Det var jammen bra du sa! Jeg har bare 90 Swablu candy enda, men skal passe på å vente til jeg kommer dit da!Kommer ett oppdrag senere å der man skal utvikle svamblu å. Den å trenger 400 candy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jammen bra du sa! Jeg har bare 90 Swablu candy enda, men skal passe på å vente til jeg kommer dit da!Kommer ett oppdrag senere å der man skal utvikle svamblu å. Den å trenger 400 candy.
Kommer ett oppdrag senere å der man skal utvikle svamblu å. Den å trenger 400 candy.
Neeeei, har allerede utviklet én magikarp, tenkte det var nok for resten av livet.
Vet ikke, men når man bruker ananas og får dobbelt av dobbelt med candy, da går det fort [emoji6]
Kommer ett oppdrag senere å der man skal utvikle svamblu å. Den å trenger 400 candy.
Åå? Den fikk aldri jeg
Vet ikke hvilken oppgave det var, men har hørt det er en oppgave. Jeg holder ihvertfall på å samle candy til den evt oppgaven.
Vet ikke hvilken oppgave det var, men har hørt det er en oppgave. Jeg holder ihvertfall på å samle candy til den evt oppgaven.
Jeg må rett og slett prøve et raid en dag slik at jeg kommer videre i oppdragene... Hva skal man gjøre i et raid?
Banke skiten ut av'n før den banker deg.Jeg må rett og slett prøve et raid en dag slik at jeg kommer videre i oppdragene... Hva skal man gjøre i et raid?
Oi! Ok, klarer nok ikke samle sammen 20 stykker i bygda her, så da bør jeg gå for de røde. Kan man se på avstand/på forhånd om de kommer til å være røde, gule eller blå?Du sloss som du ville sloss i en vanlig gym, men det er en mye kraftigere pokemon du sloss mot. Røde egg og 2-3 prikker/ansikter er ikke så gale, de kan du klare alene. Gule og blå egg, hvor den siste er legendarisk, er ikke et raid du kan vinne alene. Da er det pokmonst med CP på 25-30k og oppover. Vi var 20 stk i sentrum som måtte til for å slå ut en Lugia med 42k CP. På gule egg kan man klare det med 7 som sloss sammen.
Banke skiten ut av'n før den banker deg.
Ja, du ser fargen på egget før det begynner.Oi! Ok, klarer nok ikke samle sammen 20 stykker i bygda her, så da bør jeg gå for de røde. Kan man se på avstand/på forhånd om de kommer til å være røde, gule eller blå?
Oi! Ok, klarer nok ikke samle sammen 20 stykker i bygda her, så da bør jeg gå for de røde. Kan man se på avstand/på forhånd om de kommer til å være røde, gule eller blå?