man kan sitte i rekkevidde for intet mindre enn 4 pokestop på samme sted, og setter man på lures der, så blir det helt vilt. Snakket med en fyr nå når jeg var på sykkeltur og tok meg en liten spillepause der nede. Han fortalte at det sitter en gjeng der hver eneste kveld med unger og alt. De har streamet hele VM på PC, har omtrent med seg aggregat, campingstoler og alt som er og spiller. Og det dukker opp legendariske, shiny og hva nå «hele tiden». Spørs om ikke vi må ta noen sommerkvelder der nede nå!

Last edited:
Ja, og det foregår ett eller annet også, for man får dobbelt så mange candy for hver pokemon man tar + at antall km for å klekke egg pt er halvert. Inkuberte 2 7 km egg nå, begge trenger jeg bare gå 3,5 km med. Med vanlig inkubator.

Nå fant jeg akkurat ut at bukta 5 min gange unna her vi bor er ansett for å være et av de beste stedene å spille. Det er en rad benker nedi en liten park ved sjøen hvor man kan sitte i rekkevidde for intet mindre enn 4 pokestop på samme sted, og setter man på lures der, så blir det helt vilt. Snakket med en fyr nå når jeg var på sykkeltur og tok meg en liten spillepause der nede. Han fortalte at det sitter en gjeng der hver eneste kveld med unger og alt. De har streamet hele VM på PC, har omtrent med seg aggregat, campingstoler og alt som er og spiller. Og det dukker opp legendariske, shiny og hva nå «hele tiden». Spørs om ikke vi må ta noen sommerkvelder der nede nå!
Oooooh, høres fantastisk ut! :excited001 Det nærmeste vi har her i bygda er to stops man kan nå hvis man er midt mellom, og så kan man gå 50 m for å nå en gym. :hilarious:

Oooooh, høres fantastisk ut! :excited001 Det nærmeste vi har her i bygda er to stops man kan nå hvis man er midt mellom, og så kan man gå 50 m for å nå en gym. :hilarious:

Jaaaaa! Vi har jo vært der nede mye, fordi det er lett tilgjengelig, en liten lekepark og veldig idyllisk med småbåthavn, og softis i kiosken. Men nå skjønner jeg jo hvorfor det er SÅ mye folk der fra og til, og hvorfor det hypes særlig nå i sommer, når folk har ferie, fri og god tid.

Her ser du ut mot Norden Lund, som jeg sender en del gaver fra, det er det ytterste pokestopet. Snur man seg og ser mot kirken og huset vårt har man en idrettsbane, lekestativer ++ og de tre andre stoppene (riktignok har pingvinsøppelkassen blitt vorter, men stoppet er jo fortsatt der). Her kan man sitte og nyte ganske rolige omgivelser selv om den lokale Ringveien går rett innenfor. Midt i hjertet av bydelen rett og slett.

D82379C0-103B-45A2-BD92-145C21E74B72.jpeg

Forresten! Et tips, som jeg også fikk av den hyggelige mannen i dag - spesialoppdrag 6/8, altså det som kommer etter Dritto, spøkelser etc. som er 5/8, der får man i oppdrag å utvikle Magikarp. Iom man trenger 400 candy for det, så anbefaler jeg herved alle som enten nå kan eller snart kan utvikle den, om å vente til man når det oppdraget. Guttungen fikk akkurat en shiny Magikarp; så han samler og samler karper, men skal vente med utviklingen til rød Gyarados til han kommer dit. Får bare håpe han finner Ditto fortere enn meg.

Forresten! Et tips, som jeg også fikk av den hyggelige mannen i dag - spesialoppdrag 6/8, altså det som kommer etter Dritto, spøkelser etc. som er 5/8, der får man i oppdrag å utvikle Magikarp. Iom man trenger 400 candy for det, så anbefaler jeg herved alle som enten nå kan eller snart kan utvikle den, om å vente til man når det oppdraget. Guttungen fikk akkurat en shiny Magikarp; så han samler og samler karper, men skal vente med utviklingen til rød Gyarados til han kommer dit. Får bare håpe han finner Ditto fortere enn meg.
Neeeei, har allerede utviklet én magikarp, tenkte det var nok for resten av livet. :banghead:

Jeg er forresten fortsatt på steg 3, har ikke turt å være med på raid enda. :joyful:

Kommer ett oppdrag senere å der man skal utvikle svamblu å. Den å trenger 400 candy.

Back
Topp