Da skjønner jeg[emoji106][emoji2]Ja, det er sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner jeg[emoji106][emoji2]Ja, det er sånn
Bedre likevel å ha det så nærme som 500m, jeg må ut med bil i 15min for å komme til pokestops og pokemon.. [emoji87]
Ja da forstår jeg at de dukker opp i nærheten[emoji1] for ettersom jeg har skjønt så genereres det pokemon bare i en viss distanse fra pokestops/gym?Jeg bor såpass sentralt til at jeg har 4-5 pokestops i en radius på 200 meter + gym, og der gymmen og de to stoppene i bildet er, er det et Amfi-senter, slik at det er mange Pokémons i områder. Derfor dukker det som regel alltid opp en i stua når jeg logger meg på. Vis vedlegget 265877
Aha! Trodde alle pikachuer var mannlige. Nå må jeg sjekke nisse-pikachuen jeg har!Den som er i nærheten av deg nå er ei ho. Just sayin’n. Halen har hjertefasong. Han har en lyn-hale.
Litt vittig. Lærer så mye av guttungen!
Jeg bor i ei bygd, men det er noen pokestops og gymmer her og der. Nærmeste pokestop er kanskje 300 m tror jeg? Er en i stua mi ca annenhver gang jeg logger på hjemme, trodde kanskje det hadde noe å si at spillet ser at noen logger på her fast, men er ikke sikker!Dere er heldige som har pokemon i stua [emoji87] jeg bor så landlig til at jeg må ut med bil for å finne pokemon og pokestops [emoji87]
Dere er heldige som har pokemon i stua [emoji87] jeg bor så landlig til at jeg må ut med bil for å finne pokemon og pokestops [emoji87]
Ja kanskje det spiller inn også jaJeg bor i ei bygd, men det er noen pokestops og gymmer her og der. Nærmeste pokestop er kanskje 300 m tror jeg? Er en i stua mi ca annenhver gang jeg logger på hjemme, trodde kanskje det hadde noe å si at spillet ser at noen logger på her fast, men er ikke sikker!
Ja da forstår jeg at de dukker opp i nærheten[emoji1] for ettersom jeg har skjønt så genereres det pokemon bare i en viss distanse fra pokestops/gym?
Oi, får Raichu også solhatt! Jeg blir nødt til å gå ut av huset.Aldri fått så mange pikachuer som nå jeg, nettopp overført 6 stykker også. Og kunne utvikle den ene med solhatt til Raichu
Vis vedlegget 265882
Vis vedlegget 265883
Aldri fått så mange pikachuer som nå jeg, nettopp overført 6 stykker også. Og kunne utvikle den ene med solhatt til Raichu
Vis vedlegget 265882
Vis vedlegget 265883
Gå inn på oversikten og der hvor det sikkert står CP nederst i høyre hjørne hos deg, der klikker du og velger name i stedet. Jeg har alltid alfabetisk sortering og velger kun CP eller annet hvis jeg er nysgjerrig på det, skal se hvilken jeg har som er sterkest osv. Liker alfabetet og se hvor mange jeg har av hvem.Hvordan har du fått sortert dem alfabetisk??????
Ja, hvis du evolver en event pokemon, så får du en event også, er min erfaring.Oi, får Raichu også solhatt! Jeg blir nødt til å gå ut av huset.
Han der søtnosen fikk jeg også i dag.
Jeg må spille oftere.. var en tur i Drammen i dag. Tjukt av pokestops- og så får man beskjed om at bagen er full.
Har slettet masse, så nå er man igjen klar for spontane turer til sivilisasjonen.Da må du bare kvitte deg med ting! Sånn som lilla healing
Har slettet masse, så nå er man igjen klar for spontane turer til sivilisasjonen.
Kan vel egentlig slette alt av healing og revive, har jo fortsatt ikke brukt en eneste en.