Pokemon GO

Jeg fikk også en enn i dag, på et stop. Veldig fornøyd, den er jo en viktig ingrediens i noen videre steg evt.

Spiller så det synger nå som guttungen er så gira igjen. Levelet opp på lørdag var det vel, nå er jeg bare 8k unna enda ett nytt level. :p

Jeg har spilledate med guttungen i morgen, bytur, etter at vi har levert lillesøster på kaia (hun er på sommerleir på en øy uti fjorden her dagtid hele uken).

Så greit når man kan ha en felles aktivitet med barna - slm faktisk fenger dem[emoji1]

Absolutt og dette er jo en sånn ting der man får kommet seg litt ut og rørt seg, selv om det også er spill. Masse moro med det, og nå som vi kan sende hverandre gaver, bytte osv., så er det egentlig enda mer sosialt.

Hehe, får lyst til å opprette Pokemon Go-konto til babyen. :hilarious: Har lyst på baby, 2åring og 10åring samtidig tror jeg.

Hehe, får lyst til å opprette Pokemon Go-konto til babyen. :hilarious: Har lyst på baby, 2åring og 10åring samtidig tror jeg.

Det er veldig gøy. Jentungen spiller jo også, men ikke på samme nivå - hun spiller sammen med oss ved anledning, men aldri på egenhånd. Så det er en felles greie oss tre imellom, og det er litt ekstra koselig. Guttungen er jo straks lvl 30 han, mye mer avansert enn sin mor ...:hilarious:

Det er veldig gøy. Jentungen spiller jo også, men ikke på samme nivå - hun spiller sammen med oss ved anledning, men aldri på egenhånd. Så det er en felles greie oss tre imellom, og det er litt ekstra koselig. Guttungen er jo straks lvl 30 han, mye mer avansert enn sin mor ...:hilarious:
Den sommeren for to år siden da "alle" spilte var SÅ moro altså! Samboeren var også helt med i en måned eller to, og hvis vi skulle av gårde i bilen satt passasjeren med begge mobilene og fulgte med. :joyful: Han datt dessverre av, og hundene er litt tispete når det gjelder spilling på tur :meh:, men det er godt jeg har dere da iallfall. :)

Jeg må få mannen til å spille pokemon å. Men tviler på at jeg får det til.

Vært en tur på pokerunde med mini nå, fikk sendt gave til nesten alle på lista! :)
Skulle gjerne vært lengre, men vi hadde is i bilen. :p

Jeg er så LEI av Zigzagoon. Seriøst, gå bort!

Back
Topp