Pokemon GO

Bedre likevel å ha det så nærme som 500m, jeg må ut med bil i 15min for å komme til pokestops og pokemon.. [emoji87]

Det er langt unna, ja. Blir veldig god motivasjon for meg til å komme meg ut i regnet utover høsten [emoji1303]

Jeg bor såpass sentralt til at jeg har 4-5 pokestops i en radius på 200 meter + gym, og der gymmen og de to stoppene i bildet er, er det et Amfi-senter, slik at det er mange Pokémons i områder. Derfor dukker det som regel alltid opp en i stua når jeg logger meg på. Vis vedlegget 265877
Ja da forstår jeg at de dukker opp i nærheten[emoji1] for ettersom jeg har skjønt så genereres det pokemon bare i en viss distanse fra pokestops/gym?

Den som er i nærheten av deg nå er ei ho. Just sayin’n. Halen har hjertefasong. Han har en lyn-hale.
Litt vittig. Lærer så mye av guttungen!
Aha! :D Trodde alle pikachuer var mannlige. Nå må jeg sjekke nisse-pikachuen jeg har!

Dere er heldige som har pokemon i stua [emoji87] jeg bor så landlig til at jeg må ut med bil for å finne pokemon og pokestops [emoji87]
Jeg bor i ei bygd, men det er noen pokestops og gymmer her og der. Nærmeste pokestop er kanskje 300 m tror jeg? Er en i stua mi ca annenhver gang jeg logger på hjemme, trodde kanskje det hadde noe å si at spillet ser at noen logger på her fast, men er ikke sikker!

Nisse-pikachuen er mannlig (har lyn-hale). :joyful:

Dere er heldige som har pokemon i stua [emoji87] jeg bor så landlig til at jeg må ut med bil for å finne pokemon og pokestops [emoji87]

Her kan vi gå 200m til gym og 600m til stop. Men med bekkenløsning er det ikke like lett

Jeg bor i ei bygd, men det er noen pokestops og gymmer her og der. Nærmeste pokestop er kanskje 300 m tror jeg? Er en i stua mi ca annenhver gang jeg logger på hjemme, trodde kanskje det hadde noe å si at spillet ser at noen logger på her fast, men er ikke sikker!
Ja kanskje det spiller inn også ja

Ja da forstår jeg at de dukker opp i nærheten[emoji1] for ettersom jeg har skjønt så genereres det pokemon bare i en viss distanse fra pokestops/gym?

Ja, eller de kan spawne litt her og der, men jo mer tettbygde strøk og jo fler spillere, jo flere monster.

Aldri fått så mange pikachuer som nå jeg, nettopp overført 6 stykker også. Og kunne utvikle den ene med solhatt til Raichu
3C658602-20D7-4FF4-A0F3-C0283E55E6C9.jpeg

7F5F29BB-C843-43A3-972A-662B589248F7.jpeg

Hvordan har du fått sortert dem alfabetisk??????
Gå inn på oversikten og der hvor det sikkert står CP nederst i høyre hjørne hos deg, der klikker du og velger name i stedet. Jeg har alltid alfabetisk sortering og velger kun CP eller annet hvis jeg er nysgjerrig på det, skal se hvilken jeg har som er sterkest osv. Liker alfabetet og se hvor mange jeg har av hvem.

Jeg må spille oftere.. var en tur i Drammen i dag. Tjukt av pokestops- og så får man beskjed om at bagen er full.:bag:

Har slettet masse, så nå er man igjen klar for spontane turer til sivilisasjonen. :p
Kan vel egentlig slette alt av healing og revive, har jo fortsatt ikke brukt en eneste en. :hilarious:

Jeg beholder de beste. Etter å ha fightet litt er de greie å ha, men jeg massesletter det jeg får mest av med jevne mellomrom.

Jeg fikk en kongekrone fra stavkirken til Ørkenrev. Hva bruker jeg den til?

Back
Topp