Pokemon GO

Kommer ett oppdrag senere å der man skal utvikle svamblu å. Den å trenger 400 candy.
Det var jammen bra du sa! Jeg har bare 90 Swablu candy enda, men skal passe på å vente til jeg kommer dit da!

Det må du prøve. Det har jeg prøvd noen ganger nå og det er faktisk veldig gøy. To raid med legendarisk Lugia; men bare guttungen som klarte å fange den etterpå da. Heldiggrisen. På siste raidet var vi 20 stk i byen, det var artig.

I går raidet jeg alene, men ikke legendarisk. Jeg fikk dog en ny pokemon jeg aldri har sett før, så jeg er fornøyd!

409AEF4D-0BDD-4BA6-A923-7ADAFC2B3014.jpeg

Men D(r)itto ...:wtf:

Kommer ett oppdrag senere å der man skal utvikle svamblu å. Den å trenger 400 candy.

Takk. Jeg har 204 candy på den og samler for livet, men da skal jeg vente med utviklingen!

Lagt merke til at man får dobbelt opp med candy på alt nå? Og halvert antall kilometer for å klekke egg? Why?

Vet ikke, men når man bruker ananas og får dobbelt av dobbelt med candy, da går det fort [emoji6]

Vet ikke hvilken oppgave det var, men har hørt det er en oppgave. Jeg holder ihvertfall på å samle candy til den evt oppgaven.

Oppgavene kan jo endre seg noe i takt med at spillet endrer seg og de har fått nye generasjoner osv. Hører at flere av Pokémons’ene som per i dag ikke har utvikling, skal få det.

Vet ikke hvilken oppgave det var, men har hørt det er en oppgave. Jeg holder ihvertfall på å samle candy til den evt oppgaven.

Bare magicarp som kom på min.
Vil tro special oppdraget er likt.

Jeg må rett og slett prøve et raid en dag slik at jeg kommer videre i oppdragene... Hva skal man gjøre i et raid? :p

Fått meg noen nye søtinger i dag da. Fikk en til som jeg ikke hadde hatt før, kunne utvikle med en gang og gjorde det, og så fikk jeg bare en lame Hitmonlee. Bah!

74AE38BE-F649-4133-8FD8-46AA8008764E.jpeg

Jeg må rett og slett prøve et raid en dag slik at jeg kommer videre i oppdragene... Hva skal man gjøre i et raid? :p

Du sloss som du ville sloss i en vanlig gym, men det er en mye kraftigere pokemon du sloss mot. Røde egg og 2-3 prikker/ansikter er ikke så gale, de kan du klare alene. Gule og blå egg, hvor den siste er legendarisk, er ikke et raid du kan vinne alene. Da er det pokmonst med CP på 25-30k og oppover. Vi var 20 stk i sentrum som måtte til for å slå ut en Lugia med 42k CP. På gule egg kan man klare det med 7 som sloss sammen.

Du sloss som du ville sloss i en vanlig gym, men det er en mye kraftigere pokemon du sloss mot. Røde egg og 2-3 prikker/ansikter er ikke så gale, de kan du klare alene. Gule og blå egg, hvor den siste er legendarisk, er ikke et raid du kan vinne alene. Da er det pokmonst med CP på 25-30k og oppover. Vi var 20 stk i sentrum som måtte til for å slå ut en Lugia med 42k CP. På gule egg kan man klare det med 7 som sloss sammen.
Oi! Ok, klarer nok ikke samle sammen 20 stykker i bygda her, så da bør jeg gå for de røde. Kan man se på avstand/på forhånd om de kommer til å være røde, gule eller blå?

Oi! Ok, klarer nok ikke samle sammen 20 stykker i bygda her, så da bør jeg gå for de røde. Kan man se på avstand/på forhånd om de kommer til å være røde, gule eller blå?

Ja, du ser fargen på egget på gymmen fra du får beskjed om at det er raid i nærheten. Hvilken pokemon som skjuler seg blir dog ikke avslørt før raidet begynner. Prøvd røde og evt gule. Får jo points uansett.

Back
Topp