Hva er det?Jeg fikk en kongekrone fra stavkirken til Ørkenrev. Hva bruker jeg den til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det?Jeg fikk en kongekrone fra stavkirken til Ørkenrev. Hva bruker jeg den til?
Så greit når man kan ha en felles aktivitet med barna - slm faktisk fenger dem[emoji1]Jeg har spilledate med guttungen i morgen, bytur, etter at vi har levert lillesøster på kaia (hun er på sommerleir på en øy uti fjorden her dagtid hele uken).
Så greit når man kan ha en felles aktivitet med barna - slm faktisk fenger dem[emoji1]
Hehe, får lyst til å opprette Pokemon Go-konto til babyen. Har lyst på baby, 2åring og 10åring samtidig tror jeg.
Den sommeren for to år siden da "alle" spilte var SÅ moro altså! Samboeren var også helt med i en måned eller to, og hvis vi skulle av gårde i bilen satt passasjeren med begge mobilene og fulgte med. Han datt dessverre av, og hundene er litt tispete når det gjelder spilling på tur , men det er godt jeg har dere da iallfall.Det er veldig gøy. Jentungen spiller jo også, men ikke på samme nivå - hun spiller sammen med oss ved anledning, men aldri på egenhånd. Så det er en felles greie oss tre imellom, og det er litt ekstra koselig. Guttungen er jo straks lvl 30 han, mye mer avansert enn sin mor ...
Kjedelig, det er jo så moro å bli hekta sammen på noe.Han kavaleren min får jeg ikke med samma søren![emoji85]
Den vi prøvde å fange i dag gjorde det. Han løp av gårde. Sniken.Jeg er så LEI av Zigzagoon. Seriøst, gå bort!