Pokemon GO

Hvilken pokemon lønner det seg å ha til buddy?[emoji4] har ikke spilt på veeeldig lenge, så er helt ute[emoji87]

Aner ikke hva buddyen gjør for slags nytte utenom å gå rundt og sanke godteriballer. Jeg er nybegynner. Har valgt Hoothoot fordi jeg var en ugle hver natt da jeg startet å spille pokemon [emoji6].

En du trenger candy for å feks evolve eller styrke. Tenker jeg.

Spilt masse i dag og fikk nettopp en pikachu med solbriller og stråhatt på besøk i stua her. Hihi.

Sniker fra juli. Spiller også for å få tiden til å gå nå mot slutten. Vil også gjerne ha venner [emoji85] Jeg har nummer 8765 1939 3647 og heter lilllemy.

Prøver å legge til dere andre som har delt kode [emoji5]

Godtok deg [emoji4] pokemon go er gøy når man er ute å triller. Klekker egg lettere da :)

Hvilken pokemon lønner det seg å ha til buddy?[emoji4] har ikke spilt på veeeldig lenge, så er helt ute[emoji87]
Jeg brukte å ha Magikarp og nå har jeg Swablu, rett og slett fordi de krever kjempemange candy for å evolves.

Virker som han er tilgjengelig i nærheten ganske mye, håper han dukker opp i stua snart. :pScreenshot_20180707-071841_Pokémon GO.jpg

Dere er heldige som har pokemon i stua [emoji87] jeg bor så landlig til at jeg må ut med bil for å finne pokemon og pokestops [emoji87]

Dere er heldige som har pokemon i stua [emoji87] jeg bor så landlig til at jeg må ut med bil for å finne pokemon og pokestops [emoji87]

Jeg bor i byen, men typisk i pokestop-ødemarken. Massevis i nærheten, men da må jeg gå 500m pluss, i en eller annen retning. På NFI kan jeg sitte stille og snurre to pokestop [emoji56]. Blir mye polio og kunst-gaver [emoji85]

I pokedexen; hva står kanto, johto og hoenn for?
(Ja jeg kunne sikkert bare googlet, men føler for å skravle litt da det er så lenge siden[emoji39])

Jeg bor i byen, men typisk i pokestop-ødemarken. Massevis i nærheten, men da må jeg gå 500m pluss, i en eller annen retning. På NFI kan jeg sitte stille og snurre to pokestop [emoji56]. Blir mye polio og kunst-gaver [emoji85]
Bedre likevel å ha det så nærme som 500m, jeg må ut med bil i 15min for å komme til pokestops og pokemon.. [emoji87]

I pokedexen; hva står kanto, johto og hoenn for?
(Ja jeg kunne sikkert bare googlet, men føler for å skravle litt da det er så lenge siden[emoji39])
Det er tre forskjellige "regioner" med forskjellige typer pokemon. De første spillene som kom ut hadde bare Kanto, de neste bare Johto, osv. Jeg er ikke så oppdatert på nyere spill, men tror de har alle regionene nå.

Jeg bor såpass sentralt til at jeg har 4-5 pokestops i en radius på 200 meter + gym, og der gymmen og de to stoppene i bildet er, er det et Amfi-senter, slik at det er mange Pokémons i områder. Derfor dukker det som regel alltid opp en i stua når jeg logger meg på. C3665B5B-9B3D-4EC1-93B8-09B28E6FBA82.jpeg

Det er tre forskjellige "regioner" med forskjellige typer pokemon. De første spillene som kom ut hadde bare Kanto, de neste bare Johto, osv. Jeg er ikke så oppdatert på nyere spill, men tror de har alle regionene nå.
Eller er det 1. generasjon, 2.gen og 3.gen pokemon? ser ut som de som ligger under kanto er de "gode gamle"?[emoji2]

Back
Topp